Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Alleen maar groen December sprintje!

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dess0546
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Laten we allemaal, ondanks de pepernoten, speculaas, taai taai en dan heb ik het nog niet over de vele kerstdiners, chocolaatjes etc gehad, aan het eind van deze maand toch nog een mooi sprintje hebben neergezet!

Spelregel.
Geen geel en geen rood! Anders wordt je verwijderd!

Samen kunnen wij dit aan! En samen kunnen wij aan het eind van deze maand zeggen dat we toch afgevallen zijn!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 dec 2017 9:56    
Vrouw Weeggegevens   Mara123
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik doe met je mee! Ik vind alle sprintjes altijd super motiverend:) en een goed doel om in december toch nog af te vallen ondanks alle verjaardagen, sinterklaas en de feestdagen Sport
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 dec 2017 12:28    
Vrouw Weeggegevens   L1970
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Bedankt dat ik nog mee mag doen. Het wordt sowieso een uitdaging. Ik kom net van de Braemar (cruiseschip) waar we het TV systeem hebben opgeleverd. In 1 week 1 kilo aangekomen �, terwijl ik echt niet raar gegeten heb, maar ik kook heel mager en op een schip of onderweg is dat allemaal wat minder 'balanced' . Nu een paar dagen thuis en 20-28 zitten we voor de tweede keer op cruiseschip. Vanwege allerlei Bechterew pijn kan ik nauwelijks sporten, terwijl dat bij mij altijd het beste werkt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 13 dec 2017 9:40    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@l1970, ingewikkeld om zo af te vallen ! Maar het kan wel, knap als je dat lukt ! Een uitdaging. Laat horen hoe het gaat. Wel een leuke baan hoor ! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 dec 2017 9:50    
Dagdeal (728x90)
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
micha1 schreef:
@l1970, ingewikkeld om zo af te vallen ! Maar het kan wel, knap als je dat lukt ! Een uitdaging. Laat horen hoe het gaat. Wel een leuke baan hoor ! :lol:

Als ik zelf alles kan bepalen gaat het goed, deze week extreem veel afgevallen. Ananas, hard gekookt ei, heel veel groente en fruit en minder koolhydraten doen het wel voor mij. Uiteraard is het meeste vocht, vanwege ongesteldheid, dat het eten elders veel te zout is en dat ik heel verkouden was. Ik val normaal gesproken hooguit een kilo per week af en daar moet ik enorm veel voor sporten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 17 dec 2017 10:20    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Zalig Kerstfeest allen,

Het valt me niet zo zwaar hier op het schip. Het is eten is er niet zo heel lekker/ aanlokkelijk/verleidelijk. (mijn geluk wellicht ; )) Ik merk aan mijn partner dat hij mijn lekkere eten ook mist.

Gisteren in de gym een weegschaal ontdekt, maar daar heb je niks aan op een deinend schip, gewicht fluctueerde flink, dus geen enkele houvast. Ik kan pas 29ste dec weer 's ochtends wegen, dus hebben jullie het nog even tegoed. Voordat ik vertrok was ik 3 ons lichter. Mijn ticker klopt trouwens niet, das wishfull thinking, geen idee wat er mis is.

Ik denk wel dat ik goed bezig ben. Ik kan het best uitkienen dat ik alleen (betrekkelijk) gezonde dingen eet en niet teveel. Er is genoeg verse ananas, meloen, appel, peer en sinasappel. Sla, komkommer en tomaat is er meestal ook. Ik mis wel rauwe worteltjes, mandarijntjes en ik mis het allermeest beetgare groente zonder vet. Alles is hier doorgekookt en gestoofd in vettigheid. brrrr.

Gisteren en eergisteren heb ik het sporten weer een beetje opgepakt. Ik weet dat dat een boost geeft, omdat mijn verbranding overall dan beter gaat.

Ik heb gisteren een stukje walnotencake met peren genomen van 2,5x2,5x2,5 cm en 5 mini kerstballetjes van chocolade (van de 25) die op mijn kussen lagen.

Kunnen jullie de verleidingen weerstaan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 25 dec 2017 7:12    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Het is me gelukt, een groen hokje ondanks het schip, kerst en reizen, maar niet echt dat je denkt wow! 1 ons in een dag of 10, baba.....en dan zoveel moeite gedaan hebben, teleurstellend. We zullen het er maar op houden dat die 2,2 kilo van de week ervoor nog wat nasuddert. Dat was de eerste week een totale verrassing

Hoe is het jullie vergaan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 29 dec 2017 10:19    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   micha1
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@L1970, natuuuuuurlijk komt dat door het enorme gewichtsverlies van een week geleden ! Die ene ons is al een TOPprestatie !!
Meestal schieten mensen een beetje terug na zo'n week als vorige week. Dus ik vindt dat je knap bezig bent ! Duim
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 dec 2017 10:53    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
micha1 schreef:
@L1970, natuuuuuurlijk komt dat door het enorme gewichtsverlies van een week geleden ! Die ene ons is al een TOPprestatie !!
Meestal schieten mensen een beetje terug na zo'n week als vorige week. Dus ik vindt dat je knap bezig bent ! Duim

Lief aai
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 29 dec 2017 20:46    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
micha1 schreef:

Yep je had gelijk Micha en het was vocht wat ik schijnbaar altijd vast hou als ik veel gesport heb en dat in mijn spieren voel. Nu in 3 dagen 9 ons kwijt in mijn eigen regime thuis....dus we gaan mooi groen het nieuwe jaar in.

Ik wil zo snel mogelijk onder de 90. Ik haat de 9 in mijn gewicht. Ik ben 3,2 kilo afgevallen in 2,5 week, ondanks verblijf op twee cruise schepen en een belabberde gezondheid.

Dus ik ga nu lekker mijn ontbijtje opeten, 2,5 dl Biogarde en een zalig rijpe Kaki. Deze bevat vitamine A, B6, C, E en Kalium, veel vezels, lycopeen en andere antioxidanten, is goed voor hart, ogen en verlaagt het cholestrol gehalte, maar is vooral lekker, één van de lekkerste vruchten die ik ken. Koop kaki's (ook wel bekend onder Sharonfruit) twee weken voordat je ze wil eten, onrijp zijn ze wrang.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 31 dec 2017 10:02    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1