Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Al bijna een jaar aan het worstelen met punten tellen!pff

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kleine Kaatje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Haii Lach

Een aantal jaar geleden mijn eerste 10 kilo met dr.frank afgevallen.Daarna een jaartje op gewicht gebleven waarna ik de volgende 10 kilo met Weight Watchers ben afgevallen omdat ik de khdrarme manier niet meer kon opbrengen.Afijn,Toch ook veel geschommeld met de schildklier en een beetje zoekende geweest maar die overige kilo's kreeg ik er niet meer af.Helaas nog steeds niet ook al ben ik nu al 2 jaar betalend lid van Weight Watchers
Ik worstel met die punten en voel me er soms zo ongelukkig van.Ik merk ook dat ik vaak trek heb en dat maakt het er niet makkelijker op Geschokt
Hebben jullie een goede tip of ideeën waarmee ik aan de slag kan.
Khdrarm gaat mij denk ik niet meer lukken.Ik houd nog teveel van mijn boterham en warme maaltijd afgewisseld met een aardappeltje,rijst of pasta.En dan niet te vergeten die ene lekkere beker koffie met gekookte opgeklopte melk uit t pannetje.
Ik ben de weg even kwijt maar ik wil nog steeds heel graag dat gezonde gewicht bereiken.
Door omstandigheden heb ik de laatste tijd veel aan emotie eten gedaan en ook dat heet t gewicht weer wat omhoog gebracht Huil huil
Ik weet t ,ieder pondje gaat door het mondje en wij moeten t allemaal zelf doen maar alle goede tips zijn welkom.

Alvast bedankt.

Lieve groetjes Kleine Kaatje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 nov 2016 7:21    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Kl. Kaatje heb je de boeken van Judith Beck al eens gelezen? Ik vond het zelf heel verhelderend. En is toepasbaar bij elk dieet eigenlijk.

Elk dieet werkt, zolang je je er maar aan houdt. En dat betekend dat je een manier van eten moet zoeken die je echt altijd kunt volhouden. Anders blijf je jojo-en.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 nov 2016 23:49    
Vrouw Weeggegevens   marina132

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik dieet met behulp van het boek van nicoline duinker, kijk op calorieën en joules, hier staan alle voedingsmiddelen in met de daarbij behorende calorieën, dus geen kant en klaar dieet.

Ik heb ook weight watchers gedaan jaren geleden, maar ik werdt ook zenuwachtig van punten tellen.

Dit werkt voor mij veel makkelijker, een naslagwerk voor de calorieën, en daarnaast een dieetschrift waar ik het opschrijf.

Hoe minder calorieën jouw voeding bevat, des te meer kan jij eten, en dan past de koffie met de opgeklopte melk daar ook vast wel in.

Succes!!!

OW en het boek van Judith Beck heb ik ook, heel verhelderend.

April challenge: stand op 13 april 35 vlaggetjes - maart n.v.t. Stom lachje - febr. 40 vlaggetjes 🚩
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 nov 2016 17:57    
Vrouw Weeggegevens   Kleine Kaatje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Schaam Schaam beetje de kluts kwijt geweest en zie nu pas jullie bericht .Dankjewel. Zal deze info eens bekijken Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 mei 2017 5:53    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Goed dat je ons weer gevonden hebt Kl. Kaatje! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 mei 2017 10:06    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1