Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Afvallen uitgerekt vel

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Suusjjjj
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoiii,

Ik ben Suus 26 jaar en heel erg me best aan het doen om af te vallen.

Begon op 99 kilo en zit nu rond de 84 me droom zou zijn tussen de 58 en 60 te komen maar ik ben zo bang voor uitgerekt vel, heb namelijk ook veel striae op de heupen en op me benen is de rek er dan al helemaal uit?

Maja, ik vroeg me dus af zijn er meiden rond mijn leeftijd die ook rond de 40 kilo zijn afgevallen en wat ik bij jullie het resultaat.

Ik weet dat het ook aan de gene ligt maar ben toch heel benieuwd. Ik doe veel sporten combinatie van cardio en kracht en verder smeer ik me gek! Misschien nog andere tips?

Alsvast bedankt!

Liefs van mij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 mei 2016 10:31    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hoi Suus, welkom bij de weegclub. Erg blij Knap dat er al zoveel af is!
Als je bedenkt dat je overgewicht niet van de ene op de andere dag is gekomen, kun je het beste zorgen dat het afvallen ook niet te snel gaat. Zeker in combinatie met het sporten wat je doet zorgt er dan voor dat je huid de tijd krijgt om zich te herstellen en in te krimpen.
Bovendien is dat beter voor jezelf ook, want het gaat immers niet alleen om afvallen, maar om gedragsverandering. Je wilt het er over een jaar niet weer allemaal bij hebben hè.
Dat enorme huidoverschot wat je op tv vaak ziet komt namelijk vooral omdat men in zeer korte tijd enorm veel gewicht verliest.
Succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 16 mei 2016 14:01    
Vrouw Weeggegevens   Roxx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Misschien heb je iets aan mijn ervaring.

ik ben nu bijna 20 en in een half jaar ongeveer 25 kilo afgevallen.
Ook ik heb/had striae. en woog 97 kilo. Mijn striae zat bij mijn bovenarmen, bovenbenen, onderbuik, lovehandles etc. De striae is bij mij een heel stuk minder zichbaar valt mij nu pas op haha. En dat losse vel, Nee hoor maak je daar nog maar niet druk om als je even snel afvalt als mij. Mijn vel is een heel klein beetje losser geworden maar dit is helemaal niet te zien. Alleen als je het vastpakt zie je dat je een beetje meer vast kon pakken dan in het begin. Dus als je striae hebt wil niet altijd zeggen dat je vel niet meer rekbaar is. Je lichaam probeerd zich altijd weer te herstellen. Zoals hierboven gezegd heeft dat alleen tijd nodig.
Striae komt omdat je lichaam niet genoeg tijd heeft gekregen om zich aan te passen naar je (groter wordende) omvang. Als je dus helemaal geen vel over wilt houden moet je er langer over doen om af te vallen dan om aan te komen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 mei 2016 15:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1