Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Tips,vragen, over afslanken, sport en voeding
Onderwerp: vorige :: volgende

Sponsor Links

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Aanbieding

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Afvallen na zwangerschap, lukt gewoon niet...

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens  Manimoo
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo dames,

Ik ben nieuw hier en heb veel gelezen, maar kwam nergens iemand die hetzelfde meemaakt...(recent dan)
Ik ben inmiddels bijna een jaar geleden bevallen en geef nog ongeveer 2 keer per dag borstvoeding.
Na mjin bevallig zeg maar 6mnd terug woog ik nog 58 kilo. Dat vond ik toen veel omdat ik voor mijn bevalling 53 woog. Dus dacht ik 5 kilo verliezen lukt wel. Aangezien ik vier jaar terug van 69 naar 53 in 3mnd was gegaan, gezond en ook zo gebleven. Toen ging ik mezelf agelopen week wegen en bam...62,7 kilo! BIJNA 5 kilo erbij!
Nu weeg ik gelukkig weer 61,7 geeft hoop na 2dg.
Maar snap het niet. Ben juist veel gaan sporten en eet gezond. Drink ook veel Sip
Heb nooit zoveel moeite met afvallen gehad. Wat doe ik verkeerd?
Ik doe nu aan zumba om de dag een uur. En pilates wil ik weer elke dag 1 uur gaan oppakken.
Heeft iemand tips?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 jul 2009 18:50    
Sponsor
Vrouw Weeggegevens  kitty78
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Ik heb het ook verschrikkelijk moeilijk om die zwangerschapskilo's kwijt te raken...
Ik zou ook wel blij zijn met wat tips...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 jul 2009 20:30    
Vrouw Weeggegevens  Breijn

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Ik ken het... Ik heb net mijn tweede kindje mogen krijgen... En bij mij wil het ook niet lukken. Het is zo frustrerend als je een dag of meerdere dagen goed oplet met eten enz. en je komt gewoon aan! Ik heb een probleem ernaast ik heb ME/CVS dus veel of vaak sporten lukt me helaas niet.
Uiteraard ben ik ook blij als iemand mij goede tips kan geven...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 jul 2009 22:07    
Vrouw Weeggegevens  Manimoo
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
oei ok. Is natuurllijk heel tegenstrijdig met waar ik nu bezig ben, maar ach heb nix te verliezen. WIl het best eens proberen.
Sport nu trouwens om de dag. 1 x zumba en 1 keer pilates. Eet musli met yoghurt 's ochtends. Meestal met wat fruit erbij. Soms ook wat brood en 's avond warm eten. Ik ben eigenlijk sowieso iemand die niet veel eet. Voor mijn zwangerschap ook niet. Maar na vijf dagen gewoon streng volhouden met sporten zit ik nu op 60.9 kilo! Nu nog 7,9 kilo te gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 jul 2009 10:08    
Vrouw Weeggegevens  Maaike2312
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker en een beetje van mezelf

Reageer met quote
Mijn dochter is bijna 18 maand, en kan pas sinds een maand of 2 weer lekker afvallen. Daarvoor kreeg ik er ook haast geen gram af.
En als je nog bv geeft heb je dat hormoon ook in je lichaam, oxcitocine ofzo? Dat zal ook wel schelen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 jul 2009 15:48    
Vrouw Weeggegevens  Greetje
Moderator
Moderator

Dieet: Sleeve en lowcarb

Reageer met quote
Hoi dames

Er is een groot verschil tussen de tijd voor en na de zwangerschap.
Je kunt het niet meer met elkaar vergelijken.
Ook hormonen spelen een grote rol.
Geef je lichaam de tijd om te herstellen en eet gezond en snoep niet.
Ga geen crashdieet doen want het helpt echt niets.
Je zou wat minder brood kunnen eten en meer eiwitten in de vorm van mager vlees of vooral vis, wat olijfolie om te wokken, geen zetmeelhoudend fruit zoals banaan en peren maar meer aardbeien, kiwi, bessen.
Fjord crackers gemaakt van roggemeel en water.
Halfvolle yoghurt en karnemelk.
Veel groenten liefst gevarieerd maar minder meelhoudende groenten zoals doperwten en tuinbonen deze met mate
Geregeld sporten lopen fietsen.
Eet voldoende zodat je geen honger krijgt. eet een schaal kwark of een hardgekookt ei als je trek hebt of yoghurt.
Heel veel succes en zoek echt iets wat bij je past want je moet je hele leven een gezond eetpatroon naleven.
groeten Greet Erg blij

Mijn Website: GreetsLCC
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 11 jul 2009 9:49    
Vrouw Weeggegevens  sandous
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Hoi allemaal,

Hier ook een mamma. Ik geef nog 2/3 keer per dag BV. Maar mn kleintje is 12 maanden en er gaat nog steeds geen gram af!

Iedereen vertelde me, oow met BV ben je zo 10 kilo lichter. Nou als ik mezelf laat gaan ben ik 10 zwaarder hoor. Let goed op mn eten. Sport 2/3 keer in de week uitgebreid, drink veel.

Dus ik weet het ook niet.

Greetje bedankt voor de adviezen!!

Manimoo, misschien zijn het spieren waardoor je bijkomt. Vooral omdat je bijna dagelijks sport?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 jul 2009 0:53    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1