Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

afvallen gaat niet lekker

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   xFelic
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Koolhydraat beperkt

Reageer met quote
Haai iedereen,

ik heb weer is mijn afval problemen hoor, het gaat weer niet lekker en gevolg, ik wil echt weer zoetigheid hebben het probleem is altijd alleen van 1 word 2 naar 3 naar zowat een heel pak, ik probeer altijd sterk te blijven maar nu ook in omstandigheden gaat er vaak behoorlijk wat lekkers doorheen gevolg aankomen. Maar ook als ik gezond eet netjes aan me dieet hou kom ik aan, wat kan dit zijn?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 26 apr 2016 15:22    
Vrouw Weeggegevens   Roxx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik heb dit ook, ik kan een mars niet meer laten liggen en wanneer het kan eet ik er nog 1. terwijl het afvallen zo goed ging in 2 weken 4 kilo aangekomen. Geschokt
Het is echt alsof ik bang ben dat het de volgende dag niet meer kan. Dan ben ik eenmaal slecht bezig en ga ik door met de gedachten, als ik de rest van de week netjes eet maakt het niet uit. maar het blijft niet bij 1x per week. Huil huil

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 apr 2016 16:11    
Vrouw Weeggegevens   xFelic

Dieet: Koolhydraat beperkt

Reageer met quote
ik had dat dus ook 17 augustus 2015 begonnen ging super goed toen mijn vader in het ziekenhuis kwam was alles verdwenen en kwam ik gewoon aan ondanks gezond eten en mn ding blijven doen, nu heb ik ook heel veel last van mijn cvs en dat geef me dan ook een idee dat ik me met suiker beter voel wat helemaal niet zo is, baal hier echt van zat op de 82,5...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 26 apr 2016 16:17    
Vrouw Weeggegevens   Moniek
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
xFelic schreef:
toen mijn vader in het ziekenhuis kwam was alles verdwenen en kwam ik gewoon aan ondanks gezond eten en mn ding blijven doen,

Stress is geen goed maatje bij het afvallen. Je lichaam gaat niet alleen geestelijk, maar ook lichamelijk in de 'noodstand' en allerlei stoffen vast houden die je liever kwijt zou willen.

Ik geef mijn moeder altijd de schuld omdat ik vroeger mijn bord leeg moest eten. Dat is nu ook zo met een pak koekjes Schaam Schaam
Inmiddels weet ik dat het ook een hoop (evt toegevoegde) stoffen in onze voeding zijn die dit gedrag stimuleren.
De beste remedie blijft voor mij dan ook echt om de eerste koek/ Mars/hand chips/ enz te weerstaan, dan heb ik ook geen moeite met de rest. Even mijn gedachten verzetten door iets heel anders te gaan doen help vaak. (bewegen, iets gaan doen waar je bij na moet denken)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 apr 2016 17:12    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
xFelic, suiker eten doet naar suiker verlangen........ echt waar. Het is een soort verslaving volgens mij.
Dan liever een stukje kaas, plakje kipfilet met iets erin. Hardgekookt eitje? En lekker veel groenten eten, dat vult en houdt je maag bezig.
Lukt het je een paar dagen ben je zo weer van je zoete trek verlost! Zet hem op, je kan het immers best. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 apr 2016 1:28    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1