Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Info: Weg met de Weegschaal
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Adviesdraadje Weg m.d Weegschaal

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 25, 26, 27  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Odette
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Hier is die dan, op verzoek van enkele weegdinnen, het adviesdraadje voor liefhebbers en/of belangstellenden van het Weg met de Weegschaal principe/dieet.

Voor nieuwelingen: ik was in juli t/m september 2007 testpersoon voor het Superdieet van Weg met de Weegschaal. Het boek is pas een paar weken uit, maar ik heb het hele programma dus al gevolgd en kan er meer over vertellen.
Dit speciale draadje is bedoeld om de zaak wat te coördineren, want er werd op verschillende plaatsen over gesproken en dan kun je niets meer terugvinden.

De nieuwsbrieven en andere informatie zal ik voortaan ook hier zetten.

Ik hoop jullie van dienst te kunnen zijn.

Laatst aangepast door Odette op zo 02 mei 2010 11:03, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 29 jan 2008 9:33    
Vrouw Weeggegevens   Ritamaria

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Leuk, zo'n nieuw draadje. Misschien kan je de site ook nog vermelden van weg met de weegschaal. De demo's die je daar kan bekijken zijn erg leuk.

wat is lekkerder dan slank zijn....?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: di 29 jan 2008 11:15    

Reageer met quote
Goed idee:

Er zijn filmpjes, gratis dingen aan te vragen waaronder de nieuwsbrief en veel tips en ervaringen van mensen die een training hebben gedaan. Met die tips kun je je voordeel al doen zonder meteen de training te volgen.
Die zijn nl best duur.
Kijk of er wat van je gading bij is.

Succes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 29 jan 2008 11:27    
Vrouw Weeggegevens   Superslankie

Dieet: Intuitief eten

Reageer met quote
Wat leuk...een eigen weg met de weegschaal vraag en praat hoekje. Odette, ben jij dan de deskundige Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 jan 2008 20:06    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Ach ja, vertel maar Olga, hoe vergaat het je deze week?
Ik ga zometeen mijn gewicht insturen, want bij mij gaat het volgens plan!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 30 jan 2008 7:10    

Reageer met quote
Het gaat met vallen en opstaan...maar ik doe mijn best. In de avond heb ik het nog vrij moeilijk om niet van alles te gaan eten...ik heb dan geen honger, maar trek in iets (zal wel onrust zijn..)

Moet nog bedenken wat dan wel te doen in plaatst van eten.

Super dat het met jou zo goed gaat!! Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 jan 2008 11:11    

Reageer met quote
Probeer te ontdekken waar de onrust vandaan komt zo 's avonds.
Heb je genoeg gegeten bij het avondeten? Heb je dorst? Ben je moe, maar vind je het belachelijk om vroeg naar bed te gaan? Heb je niet alles gedaan wat je vandaag van plan was en ben je daar onrustig over?
Ik roep maar wat hoor.
Trek krijgen zo'n 3 tot 4 uur na de maaltijd is niet gek, weet je zeker dat je geen honger hebt?
Bedenk of je je prettiger zult voelen als je wat volwaardigs eet ipv niet eet of iets niet zo gewenst eet.

Me prettig voelen is mijn doel. Daarom is wegen elke dag niet perse een goed idee. Ok, je voelt je fijn als je bent afgevallen, maar het is veel fijner als je je elke minuut van elke dag fijn voelt omdat je goed eten hebt gegeten dat je lichaam voedt en je het gevoel hebt elke dag gezonder te worden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 30 jan 2008 11:34    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Ik denk dat het voornamelijk is dat ik moe ben, me wat alleen voel en de gewoonte hebt om te snacken voor de tv....ik heb me voorgenomen, dat als ik om 18:00 uur warm heb gegeten, dat ik dan in de avond wat yoghurt, fruit of wat ik nog mag hebben, eet. Als ik dus ook honger heb tegen 22 uur dan Lachen Het is ook een beetje het gevoel van "nu mag ik niks meer eten...." dat ik dan ga zoeken naar eten. Ik kan beter wat gaan rusten of iets gaan doen denk ik.

Hoe ga jij hier mee om, Odette?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 jan 2008 14:15    

Reageer met quote
Maar je mag best wat eten...als je honger krijgt. Of trek in iets speciaals, maar neem er dan van tot het niet meer zo lekker is als de eerste hap.(dit moet ik ook nog oefenen)
Na het avondeten ruim ik eerst op en dan neem ik een grote mok thee, dat vult de eventuele gaatjes. Dan zo tegen 10en moet mijn man wat eten(die heeft ook diabetes) en is verleidelijk om ook wat te nemen. Gisteren heb ik de yoghurt bewaard voor dat moment. Soms neem ik dan de nootjes(amandelen).
Als je perse wilt snacken neem dan rauwkost, maar het zou beter zijn als je de gewoonte om te eten voor de tv zou kunnen afleren.
Tja, makkelijk is het niet, maar we komen er wel...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 30 jan 2008 16:45    
Vrouw Weeggegevens   Ritamaria

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Echt hartstikke interessant... zelfs als je bv. weight watchers doet, kan je aan deze levenslessen nog heel veel hebben.

wat is lekkerder dan slank zijn....?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 30 jan 2008 22:23    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 25, 26, 27  Volgende
Pagina 1 van 27