Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Info: Weg met de Weegschaal
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Adviesdraadje Weg m.d Weegschaal

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 25, 26, 27  Volgende
Auteur Bericht
Onbekend Weeggegevens   Kaatje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Odette schreef:

En je bent niet eens een weegschaal, zoals ik, haha.

Heeeeeee Odette, leuke foto!!!
Hoe kun jij nou wmdw doen als je er zelf een bent??? Hahaha! Lachen
grtjes, Karin.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 16 jun 2008 11:55    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Je bent scherp Karin, daar had ik nog niet aan gedacht...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 16 jun 2008 13:31    
Vrouw   Sasje68
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Weg met de weegschaal / Weight Watchers

Reageer met quote
Hallo,

Ik dacht ga maar eens op het forum van me afschrijven....
Ik heb zo'n rot dag vandaag bah.
Ik moest vandaag voor een echo van m'n baarmoeder naar het ziekenhuis.
En ja hoor 2 vleesboompjes,echt balen want vorig jaar ben ik ook al gecurriteerd en nu alweer pfffff.
Het gaat echt shit vind ik (sorry voor m'n taalgebruik),ik zit al 5 weken thuis omdat ik een zeer ernstige ontsteking aan mijn vinger heb gehad en die hebben ze 2 keer operatief open moetn maken.
Nu zit ie wel weer dicht maar kan er nog helemaal niks mee en de nieuwe nagel is naar binnen aan het groeien dus die moet er weer opnieuw af.
Al met al zit ik me maar thuis te vervelen en te malen natuurlijk.
Net werd Jeroen nog een beetje boos op mij....ik vroeg of ie wel gelukkig met mij is....hoe kun je dat nou vragen zei die boos ik hou van je en dat weet je heel goed.
En ja dat weet ik ook hele goed,we zijn echt heel gelukkig samen!
We hebben allebei een verkeerd huwelijk achter de rug en zijn nu zo happy met elkaar!
Maar ik ben gewoon zo ongelukkig met mezelf!!!
Dat is het gewoon!
Terwijl ik dit typ rollen de tranen over m'n wangen.
Ik weet gewoon niet wat en hoe te beginnen.
Aan de ene kant wil ik weg met de weegschaal gaan doen (morgen komt het boek als het goed is en wil me dan inlezen) maar ben nu ook het boek Afvallen en opstaan aan het lezen over de obesitaskliniek.
Dat boek is zo herkenbaar,dat ik aan nadenken ben of ik mijn verzekering zal vragen of ik dat vergoed kan krijgen want het is wel heel erg duur.
Weet je ik ben gewoon zo bang dat ik het alleen met een boek weer niet red....
Ik heb al zoveel dieeten geprobeerd en word alleen maar zwaarder.
Er moet echt iets veranderen want nu ben ik alleen maar moe en lusteloos.
We hebben stiekum een beetje trouwplannen maar ik zeg steeds dat ik niet hoef te trouwen,maar diep in min hart wil ik dat wel maar alleen als ik een stuk slanker ben en in een mooie trouwjurk pas.
En dan zou je toch zeggen dat is een mooie stok achter de deur en dat is ook zo maar toch krijg ik de moed niet bijelkaar verzameld.
Misschien moet ik toch naar die obesitaskliniek,maar is verweg en kost zoveel tijd....
Wat klets ik toch verwarrend ik weet het zelf niet meer.....

Groetjes Saskia

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 jun 2008 18:38    

Reageer met quote
Kom eerst maar eens even hier, dan krijg je een dikke knuffel:

Ik voel je onmacht, het is moeilijk. Je hebt iemand die van je houdt. Hij wil met je trouwen. Maakt het echt uit of je dan afgevallen bent?

Weet je, toen ik trouwde had ik best een mooie jurk gekocht en toen ik mijn man vroeg of hij hem ook mooi vond sprak hij de legendarische woorden: Wat maakt het nou uit wat voor jurk je draagt, als jij er maar in zit.

Ik weet niet of WmdW voor jou goed zal werken, maar ik denk wel dat het je nieuwe ideeën zal geven over hoe je moet eten. Het is eingelijk geen echt dieet. Dus wat dat betreft zul je niet falen omdat "het dieet niet geschikt voor je is". In feite kunje alleen maar winnen als je leert hoe je naar je lichaam moet luisteren en het geven wat het nodig heeft; goede voeding.

Ik vind het moeilijk om je advies te geven. Je kunt zeker informeren bij je verzekering. Maar geef weegclub niet op, onze gezamelijke kracht zal je aansturen. Kom vaak je hart uitstorten er is altijd een luistend oor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 17 jun 2008 20:58    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Lieve lieve lieve Saskia, ik kan me voorstellen dat je je rot voelt en moedeloos. Jammer genoeg kan ik je daar niet mee helpen, hoe graag ik dat ook zou willen.
Ik wil je wel raad geven: als je nu eens eerst beter gaat worden en niet probeert ook nog tegelijk af te vallen? Dwing jezelf elke dag een stuk te gaan wandelen. (Ik heb daar een hond voor aangeschaft...) Lachen
Lees je in in wmdw en laat dat andere boek even voor wat het is. Of andersom. Kijk of je denkt iets te hebben aan het boek en zo ja, ga er gewoon mee beginnen. Het is wat Odette zegt: een andere manier van tegen voedsel aankijken en een andere manier van met eten omgaan. Ga je dat eerst uitproberen zonder af te willen vallen en kijk hoe je je daarbij voelt.

En dan nog iets: die man van jou is een kanjer!!! Schoonheid zit van binnen, ik weet dat het cliché klinkt, maar het is wel zo. En ik kan me natuurlijk voorstellen dat je liever in een kleinere maat wil passen, maar geloof me, als jullie gaan trouwen ben jij gewoon een superstralende bruid, of je nou in maat 40 of 48 past!
Sterkte, Karin.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 17 jun 2008 22:09    

Reageer met quote
Saskia, voor je privacy wil ik je adviseren om een eetdagboekje (bij "weegclub") of een gewoon dagboekje (bij "babbelbox") te openen. Die delen van het forum zijn besloten, dus niet iedereen kan zomaar meelezen. De laatste paar berichtjes van jou met de antwoorden kunnen dan verhuisd worden. Lijkt me beter. Stuur Ellen maar een mailtje, maar als dat vandaag niet meer lukt (Ellen gaat vandaag met vakantie) stuur dan een pbtje naar Helma(Goldwingstar) of laat het mij ff weten dat probeer ik wat te regelen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 18 jun 2008 9:14    
Vrouw   Sasje68

Dieet: Weg met de weegschaal / Weight Watchers

Reageer met quote
Goedemorgen,

Ik heb gisteravond een goed gesprek gehad met mijn vriend over eventueel de obesitaskliniek.
Hij is er geen voorstander van en zegt samen kunnen we het ook maar je moet het is een beetje los laten.
Ik ben er ook de hele dag mee bezig en dat is niet bevordelijk voor m'n humeur.
Hij zegt zo erg is nu het ook weer niet,ik wil dat je geniet van het leven en je niet zo druk maakt.
Ik heb nu met hem afgesproken dat ik dat boek nu ga lezen en alvast weer proberen 2 liter water te drinken.
En dan gaan we samen beginnen!
Wat heb ik toch een schat he?
Ik zal ook een eetdagboekje gaan starten.
Bedankt voor jullie steun dat zal ik nog vaak nodig hebben!

Groetjes Saskia

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 jun 2008 7:40    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   PattieJ
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: South Beach

Reageer met quote
Hee Saskia!!

Natuurlijk kan je op onze steun rekenen, daar zijn we voor!!!
Succes met alles!!

You have to love, to live your life
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 jun 2008 9:49    

Reageer met quote
Sasje68 schreef:
Hij is er geen voorstander van en zegt samen kunnen we het ook maar je moet het is een beetje los laten.
Ik ben er ook de hele dag mee bezig en dat is niet bevordelijk voor m'n humeur.
Hij zegt zo erg is nu het ook weer niet,ik wil dat je geniet van het leven en je niet zo druk maakt.

Hoi Saskia, dat bedoel ik nou. Lachen Leef bij de dag en probeer eerst maar eens dat krampachtige gevoel kwijt te raken. Is niet makkelijk, weet ik alles van.
Ik baal bijv. vreselijk van mijn blubberbuik met al dat striae, maar mijn man zegt dat hij juist trots is op die buik, omdat die sporen draagt van onze kinderen. Hij zei laatst: die strepen heb je verdiend! Het gaat dus om een andere manier van ergens tegenaan kijken en al doe je dat maar met 1 ding wat je niet mooi vindt van of aan jezelf. Gewoon proberen, je schat helpt je er zeker mee!
Zet 'm op!
grtjs, Karin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 19 jun 2008 11:29    
Vrouw Weeggegevens   Betsy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weg met de Weegschaal

Reageer met quote
Hoi Saskia,

Ik begrijp dat je wilt afvallen, moet je ook gewoon doen op jouw tempo, maar kijk nog eens goed naar de foto die je van jezelf geplaatst hebt. Je hebt prachtige ogen en een mond die uitnodigt om te lachen. Je lieve vriend is heus niet alleen op je innerlijk gevallen. Rollende ogen Geniet van wat je wel mooi vindt aan jezelf en werk langzaam maar zeker aan wat je wilt veranderen, dan lukt het vast,
Succes!
Betsy

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 jun 2008 20:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 25, 26, 27  Volgende
Pagina 10 van 27