Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Info: Weg met de Weegschaal
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Adviesdraadje Weg m.d Weegschaal

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 25, 26, 27  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Odette
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Hoi Loeka, welkom. Weer een fan van WmdW erbij.
Als je in dit draadje de eerste paar bladzijden (met name blz 5 en 6)leest weet je waarschijnlijk meer. En anders vraag je maar.

Laatst aangepast door Odette op ma 07 apr 2008 13:42, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 07 apr 2008 10:18    
Vrouw Weeggegevens   Pimpelmees
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weg met de Weegschaal

Reageer met quote
Hoi Loeka, Welkom bij de club!

Week 15: 94.2 kg
Week 16: 95.0 kg
Week 17: 93.6 kg

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 apr 2008 11:30    
Vrouw Weeggegevens   Superslankie

Dieet: Intuitief eten

Reageer met quote
Loeka,

welkom bij deze club!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 apr 2008 14:00    
Vrouw Weeggegevens   Elmo176
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: WmdW: Gezonder eten, meer bewegen.

Reageer met quote
Hey hallo Loeka! Erg blij
Welkom op de weegclub!!!

Ik heb het 2e boek nog niet van haar.
Heb afgelopen week bij ons in de bibliotheek gekeken,
maar daar hebben ze deze boeken niet...
Zal dus eens naar de boekwinkel moeten,
wil ik het boek aan gaan schaffen.

Het boek Weg met de Weegschaal klinkt inderdaad allemaal erg logisch. Nu alleen de uitvoering nog.. Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 apr 2008 15:09    
Dagdeal (728x90)
Vrouw   Loeka
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Weg met de Weegschaal

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Ik heb gisteren toch maar het tweede boek aangeschaft: het Superdieet. Ik heb me net meteen even aangemeld voor de emailservice.

De gerechten in ieder geval, van de eerste week, spreken me aan. Tenminste weer eens wat anders dan de dagelijkse (gemakkelijke) hap. Ik ben heel benieuwd.
Krijg ik nu trouwens ook nog een boodschappenlijstje per mail, of is dat misschien een beetje teveel gevraagd? Sip

Veel groeten en jullie horen de ervaringen wel weer!
Groeten!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 apr 2008 20:16    

Reageer met quote
Ik weet het niet van dat boodschappenlijstje Loeka.
Stap voor stap met het superdieet hoor, niet teveel tegelijk willen. Het moet groeien.
Ga je ook een eetdagboekje starten? Dan kunnen we zien wat je doet en advies geven. Dat kan gewoon bij "weegclub" en dan bij WmdW en dan "nieuw onderwerp".

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 21 apr 2008 7:11    
Onbekend  carrie
Gast

Reageer met quote
Hoi hoi !!

Ik kom ook even meekletsen in dit topic. Heb vandaag het 1e boek met de post gekregen en heb er ontzettend veel zin in.

heb ook maar meteen het 2e boek besteld omdat daar voorbeelden instaan. En dat heb ik echt nodig.

Ik ben vorig jaar met Sonja Bakkeren 12 kilo kwijtgeraakt. En cond het wel gemakkelijk dat ik wist wat ik wel en niet mocht eten.

ben erg benieuwd !!!

Groetjes Carrie
Naar boven
BerichtGeplaatst: vr 02 mei 2008 23:05    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Welkom Carrie.
Ga je ook een eetdagboekje starten, dan kunnen we meekijken
Dezer dagen ben ik niet zovaak online, maar vanaf dinsdag ben ik er weer dagelijks om je te adviseren.
Leuk he die boeken, je kunt er in blijven lezen en telkens leer je wat meer.
Succes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 07 mei 2008 13:01    
Vrouw   Sasje68
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Weg met de weegschaal / Weight Watchers

Reageer met quote
Ik ben sinds vandaag lid van de weegclub.
Ik was aan het googlen op weg met de weegschaal en was benieuwd naar ervaringen,ik kwam toen op deze site terecht.
Ik heb het boek net besteld bij bol.com en hoop dat ik hem snel in huis heb.
Ook ik ben al jaren aan het lijnen en schiet er eigenlijk niet veel mee op,dan weer wat dunner en dan weer dik.
Maar nu ben ik echt zo zwaar dat ik hier echt niet gelukkiger van word,dus maar weer alle moed bij elkaar geraapt.
Ik ben eigenlijk een goede voorstander van weight watchersen dat werkt ook altijd prima bij mij.
Maar na een tijd ben ik het zo zat om constant die punten te tellen dat ik het dan steeds vaker niet meer doe met het gevolg dat ik dan toch weer teveel eet.
Dus nu dacht ik als ik nou inderdaad mijn eetpatroon en denk vooral naar me eigen te luisteren als ik dat nou eens leer dat ik dan misschien in combinatie met weight watchers het wel een keer red en nog belangrijker eraf blijf houden!!
Zijn er meer mensen die hier een combinatie doen van deze 2?
Of zeggen jullie juist houd je alleen met weg met de weegschaal bezig?
Ik wil nu gewoon dat het echt een keer gaat lukken want ik voel me zo'n opgeblazen varken niet normaal!
Ik sta altijd open voor alle tips en adbviezen en ik hoop dat ik hier veel steun kan vinden om zo eens en voor altijd afterekenen met al die kilo's!!!

Groetjes Saskia

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 jun 2008 15:58    

Reageer met quote
Hoi Saskia,
Zwaai jij die kilo's maar gedag hoor, wij zullen je helpen.
Maar serieus, wij zijn een gezellig clubje die elkaar steunt door dik en dun.
Je vraagt naar de combi Weight Watchers en WmdW, dat kan, maar het ligt echt naast elkaar hoor. Als je behoefte hebt aan de bijeenkomsten, ga gerust je gang. Maar je kunt ook lekker elke dag hier komen (je bent verslaafd voordat je het weet) en kletsen over van alles en nog wat en ook over afvallen.
Heb je het eerste boek besteld of het Superdieetboek? Als het laatste het geval is zul je zien, als je het leest, dat het best wel op elkaar lijkt, Weight Watchers, adviezen van het voedingscentrum en WmdW. De kracht van WmdW zit m erin dat je naast gezond eten ook je levensstijl leert aanpassen. Onrust wordt aangepakt en ontspanning en natuurlijk bewegen. Het is meer dan alleen een eetplan.
Ik hoop dat je het boek snel in huis hebt en als je het gelezen hebt hoop ik dat je ook enthousiast bent.
Vragen zijn altijd welkom.
Het zou leuk zijn als je een eetdagboekje opent bij "weegclub" en dan onder Weg met de Weegschaal, dan kunnen we met je meekijken en je van advies voorzien.
Laat snel weer wat horen...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 11 jun 2008 18:57    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 25, 26, 27  Volgende
Pagina 8 van 27