Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Info: Weg met de Weegschaal
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Adviesdraadje Weg m.d Weegschaal

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 25, 26, 27  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ritamaria
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Patsy schreef:
Ritamaria ik kijk al uit naar de recepten.............

Odette morgen moet ik pasta eten, maar hoeveel mag ik eten?
Moet het eigenlijk even in het boek opzoeken maar voel me niet echt lekker.

Je kan trouwens mijn eetdagboekje vinden onder Sonja Bakker, misschien kan je kijken of ik het goed doe.
http://www.weegclub.nl/forum/eetdagboek-van-patricia-t6912.html#180758

Groetjes
Patricia

Patricia, ik zag nadat ik het gezegd had van die recepten van Montignac hier bij de link naar Montignac ook heel veel recepten van hem. Ook de abrikozenjam staat er bij en nog andere heerlijke recepten. Kies maar uit....

wat is lekkerder dan slank zijn....?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 06 feb 2008 20:09    
Vrouw   Patsy
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Sonja Bakker/ Weg met de weegschaal

Reageer met quote
Bedankt Ritamaria, moet eerlijk zeggen dat ik nog helemaal niet naar de links had gekeken, ga meteen even neuzen.

Groetjes
Patricia

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 feb 2008 20:18    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Heb je vragen? Je kunt ook op de site kijken bij "Superdieet" en dan veelgestelde vragen. Er komen er elke keer meer. Best interessant.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 15 feb 2008 11:31    

Reageer met quote
Mensen die Weg met de Weegschaal een warm hart toedragen, post hier eens je bevindingen en resultaten. Zo hebben de anderen er ook wat aan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 21 feb 2008 13:41    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Pimpelmees
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weg met de Weegschaal

Reageer met quote
Bijna 3 weken geleden heb ik het boek 'Weg met de weegschaal' gekocht. Ik vind het een geweldig boek. Mijn eetpatroon heb ik niet veel hoeven te veranderen. Door het lezen van het boek ben ik er achter gekomen dat ik te weinig at tijdens de tussendoortjes. Ik at dan altijd fruit maar ik bleef enorm veel trek houden.
Een paar jaar geleden heb ik Diplan gedaan en toen heb ik aangegeven dat ik enorm trek had tijdens de tussendoortjes en toen werd me vertelt dat ik dan maar gewoon trek had, maar dat mijn lichaam niets nodig had. Nu eet ik naast het fruit een boterham en ik voel me super. Ik merk dat ik 's avonds veel minder eet en mijn lichaam voelt niet meer zo onrustig. Ik heb weer energie en op dit moment al 2,7 kilo afgevallen. Iedere keer sta ik weer verstelt dat mijn gewicht weer achteruit is gegaan terwijl ik me niet meer druk maar over hoeveel calorieen ik eet (lekker roomboter op mijn brood Erg blij )

Ik heb echt het gevoel dat ik niet aan het afvallen ben, en toch zie ik resultaat. Heerlijk!

Groetjes,
Maaike
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 mrt 2008 10:24    

Reageer met quote
Heej Maaike, welkom op de club.
Fijn dat je zo lekker gaat met WmdW.
Wat je zegt over fruit is waar. Mijn dietiste zei een poos geleden al dat je fruit eigenlijk niet alléén moet eten maar in combinatie met iets, bv zuivel of, zoals jij doet, met brood. Het is natuurlijk wel gezond enzo, maar er zit alleen fruitsuiker in, dat je bloedsuiker snel laat stijgen...en daarna ook weer snel dalen. Daarom voel je je nog hongerig. Goed dat je die oplossing gevonden hebt.
En wat een uitvinding he? Een dieet waar je gewoon roomboter mag eten...doe ik ook
Ga je ook een eetdagboekje starten zodat we kunnen meelezen (en andere mensen enthousiast maken)?
Ik hoor graag meer van je. Succes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 06 mrt 2008 11:14    
Vrouw Weeggegevens   Superslankie

Dieet: Intuitief eten

Reageer met quote
Geweldig om te lezen dat het je zo goed bevalt, Pimpelmees. Sinds ik eet zoals het staat beschreven in haar boek, heb ik ook veel minder trek/honger. Ik eet bewuster en gezonder en dit bevalt me goed. Maar ik moet wel het boek geregeld blijven lezen om bij de les te blijven....verval snel terug in mijn oude patronen (zit nu toch weer calorieen te tellen Schaam Schaam ).

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 mrt 2008 12:26    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Superslankie,

Ik heb heel erg moeten wennen om geen calorieen te tellen en onbewust doe ik het toch, maar ik weet dat het beter is om voedzame producten te eten. Zoals Meijke schrijft als er niets in zit waarom eet je het dan.
Gezond at ik al en ik at ook niet veel, en mijn frustratie was ook dat ik toch niet afviel. En uit frustratie ging ik dan me wel eens te buiten aan chocola Schaam Schaam. En ik werd daardoor alleen zwaarder.

Nu heb ik helemaal niet het gevoel dat ik moet opletten op wat ik eet, wel op de momenten dat ik trek heb. En ik vind het zo heerlijk dat ik geen honger gevoel meer heb. En iedere keer vind ik het toch weer een verrassing als ik weer afgevallen ben.

Mijn man zegt ook dat ik veel vrolijker ben en veel meer energie heb gekregen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 mrt 2008 13:12    
Vrouw Weeggegevens   Superslankie

Dieet: Intuitief eten

Reageer met quote
Dat klinkt heel goed. Pimpelmees!!! Ik denk dat ik dat tellen ook maar opgeef...word er eigenlijk heel gestrest van. Ik heb nu een lijstje gemaakt van wat je mag eten volgens haar (1 glas melk, 4 boterhammen met beleg enz) en dat ga ik dan elke dag afkruisen wat ik heb gegeten. Totdat het een tweede natuur word om zo te eten, dan hoeft het niet meer. Ik lees nu weer haar boeken, moet echt bij de les blijven.

Maar fijn om te weten dat je dus gewoon afvalt als je op haar manier eet wat jij nu ervaart....kan eigenlijk ook niet anders als je er goed over nadenkt. Alleen je bent zo gewent om honger te moeten lijden en calorieen te tellen om af te vallen...en nu hoeft dat niet. Geweldig!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 mrt 2008 17:12    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb geen idee hoeveel je mag eten. Het enige dat ik weet is dat je geen buikhonger mag hebben. Ik eet per dag veel meer dan 4 boterhammen, namelijk 7 met beleg....

Heeft iemand eigenlijk het boek Weg met de Weegschaal Superdieet. Ik weet niet zo goed wat ik me bij dit boek moet voorstellen, maar ik ben wel nieuwsgierig Lach

Week 15: 94.2 kg
Week 16: 95.0 kg
Week 17: 93.6 kg

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 mrt 2008 13:28    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 25, 26, 27  Volgende
Pagina 4 van 27