Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Info: Weg met de Weegschaal
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Adviesdraadje Weg m.d Weegschaal

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   mmenmms
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Zag net pas, dat bepaalde dingen al van 2008 waren. Ben wat vooruitgesprongen.
Nou is mijn pa overleden op zeer jonge leeftijd. Bij mij is een veel te hoog cholesterol gevonden, ondanks een (toen in elk geval, en volgens diëtiste) net eetpatroon.
Ik vind dat met die roomboter en alles toch wel wat eng. Ik eet trouwens helemaal geen brood meer, maar bak wel in de Bertolli bak en braad. In de veronderstelling dat ik mezelf en Youknowwho daar goed mee deed. (Proef persoonlijk niet zo veel verschil en roomboter spettert zo).
Zodra ik meer tijd heb (en niet alles lopend hoef te doen,,, en naar de vampieren kan om mijn cholesterol te laten prikken enzo) ga ik 's een tijdje over op zo puur mogelijk. Is brood zo puur mogelijk eigenlijk? (Heb een probleem met brood. Eet ik er één, dan smaken die ontzettend naar meer. Vooral die waldkorn. smullen )
Eigenlijk houd ik al lang 't meest van puur, gezond.
Heb het wel 's meer verteld: Had ook een mooi gewicht. Toen ik nog werkte, tussen de 52 en 56 kilo (ben 1.62 m.) Na operatie en W.A.O. 60 hooguit. (Ook nog prima). En plots ten tijde van die overgang (te jong, vanaf 35 al lang en breed in de prémenopauze) vloog het eraan.
Het is echt een familie-ding.
Maar goed.
Mijn grootste probleem is eerder 'meer eten'. Die groep 5 (dat is de minste dacht ik) vind ik veel. Pffffff.

Even armen laten bijkomen weer.

Tot z.s.m.

Diana

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 13 sep 2010 15:16    
Vrouw Weeggegevens   Odette
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Diana, puur en onbewerkt is goed. Brood is prima, liefst volkoren. Een snee is goed, twee ook, leer luisteren naar je lichaam, heb je meer dan 2 sneetjes nodig? Echt? Of is het gewoon lekker, dát telt niet, je moet nog trek hebben...Oefen hiermee.

Roomboter spettert trouwens niet als je er een scheutje olie bijdoet. Het verbrandt dan ook niet. En je spullen droog erin doen.

Aankomen na de overgang, welke leeftijd ook, is helaas een veel voorkomend verschijnsel. Niet te hoge eisen stellen, knabbel het gewicht eraf. Groep 5 teveel? Soms is méér eten het ei van Columbus, maar je moet wel trek hebben. Bekijk het boek nog eens goed, als je armen het toelaten. Eet je echt wat er voorgeschreven wordt?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 13 sep 2010 16:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27
Pagina 27 van 27