Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Info: Weg met de Weegschaal
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Adviesdraadje Weg m.d Weegschaal

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26, 27  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   hillegie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weg met de Weegschaal

Reageer met quote
hoi mandarijntje,
tja, zo kun je het ook bekijken, de positieve manier, mijn uiteindelijke doel is 80 kilo. Ik had voor mezelf al bedacht om mij doelen te splitsen, dan lijkt het niet zo onmogelijk.
Met name het anders omgaan met voeding en jezelf spreekt mij aan bij weg met de weegschaal. Volg jij dat ook?
Groetjes Hilda

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 mei 2010 17:33    
Vrouw Weeggegevens   mandarijntje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Jazeker, met vallen en opstaan Erg blij Je moet er wel even wat tijd voor uittrekken, afhankelijk van wat je beginpunt is, je gaat echt leren anders te eten en als je jezelf aanwent om gezonde en onbewerkte voeding te eten dan wordt de stap om je toch weer te vergrijpen aan iets als bijvoorbeeld een roze koek of een frikandel speciaal steeds groter Cool
Heb je al een boek gekocht of geleend in de bieb? Dan wordt er veel duidelijk

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 mei 2010 18:25    
Vrouw Weeggegevens   Magreet
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Odette,

Een tijdje geleden heb ik al met je gemaild. En ben toen eerst enthousiast begonnen met de boeken van weg met de weegschaal.En ik ben nog steeds enthousiast, maar wel iets minder, want ik ben wel aangekomen !
En ik had alweer mijn boekje van Sonja in mijn handen....Kun je nagaan. Nee. Ik ga niet weer lijnen op die manier. Ik heb hulp nodig ! En ik heb besloten om weer te beginnen bij de weegclub. Maar mijn eetdagboekje staat nog bij algemeen. Kun jij me zeggen hoe ik dat kan veranderen naar weg met de weegschaal ? Of kan ik dan beter een nieuw dagboekje aanmaken ? Heb ik ook wel weer zin in hoor, schone lei.

Groeten van Margreet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 jun 2010 10:08    
Vrouw Weeggegevens   Odette
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Hoi Margreet, welkom terug. Ben je aangekomen sinds je WmdWt of omdat je gewoon niet goed hebt opgelet? Het is niet ondenkbaar dat je iets aankomt van WmdW in het begin. Je eet vaak meer dan bij een ander dieet en je moet ook eten als je honger hebt. Dus dat is gewoon een natuurlijk verschijnsel. Geen zorgen, komt goed.

Verder is het aan jou wat je wilt met je (eet)dagboekje. Ik kan je zelf niet verplaatsten van Algemeen naar WmdW omdat ik geen modje ben van Algemeen, maar je kunt het aan Kaatjekat vragen. Als je liever met een schone lei wilt beginnen, ook goed, dan gewoon een nieuw dagboekje bij ons aanmaken.

Je bent in ieder geval weer van harte welkom. We hebben een stel enthousiastelingen hier, dus het is heel gezellig. Dus pak je boek er weer bij, lees het nog eens grondig door en schrijf!!!

Succes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 03 jun 2010 10:33    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
hoi Odette,

Bedankt voor je reactie en je warme welkom.
Ik ben echt heel enthousiast over WmdW. Ik voel me eigenlijk gelukkiger sinds ik daarmee bezig ben. Ik ben aangekomen sinds ik ben begonnen met wmdw en het minder goed opletten. Het is een combinatie.
En ik denk dat bij mij de factor stress mijn grootste probleem is. Ik ben heel gemotiveerd om weer te beginnen. En eigenlijk start ik het liefst een nieuw dagboekje. Leuk om te horen dat hier ook enthousiastelingen zijn. Ik pak de boeken er weer bij en hoop dat ik ook jullie tot steun (en vermaak)kan zijn !

Groetjes Margreet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 jun 2010 10:54    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik wil toch het liefst een nieuw eetdagboekje maken. Kun jij me vertellen hoe ik dat moet doen ?

groetjes Margreet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 jun 2010 11:32    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Oh ! Geweldig ! ik zie dat ik al bij weg met de weegschaal sta ingedeeld. Nou, weet je wat; laat maar lekker staan dan. Ben nu veel te blij dat ik weer kan beginnen.

Groetjes Margreet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 jun 2010 11:40    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
ja joh, Ellen leest vaak mee en klapt dan 2x in haar handen en hup!! je bent verplaatst Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 03 jun 2010 12:50    
Vrouw Weeggegevens   hillegie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weg met de Weegschaal

Reageer met quote
Hallo allemaal,

mijn eerste week wmdw zit er bijna op. Gaat best goed.....
heb ontdekt, dat als ik mijn lunchboterhammen( 2) als tussendoortje eet, en als lunch een grote rauwkostsalade, dit prima werkt voor mij. Grappig detail, al mijn collega's vragen of ik op dieet ben. Ik zeg, dat dat niet zo is, ik eet gewoon anders en gezond. Ook mijn liefhebbende echtgenoot (de kok bij ons thuis) werkt mee, hij is wel into creatief koken.
Het enige probleem waar ik tegenaan loop is de avond. Dan komt toch de snaaibehoefte boven. Heeft iemand tips hiertegen?? Huil huil

groetjes Hilda

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 jun 2010 17:30    
Vrouw Weeggegevens   miekenoor
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: "Weg met de Weegschaal"

Reageer met quote
Zo, ik ben door heel wat pagina's van dit draadje heen geploegd, en heb wat vragen:

Ik lees dat veel WmdW-ers het handig vinden het superdieet te volgen alhoewel dat meer een richtlijn is dan een dieet, begrijp ik. Maar wat als je de 12 weken gedaan hebt, begin je dan opnieuw met een ander groep? Of zou je het dan onder de knie hebben? (je ziet, ik heb het superdieetboek nog niet aangeschaft, dan gaat heel snel gebeuren, hoor)

En hoe leer je nou je buikhonger herkennen, ik heb dat al jaren niet meer gevoeld Schaam Schaam

En ik kook, bak en braad heel graag, en kan soms een hele dag met allerlei recepten in de weer zijn. Zelf brood bakken is m.i. best wel WmdW, maar cakes niet natuurlijk. En zelf pasta maken weer wel, neem ik aan. Maar hoe meer ik voedsel bewerk, hoe minder WmdW, of denk ik nou verkeerd?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden, en ook voor jullie site. Een heerlijke opzoeksite met veel ondersteuning!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 aug 2010 12:47    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26, 27  Volgende
Pagina 25 van 27