Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Info: Weg met de Weegschaal
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Adviesdraadje Weg m.d Weegschaal

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 25, 26, 27  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Odette
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Geen honger kan verschillende dingen betekenen.
1e je hebt bij de vorige maaltijd teveel gegeten
2e je voelt je honger niet goed.

Kijk wat er aan de hand is als het lang duurt voordat je honger krijgt en dreigt een maaltijd te missen. Mijn ervaring is dat de honger vanzelf op regelmatige tijden komt als je een poosje bezig bent.
Luister naar je buik. En naar je hoofd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 10 jul 2009 13:26    
Vrouw Weeggegevens   Herma1
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Bedankt Odette,maar dat is nog wel moeilijk vind ik.
Ik heb wel eens gehad dat ik met honger naar bed ging en de volgende morgen had ik ineens geen honger meer ,raar.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 jul 2009 14:49    
Onbekend Weeggegevens   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hoi, ik heb daar ook heel lang over gedaan, maar je leert het wel herkennen: honger is een soort knijperig gevoel in je maag... (niet te verwarren met gerommel van maagsappen e.d.)
Succes!
Karin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 10 jul 2009 15:43    
Vrouw Weeggegevens   Herma1
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Kaatjekat schreef:
Hoi, ik heb daar ook heel lang over gedaan, maar je leert het wel herkennen: honger is een soort knijperig gevoel in je maag... (niet te verwarren met gerommel van maagsappen e.d.)
Succes!
Karin

Dank je ,ik ben er ook nog maar net mee begonnen,zal opletten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 jul 2009 16:55    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Begrijpelijk dat het moeilijk is, als het makkelijk was had je nu geen overgewicht meer. Gun jezelf de tijd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 10 jul 2009 19:11    
Vrouw Weeggegevens   Francina1980

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
ik heb een vraagje . Sinds ik met het dieet bezig ben moet ik vaker naar de wc Schaam Schaam kan ook zijn dat ik een beetje last heb van buik griep of zo maar kan het ook door het dieet komen ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 13 jul 2009 12:48    

Reageer met quote
Heb je niets verkeerds gegeten waardoor je darmen opspelen?

Als je niet gewend was om veel vk producten te eten én groente, dan kan het zijn dat je daar even aan moet wennen. Als dit zo is doe het dan stapje voor stapje, eerst alleen vk brood bv en later pas vk pasta, rijst enzo. En niet teveel fruit (max 2 stuks/dag) want dat kan ook last veroorzaken(teveel fruitsuiker, heb ik altijd last van)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 13 jul 2009 19:44    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Odette schreef:
Heb je niets verkeerds gegeten waardoor je darmen opspelen?

Als je niet gewend was om veel vk producten te eten én groente, dan kan het zijn dat je daar even aan moet wennen. Als dit zo is doe het dan stapje voor stapje, eerst alleen vk brood bv en later pas vk pasta, rijst enzo. En niet teveel fruit (max 2 stuks/dag) want dat kan ook last veroorzaken(teveel fruitsuiker, heb ik altijd last van)

ik ben van 3 bruine boterhammen op een dag naar 5 bruine boterhammen gegaan en drink ook 4 glazen vruchtensap en volgens mij komt het door de vruchtensap , ik zal dat een paar dagen niet drinken kijken of het inderdaad daar aan ligt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 14 jul 2009 6:25    

Reageer met quote
Goed plan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 14 jul 2009 16:12    

Reageer met quote
Ik kan het niet in het boek vinden misschien kijk ik er over heen maar ik vraag me af is een eierkoek nou wel of niet goed om te nemen ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 17 jul 2009 17:42    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 25, 26, 27  Volgende
Pagina 21 van 27