Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Info: Weg met de Weegschaal
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Adviesdraadje Weg m.d Weegschaal

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 25, 26, 27  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Herma1
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi,
Heb het boek binnen en natuurlijk als eerste blz 37 bekeken,leuk stukje en fijn dat het nu beter met je gaat.
Ik heb hoofdstuk 1 gelezen en begin morgen,al veel dingen deed ik al volgens weg met de weegshaal zoals etiketten lezen en zo min mogelijk mixjes enzo.
(Ik heb weet hoe je eet gedaan )
Dit is zoveel simpeler ,gewoon genoeg vitamines uit de voeding halen en stoppen als je genoeg hebt.
Ik lees volgende week hoofdtuk 2 denk ik.
Heb me aangemeld voor de minicursus en emails.
Ik heb er zin in!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 jun 2009 21:55    
Vrouw Weeggegevens   Odette
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Da's heel mooi. Ga je dan ook bij ons een eetdagboekje openen? Hoera, nog een erbij, hoe meer zielen...goed voor de motivatie. Kijk even bij "eetdagboekjes WmdW".

Het is overgens heel goed om van de hoofdstukken er maar één per week te lezen. Heb je een hele week om aan de nieuwe dingen te wennen. Deze methode kent geen haastige types. Rustig aan nieuwe gewoonten aanleren, echt, na een poos wil je niet meer anders omdat je je zooo goed voelt.

Veel plezier met je eerst dag. En vergeet niet te genieten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 29 jun 2009 6:21    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik zal een dagboekje aanmaken.Ik ben niet zon type dat elke dag mijn eten opschrijft,
Ben benieuwd het gaat .Op naar dag 1
Ik dacht ook dat het de bedoelingwas om elke week een hoofdstuk te lezen omdat het 12 weken duurt het plan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 jun 2009 8:05    
Vrouw Weeggegevens   Francina1980

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
@ paheesda bedankt voor de tip met weg met de weegschaal ik heb op de site gekeken en ga het nu ook volgen . Ik heb me ook aangemeld voor de mini cursus en nieuwsbrief . Ben benieuwd

@ Odette fijn dat ik info kan lezen over weg met de weegschaal hier ik hoop dat dit me gaat helpen met afvallen ik heb in ieder geval mijn motivatie weer terug om af te vallen ik ben er weer klaar voor
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 08 jul 2009 19:27    
Dagdeal (728x90)
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Francina1980 schreef:
@ paheesda bedankt voor de tip met weg met de weegschaal ik heb op de site gekeken en ga het nu ook volgen . Ik heb me ook aangemeld voor de mini cursus en nieuwsbrief . Ben benieuwd

@ Odette fijn dat ik info kan lezen over weg met de weegschaal hier ik hoop dat dit me gaat helpen met afvallen ik heb in ieder geval mijn motivatie weer terug om af te vallen ik ben er weer klaar voor

Goed hoor dat je ook mee gaat doen.
Dit is tenminste gezond eten.Als je met die andere dieten bezig bent ben je zo gefixeerd op alles wat niet mag en als je gezond eet volgens WMDW heb je helemaal niet zon behoefte om te snoepen.Soms heb ik dat savonds wel maar dan ga ik heel goed bij mij zelf te rade of ik dit echt wil of omdat ik me verveel of niet fit voel.
Als ik het echt wil dan neem ik waqt zonder schuldgevoel.
Zelfs neem ik nu roomboter op brood.
Het bevalt mij goed.

Succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 jul 2009 21:11    

Reageer met quote
Dank je

Ik ga vandaag het boek Het Weg met de Weegschaal Superdieet kopen . Ik heb er echt zin in
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 09 jul 2009 5:36    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Francina1980 schreef:
Dank je

Ik ga vandaag het boek Het Weg met de Weegschaal Superdieet kopen . Ik heb er echt zin in

Hoi Francina,
Je kan ook bij Bol.com kijken of ze nog tweede hands hebben ,heb ik ook gedaan ,hij zag er als nieuw uit
groetjes Herma

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 jul 2009 8:29    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
ja weet ik maar mijn man wilde hem wel kopen voor me vandaag hij zit met zijn werk toch vlak bij een winkelcentrum hoef ik niet zo lang te wachten Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 09 jul 2009 8:36    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Francina1980 schreef:
ja weet ik maar mijn man wilde hem wel kopen voor me vandaag hij zit met zijn werk toch vlak bij een winkelcentrum hoef ik niet zo lang te wachten Lach

Lief hoor van hem.
Ben je lid van de bieb,dan zou je het eerste deel ook eens moeten lezen,het leest heel makkelijk ,je hebt hem zo uit.
Ik heb hem van de buurvrouw gelezen en toen dacht ik ,dat is iets voor mij en heb het allemaal bij valtaf gelezen .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 jul 2009 8:51    

Reageer met quote
Nee ik ben jammer genoeg geen lid van de bieb maar hoe heet deel 1 dan ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 09 jul 2009 11:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 25, 26, 27  Volgende
Pagina 19 van 27