Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Info: Weg met de Weegschaal
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Adviesdraadje Weg m.d Weegschaal

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 25, 26, 27  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw   Sasje68
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Weg met de weegschaal / Weight Watchers

Reageer met quote
Hallo allemaal,
Dank jullie wel voor al jullie lieve woorden!!
Ben daar erg blij mee!! Erg blij
Ben geloof ik door mijn dip heen.....wat een muts he!
Ik heb het weekend weer zo fijn kunnen kletsen met mijn mannetje,echt fijn,het is zo'n kanjer!!!
Hahhaha wat een lof he?
Maar goed heb het weekend veel gelezen over weg met de wegschaal en ga hier nu dubbel en dwars voor!!
Mijn eerste stap voor vandaag was niet snoepen en meer water drinken.
Nu heb ik ook maar meteen een eetdagboek (sasje's eetdagboek) gestart dus daar kunnen jullie als je het leuk vind lezen hoe het mij vergaat en natuurlijk meekijken of ik het een beetje goed doe!
Ik geloof dat ik nu buikhonger aan het krijgen ben dus ga ik maar 2 deuren schuren voor de afleiding want het duurt nog zeker 2 uur voordat we gaan eten.

Groetjes Saskia

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 jun 2008 15:46    
Onbekend Weeggegevens   Kaatje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Sasje68 schreef:
Ik geloof dat ik nu buikhonger aan het krijgen ben dus ga ik maar 2 deuren schuren voor de afleiding want het duurt nog zeker 2 uur voordat we gaan eten.

O jee... en voor dit soort momenten moet je juist iets bij de hand hebben! Daar gaat het wmdw over, je moet leren onderscheiden, maar dan moet je er ook iets mee doen. Leermomentje Saskia! Lachen Volgende keer iets meenemen, boterham of fruit ofzo?
Maar hartstikke fijn dat je door je dipje bent gerold, hou vol hoor!
Dikke knuf, Karin.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 23 jun 2008 23:50    
Vrouw Weeggegevens   Ollie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal, Iedere ochtend sta ik ook op de weegschaal. Zeer frustrerend allemaal. Ik heb me gisteren aangemeld bij de Weegclub en weeg nu 1x per week. Ik wil mijn eetpatroon aanpassen. De moeilijkste momenten zijn voor mij altijd 's avonds, na het avond eten. Lees dat ik dus niet de enige ben. Ik heb me voorgenomen om strenger te zijn voor mezelf. Niet te gaan snacken na 6 uur. En als het even moeilijk wordt, ga ik achter de computer zitten en lees ik de laatste nieuwe berichten en dagboeken van de Weegclub. Dan is het zo weer tijd om te gaan slapen. Bedankt voor alle motivatie!
Groetjes,
Ollie

Start 07-04-2013 87 / Finish 07-07-2013 77
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 27 jun 2008 14:22    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Hallo Ollie, welkom bij Weegclub. Ik lees dat je al veel dingen herkent. We zitten ook allemaal in hetzelfde schuitje.
's Avonds niet meer eten is een goed plan, maar als je echt trek krijgt, neem dan iets lichts bv zuivel evt met fruit. Met honger naar bed is geen goed idee als je vervolgens wakker ligt, toch? Probeer in ieder geval af te bouwen.
Veel succes en laat het weten als ik iets voor je kan betekenen met Weg met de Weegschaal in het achterhoofd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 29 jun 2008 11:43    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Maanon
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Dr Cohen

Reageer met quote
Hallo,

Ik heb het boek weg met de weegschaal sinds kort in mijn bezit. Ik ben heel benieuwd naar hoe het anderen bevalt.

Als ik het goed begrepen heb mag je alles eten?? Ik bedoel gewone produkten en geen light producten. Eigenlijk is het zoveel informatie die ik ineens tot mij krijg dat ik even het overzicht kwijt ben.

Is er ergens een onderwerp waar kort en bondig in staat hoe het precies in zijn werk gaat?? Ik wil namelijk niet de fout ingaan.

Hopelijk kan iemand mij hieraan helpen. Alvast bedankt!

Groetjes,

Manon

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 jul 2008 16:55    
Vrouw Weeggegevens   Safian
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: WmdWeegschaal superdieet

Reageer met quote
Hoi Manon,

Welkom hier! Bij wmdw gaat het erom dat je eet als je honger hebt. Klinkt heel simpel maar je moet wel voelen wanneer je honger hebt. Ook moet je zo natuurlijk mogelijk eten als je honger hebt. bv een boterham, fruit, ontbijtkoek. Het is in principe niet moeilijk, als je het boek rustig leest kom je echt heel erg ver.
Ik ben bezig met het boek wmdw superdieet, dat is een 12 weken stappenplan om een gezond eetpatroon aan te leren.
Morgen begint week 2! En ik ben erg tevreden met hoe het gaat. Ik heb wel een paar eetbuitjes gehad, maar het is een kwestie van leren en leren gaat met vallen en opstaan. Met alle steun en adviezen van mede weegcluppers komen we er wel!!
Ik wil je veel succes toewensen hier,
Groetjes Safian
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 jul 2008 18:54    
Onbekend Weeggegevens   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Als ik even een opmerking mag maken: ontbijtkoek staat volgens mij niet op het lijstje van puur en zo natuurlijk mogelijk. Er is niks verboden, en je moet je eigen weg erin vinden, maar de schrijfster pleit voor zo oorspronkelijk mogelijke producten met zo min mogelijk toevoegingen en ontbijtkoek hoort daar niet bij. (staat stiijf van de suiker.... )
Ga maar eens een week etiketten lezen van producten, waar bijna geen ingrediënten vermeld zijn zit het minst toegevoegd.

Maar ze zegt ook: leer goed eten herkennen en leer de juiste keus te maken als je moet kiezen tussen twee"kwaden".

Dus als je denkt dat je alles mag eten moet je oppassen met jezelf... voor mij bijv. is dat een vrijbrief om de rem los te laten.
Het gaat er juist om dat je leert onderscheid te maken tussen gezond en puur tegenover ongezond(er) en met allerlei toegevoegde smaakmakers.

Ik zou zeggen Maanon, lees het boek wmdw voor mijn part 3x op je gemak door, tot je ziet wat echt de bedoeling is en je kunt ook de site bezoeken, daar staan een paar filmpjes op die voor mij heel verhelderend werkten.
Succes!!!
grtjs, Karin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 06 jul 2008 9:09    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt voor de reacties! Ik ben idd het boek telksens aan het doorneuzen. En idd een filmpje gezien over gezond/voedzaam eten. Ik ben alleen altijd bang verkeerde dingen te eten. Die lijst waar jij het over hebt, staat die achterin het boek? En eigenlijk komt het er dus op neer dat je alles mag eten maar op moet letten dat het zo zuiver mogelijk is. En zo min mogelijk extra toevoegingen heeft. Houdt dat in ook suikervrij eten? En geen lightproducten toch? Liever melk dan optimel? En mbt kaas? Sorry weer heel veel vragen maar als ik het doe wil ik het ook goed doen Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 jul 2008 9:38    
Vrouw Weeggegevens   Safian
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: WmdWeegschaal superdieet

Reageer met quote
Ontbijtkoek staat inderdaad niet op het lijstje maar het is beter dan gewone koekjes of eierkoek. Veel voedzamer, maar dat heb ik dan weer uit een boek van Sonja Kimpen,
Dat is bijna hetzelfde als weg met de weegschaal.
Ik vind het wel lastig wat je dan tussendoor kan eten. Vaak neem ik ontbijtkoek en Odette had daar geen opmerkingen over in mijn dagboekje. Dus ik ben wel benieuwd wat jullie tussendoor eten.
En gewone melk is inderdaad beter dan optimel ed. Daar is weer vanalles aan toegevoegd. Hoe het met kaas zit weet ik eigenlijk niet, maar er zijn vast mensen die je er antwoord op kunnen geven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 jul 2008 10:39    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt weer! Ik heb uit het boek begrepen dat je als je tussendoor iets wilt eten. Je gewoon een boterham, rauwkost, yoghurt of fruit kan eten. Of zijn dat niet de tussendoortjes die jij bedoelt?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 jul 2008 11:07    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 25, 26, 27  Volgende
Pagina 11 van 27