Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Advies voor GBP

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sanaa
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: regelmaat

Reageer met quote
Beste Lezers,

Ik ben sinds deze maand bezig in het ziekenhuis met de voorrondes voor een Gastric BP. Ik weeg momenteel 115 kilo en ben 28 jaar.

Ik ben voor deze keuze gegaan om mijn levens kwaliteit te verbeteren, en om wat meer zelfvertrouwen te krijgen.Ik heb meerder keren geprobeerd af te vallen,maar nooit met blijvend resultaat. Het is alsof ik in gevecht ben met mezelf en steeds verlies.

Ik werk normaal gesproken als secretaresse, maar mijn vorige baan is niet een groot succes geworden omdat ik in een aantal jaren enorm ben aangekomen. Ik was niet het geschikte visite kaartje voor het bedrijf en kreeg vaak van directe collega's opmerkingen te krijgen van dkz etc.

Dit heeft me enorm veel pijn gedaan en ik probeer dus ook er iets aan te doen, maar ik kan het gewoon niet alleen af.
Ik heb jaren lang problemen met me overgewicht. Eigenlijk al sinds ik me kan herinneren. Ik heb heel weinig zelfvertrouwen en wil voor deze operatie gaan, omdat er drastisch iets moet veranderen in me leven. Anders wordt ik niet gezond oud. En natuurlijk heb ik ook een kinderwens. Dit is voor mij op dit moment niet weggelegd.

Heeft iemand ervaring hier met het voortraject en het na traject.
Heeft iemand ook ervaring met het falen van zelfstandig afvallen terwijl het me grootste wens is.

Ik ben namelijk als den doods dat ze me weigeren en me weer naar een diëtiste sturen. Ik weet dat er dan totaal geen verandering in komt en dit is mijn grootste angst.