Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

8 januari mijn Gastric bypass an78

Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   an78
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gastric bypass

Reageer met quote
Hallo,
Ik zag dat hier een groep zit met meerdere mensen met een operatie.
Ik mag me 8 Januari melden in het ziekenhuis voor mijn GBP.
Mijn begin van mijn nieuwe leven.

Ik ben Anneke en ben 35 jaar ik ben moeder van 2 lieve jongens en getoruwd met (jawel mijn man)
Ik ben vorige week begonnen met de shake's en ben hiermee al goed aan het afvallen.

Ik hoop dat ik hier gewoon lekker mijn verhaal kwijt kan en mischien wat ervaringen kan lezen en kan uitwisselen.

gr Anneke an78

Laatst aangepast door an78 op vr 20 dec 2013 21:16, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 dec 2013 13:13    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Hoi Anneke,
Van harte welkom hier bij Weegclub.

Je kunt de dagen nu dus af gaan tellen. Best spannend hè!!!
De pre-dieet periode met shakes is voorbij voor je het weet.
Evt. kun en mag je bij een hogergevoel rauwkost nemen.

In welk ziekenhuis wordt je geopereerd?

Hier kun je inderdaad je verhaal en ervaringen kwijt.
Mocht je vragen hebben gewoon hier stellen want we hebben ze allemaal gehad (en nu soms nog hoor).
Van elkaar kun je veel leren Erg blij

Nou, veel succes en we zijn benieuwd naar je verhalen.

Groetjes,
Ron

(tip: ik weet niet of je ze lust maar neem anders met oud op nieuw nog 1 oliebol als afsluiting en geniet er extra van.
Na de operatie kan het wel eens wat minder goed vallen Erg blij )

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 dec 2013 18:29    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je wel voor de tip.
Ik wordt geholpen in Brugge het Az Sint Jan door Dr Dillemans

Na overleg met de diëtiste ben ik ook eerder begonnen met de shakes zodat ik de kerstdagen en oud en nieuw lichtelijk kan eten met mijn gezin.
Maar die oliebak lust ik wel heeeel graag ja hihi
Ik ga idd even neuzen in dagboekjes en zo bedankt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 dec 2013 20:36    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
pffft vandaag echt zon dag dat ik alles wel in de wind wil gooien.
niets loopt zoalls ik het weil en alles likt mis te gaan.
bah bah ff klaag momentje.
vanavond op mijn werk en iets meegegeten mat de mihoen geen saus en echt maar een beetje. zat ook helemaal vol ben natuurlijk de shakes gewend.
maar jawel de melk was op en dus geen shake.
nu baal ik dan ook enorm hoewel ik officieel pas op eerste kerstdag met de shake's moest beginnen.
morgen weer een super dag van maken.

zal eens in jullie boekjes neuzen hoe het een ander vegaat/ verging et de shake's.
ben nu echt zo niet mezelf kan wel om van alles janken terwijl ik altijd erg sterk in mijn schoenen sta. kan zo balen van mijn eigen gevoel. Is dit herkenbaar?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 dec 2013 21:15    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   bla
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gastric bypass (gezond eten)

Reageer met quote
't Is ook niet zomaar wat. Over een tijdje een echte operatie en ook al ben je er helemaal klaar voor… het wordt allemaal nu wel erg echt. Met alles wat er aan vast zit ook. Nu al de shakes, waar je nog even voor kan kiezen om even te smokkelen. (zou ik zelf zo min mogelijk doen en als dan vooral eiwitten en zo min mogelijk koolhydraten, dus ik zou geen oliebol nemen met oud en nieuw, maar nieuwjaarsballetje gehakt volgens familierecept) Het komt dichterbij en je weet dat je dan veel minder kan, en dat hakt erin!
Dus het gevoel is volgens mij heel normaal. Sterkte!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 dec 2013 10:14    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
bedankt bla, voor de tip
ik heb de kerst ook meegegeten met mijn gezin maar de weegschaal was dan ook onverbiddelijk. zat gelijk 3 kilo aan ( en zo veel had ik niet eens gehad)
maar goed er is ook weer wat af hoor. nog 4 kilo nu en ben 3 x daags aan de shake vanaf vrijdag.
ik heb daarom maar ook besloten met oud en nieuw niet te gaan smokkelen ik ben veel te bang dat er weer wat bij op komt en aan de andere kant denk ikook maar ik doe het allemaal niet voor niets.
Ik zet gewoon wat komkommer en tomaat naast de hapjes zodat ik het idee heb dat ik mee kan snoepen.
nog maar 1,5 week dan is het al zo ver. ik ben elke dag zo vroeg wakker een beetje van de spanning.
ben maar begonnen om in mijn moeder haar huis te gaan schilderen een beetje afleiding kan geen kwaad, tijdens de vakantie die ik heb op genomen van mijn werk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 dec 2013 8:02    
Man Weeggegevens   Blokkie68
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
an78 schreef:
Hallo,
Ik zag dat hier een groep zit met meerdere mensen met een operatie.
Ik mag me 8 Januari melden in het ziekenhuis voor mijn GBP.
Mijn begin van mijn nieuwe leven.

Ik ben Anneke en ben 35 jaar ik ben moeder van 2 lieve jongens en getoruwd met (jawel mijn man)
Ik ben vorige week begonnen met de shake's en ben hiermee al goed aan het afvallen.

Ik hoop dat ik hier gewoon lekker mijn verhaal kwijt kan en mischien wat ervaringen kan lezen en kan uitwisselen.

gr Anneke an78

Goeden dag, mijn naam is Blokkie68 en het leek me leuk om andere mensen te leren kennen die ook aan het proberen om af te gaan vallen met hun gewicht.
Heb op 30-09-2013 een gystring bypass operatie gehad en de rest moet je zelf gaan doen omtrent afvallen ik woog op die dag 123,9 en 2 maanden later woog ik op 18-11-2013 106,3, wandel elke dag wel of ga op de fiets ri het zwembad en ben dan ongeveer 3 kwartier aan het zwemmen en me eetstijl is ook stukken minder geworden.
Lijkt het je leuk om met me kennis te maken via deze weg, reageer op mij en wel komen er samen wel mee uit met jouw eetstijl of met mijn vragen of jij met je vragen.
Groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 29 dec 2013 9:33    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   bla
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gastric bypass (gezond eten)

Reageer met quote
Het beroerde met shakes en smokkelen is dat shakes zo minimaal zijn, dat je lichaam zodra je wat anders binnen krijgt meteen denkt: HAMSTEREN!!!!, en alles opslaat. Zo is het mij ooit eens uitgelegd, en daarom moet je na shakes ook echt heel voorzichtig weer dingen toevoegen en niet in 1 keer.
Bij ons in het ziekenhuis hoefden we niet aan de shakes, maar hadden een "normaal" lijstje maar dan ook alles minimaal. En dat voor 3 weken. Zo heeft elk ziekenhuis zijn eigen regeltjes en da is wel eens frustrerend, vind ik. Maar als je voor een bepaald ziekenhuis gekozen hebt, moet je met hun adviezen verder. Dit geldt ook straks voor na de operatie. Want stel je voor dat het niet helemaal zo gaat als gehoopt, dan is het prettig om te juinen zeggen: ik heb alles gedaan wat jullie adviseren en toch heb ik …. Als dat je moet zeggen: ja jullie zeggen zus, maar ik deed zo en nu gaat het niet zoals ik dacht.
Lees zoveel mogelijk, vraag zoveel mogelijk en als je het dan met een voorstel van het ziekenhuis niet eens bent kan je daar vragen en beslagen ten ijs komen en vragen hoe het dan zit.

Het is elke keer bij het aankomen zo vreemd he, dat je meer kilo's aankomt als dat je opgegeten hebt. (had ik ook na een shake-periode, was ook kilo's aangekomen, wat logischerwijs niet kon kloppen)
Succes met het verder shaken, ik weet dat het best moeilijk is, ook al ga je er helemaal voor!

@Blokkie68: welkom

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 dec 2013 16:00    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja , en weet je ik wist natuurlijk dat die kans erin zat we zijn immers wel ervaren lijners he?
maar goed ben nu 3 dagen weer strak aan het shaken ik vind het verschrikkelijk vies maar ik weet ook het hoort erbij

ja wel gek eigenlijk dat elk ziekenhuis andere regels hanteert he?
ben nu echt aan het aftellen vind het verschrikkelijk spannend ineens. maar het komt wel goed.

ik zal eens even in jou dagboekje lezen. staat vast wel hoe je het ervaren hebt.
gr Anneke

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 dec 2013 20:41    
Vrouw Weeggegevens   slankie2012
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: 20 sept 2013 een sleeve

Reageer met quote
Heel veel succes aanstaande woensdag! Het ik t nu heel dichtbij. De eerste dag van je nieuwe leven! Enige wat je echt kan laten doen is over je heen laten komen en goed luisteren naar je lichaam!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 jan 2014 10:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3