Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

+70kg naar -70kg (deel 1)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   miranpeet
Weegclubfan voor het leven

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
Zojuist mijn gewicht door gegeven, blij met wat ik bereikt heb deze week.. moet wel zeggen dat ik er 1 dag vasten tussen heb zitten, dat bevalt me prima eigenlijks en denk dat ik dat elke week er in houd.. als het lukt hoor, en wanneer mijn lief niet thuis is.. die vind het namelijk helemaal niks Rollende ogen Rollende ogen .. anders dan houd ik me gewoon aan mijn eigen ding.. had er gisteren namelijk ook wel moeilijk mee vooral de laatste uurtjes.. maar heb het gered..

Morgen vieren we nog mijn verjaardag met mijn ouders dus heb dan een dagje waarin ik mezelf toe sta om wat mee te snacken en de dag sluiten we af met een friet en een snack, alleen zit ik nog in twijfel om voor me eigen een portie wortel peterselie in de airfryer te gooien en een oven frikandel en paar kip nuggets.. dat scheelt alweer aangezien we wegens omstandigheden (diplomauitreiking oudste zoon en op tijd aanwezig moeten zijn elders in het land) afgelopen donderdag ook hebben gesnackt Schaam Schaam Schaam Schaam

iedereen een fijn weekend en heel veel succes aankomende week!!

Waar een wil is, is er een weg!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 jul 2017 11:34    
Vrouw Weeggegevens   sugarcy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Yes, weer een kilo eraf!! Het gaat lekker en heb helemaal niet het gevoel dat ik aan het lijnen ben. Gewoon veel groente en fruit gegeten. Niet veel snoep behoefte meer, alleen bij een traktatie neem ik wat. Had niet gedacht dat je een kilo per week kon afvallen! Succes iedereen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jul 2017 8:08    
Vrouw Weeggegevens   Saartje007
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A.

Reageer met quote
@Sugarcy, ik zit wel op MyFitnessPall, daar hou ik alles bij. Mocht je daar ook zitten dan kun je me toevoegen. Maar zo te zien heb je zelf een goede manier te pakken met weer een kilo in een week eraf.

@Miranpeet, wat een prachtig resultaat heb je al bereikt zeg. Ik had je verhaal in het fotohoekje al eens gelezen. Petje af hoor. Wat krijg je nou binnen op zo'n vast dag als ik vragen mag?

Ik geef mijn gewicht later deze week wel door, gisteren vierde ik mijn verjaardag en ben toch overstag gegaan dus ik ga de komende aan de slag om het weer stabiel te krijgen en ga mezelf niet stressen door gelijk te kijken wat de schade is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jul 2017 12:19    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@Sugarcy, ik zit wel op MyFitnessPall, daar hou ik alles bij. Mocht je daar ook zitten dan kun je me toevoegen. Maar zo te zien heb je zelf een goede manier te pakken met weer een kilo in een week eraf.

@Miranpeet, wat een prachtig resultaat heb je al bereikt zeg. Ik had je verhaal in het fotohoekje al eens gelezen. Petje af hoor. Wat krijg je nou binnen op zo'n vast dag als ik vragen mag?

Ik geef mijn gewicht later deze week wel door, gisteren vierde ik mijn verjaardag en ben toch overstag gegaan dus ik ga de komende aan de slag om het weer stabiel te krijgen en ga mezelf niet stressen door gelijk te kijken wat de schade is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jul 2017 12:20    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jul 2017 12:20    

Reageer met quote
Saartje007 schreef:

Dank je wel

Ik moet eerlijk bekennen geen flauw idee wat ik binnen krijg, ben sinds aantal maanden gestopt met alles bij te houden, omdat ik hier zo afkeer van kreeg ☺️☺️

Maar ik drink heel de dag door koffie en water, heb zowiezo 1,5 liter waterfles in koelkast staan en die moet gewoon leeg zijn aan het einde vd dag (vasten of niet) en de rest vul ik aan dus met koffie en evt klein glaasje water 👍👍
Met avond eten eet ik meestal minimaal 250 tot 350 gram aan verschillende groentes (incl wortelpeterselie als ik dat er bij eet) en meestal roerbak ik dat in de wok en een stukje vlees van 100/125 gram.. ik koop altijd vlees groots in en maak voor mezelf daar porties van 👍👍 en dan bak ik dat meestal ik roomboter
Met daarnaast mayonaise of eigen gemaakte knoflooksaus

Maar goed echt precies weet ik het allemaal niet maar het werkt voor mij dat is het belangrijkste 👍

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jul 2017 12:29    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoe hebben jullie je streefgewicht bepaald? Uitgaande van een gezond BMI ? Of zijn er andere tabellen om te bepalen wat voor jou een gezond streefgewicht is, of gewoon wachten tot je niet meer afvalt Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 jul 2017 13:26    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
ik ben nog niet op mijn echt streef gewicht.. eerst gaf ik niet zo om een gezond BMI, het is immers maar een getal en je moet je eigen goed bij voelen.. dus had steeds een andere streef gewicht..

Ik begon met eerst onder de 100, toen 95, 90, 85 en had zoiets van nou als ik dat heb behaald ben ik een heel eind, voor dat ik zwanger raakte van mijn oudste (op mijn 19e) woog ik 84,4.. maar het afvallen ging en gaat nog steeds goed dus heb het inmiddels al bijgesteld naar 67/68 kijken of dat wil lukken aangezien ik helaas ook een behoorlijke lap vel en huid overschot heb.. wil het niet lukken so be it, ben nu al tevreden.. en anders heb ik het toch maar ff mooi gedaan.. tot nu toe gaat het afvallen goed Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 jul 2017 13:48    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Knap hoor dat je 50 kg bent afgevallen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 jul 2017 14:03    
Vrouw Weeggegevens   fientjuh

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Ik heb nu twee dagen achter elkaar bootcamp gedaan, ik kan niet meer bewegen van de spierpijn, vooral buikspieren...lachen doet al zeer ha ha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 jul 2017 15:25    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 5 van 6