Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

+70kg naar -70kg (deel 1)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Saartje007
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A.

Reageer met quote
Bij ega is het zo dat het eten allemaal puur en onbewerkt is, in een boekje zoek je dan op hoeveel je van iets mag en hoeveel keer per week. En op die manier kom je op een heel gezond en uitgebalanceerd menu waarin toch veel keuzevrijheid is. Meestal kom ik uit op minder dan 1400 calorieën, hoewel we ons niet echt bezig houden met calorieën. Maar het feit dat je weet dat je alles binnenkrijgt en ook zeker weet dat je afvalt is heel prettig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 jun 2017 13:27    
Vrouw Weeggegevens   sugarcy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Bedankt voor de info, ik zag dat het ega boek 40 euro kost bij bol.com best veel. Zitten jullie ook op die cursus of doe je het helemaal zelf ? Morgen ga ik wegen en kijken of er met gewoon gezond eten wat af is. Denk het haast wel want mn broek lijkt al losser te zitten 😀.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 jun 2017 15:38    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dat zal vast wel een receptenboek en de cursus in een zijn gok ik. Ik heb de cursus ooit gevolgd, maar nu doe ik het zelf. Het bied mij persoonlijk geen voordelen om het in groepsverband te doen en ik wil die tijd liever anders besteden dan al die informatie weer te horen die ik al ken. Maar op deze site kun je volgens mij al heel veel informatie vinden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 jun 2017 18:58    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Yes 1.3 kg eraf ! Ben blij had het echt niet gedacht, zit nu te twijfelen of ik helemaal suikerloos zal gaan, of is dat niet vol te houden ? Ook deze week ga ik er weer voor maar zo hard als deze week zal het wel niet meer gaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 jun 2017 7:08    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wat heerlijk voor je! Ik vind suikervrij eten echt goed te doen hoor, ega is door het onbewerkte ook zo goed als suikervrij. Ik geloof dat het alleen in de mayonaise een beetje zit. Je kunt het altijd proberen natuurlijk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 jun 2017 8:00    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wat heerlijk voor je! Ik vind suikervrij eten echt goed te doen hoor, ega is door het onbewerkte ook zo goed als suikervrij. Ik geloof dat het alleen in de mayonaise een beetje zit. Je kunt het altijd proberen natuurlijk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 jun 2017 8:01    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@saartje007 jij gaat ook lekker flink afgevallen deze week, hou je ook een dagboekje bij want ik ben natuurlijk wel benieuwd wat iedereen verder in dit sprintje eet (kan ik misschien nog wat van leren.)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 jun 2017 8:05    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   AS1983
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wow, wat een resultaten. Ik ben vorige week helaas 0,5 kg aangekomen. Was geen verrassing. Deze week weer actief aan de slag. Ik eet gezond en zoveel mogelijk suikervrij. Daarnaast probeer ik meer te bewegen. Dat ging heel aardig, maar met de afsluiting van het schooljaar is dat lastig in te plannen (ik werk in het speciaal onderwijs en heb 2 schoolgaande kinderen). Ouderavonden, afsluitingen, rapporten, vergaderingen...

Deze week is weer een beetje rustiger, heb goede hoop op een groen vakje later deze week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 jun 2017 8:45    
Vrouw Weeggegevens   Nan75
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Goedemorgen dames,

Ik eet idd via EGA. Heb jaren de cursus gevolgd en kan het nu wel dromen.
Het is vooral puur natuur, en ik mag geen suiker dus past dit het beste bij mij.
Wel alles afwegen, maar geen Kcal tellen.
als ik me er strikt aan hou val ik altijd tussen de 1.0-1.5 kilo af. Met een beetje smokkelen 0.7 - 1.2 kilo.
voor mij voldoende.

Maar zie dat jullie ook mooie resultaten neerzetten.
Donderdag vul ik hem weer in.
Succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 jun 2017 9:52    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goed bezig allemaal al veel groene hokjes, hebben de EGA dames nog een lekker recept voor nasi? Dat is het enige gerecht waar ik een zakje voor gebruik. En eijgenlijk wil ik ook hierbij geen zakje gebruiken, want meestal is het dan vrij zout en verder eet ik helemaal zoutloos.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 jun 2017 15:19    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 4 van 8