Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

+70kg naar -70kg (deel 1)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   miranpeet
Weegclubfan voor het leven

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
fientjuh schreef:
Ben jij nou gewoon bijna 50 kilo afgevallen? Geschokt

Wat een top prestatie.. Erg blij Erg blij

ja dank je...
Ik ben eigenlijks iets meer afgevallen want mijn hoogste gewicht lag hoger, maar vanaf dat ik hier op de weegclub ben gestart dan ben ik idd mooi 50 kilo afgevallen #allbymyself Erg blij ben der trots op Schaam Schaam en had het nooit van mezelf verwacht, blij dat ik vorig jaar de definitieve knop naar een ander leefstijl heb gevonden

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 jun 2017 9:24    
Vrouw Weeggegevens   Wittieke
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Pronokal

Reageer met quote
ik heb me hierbij gevoegd. Ik wil en zal die strijd toch winnen tegen de kilo's Lachen

na zoveel jaar is het nu echt helemaal gedaan ..... ik doe veel moeite maar het helpt niet. Sinds december 2016 gestopt met roken en ondertussen 10 kilo aangekomen. Ik ben begonnen met sporten in februari dit samen met gezond eten. Een maand geleden eindelijk te horen gekregen waarom ik niet afval en alleen maar aankom, te traag werkende schildklier. Sinds dan aan de medicatie en is dus echt wel zoeken. Maar geef niet op. Ik heb wel een stokje achter de deur nodig. Dit forum is voor mij toch het beste hoor !! En een challange zoals di is weer extra stokje Lach Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 13 jun 2017 15:11    

Reageer met quote
@wittieke

welkom hier en heel veel succes
sterkte met het instellen van de medicijnen, mijn schoonzus heeft precies hetzelfde als jou en zit ook te mormelen ermee.. het is vrij lastig wat ik van haar zie en ondervind..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 jun 2017 16:29    
Vrouw Weeggegevens   fientjuh

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Wittieke schreef:
ik heb me hierbij gevoegd. Ik wil en zal die strijd toch winnen tegen de kilo's Lachen

na zoveel jaar is het nu echt helemaal gedaan ..... ik doe veel moeite maar het helpt niet. Sinds december 2016 gestopt met roken en ondertussen 10 kilo aangekomen. Ik ben begonnen met sporten in februari dit samen met gezond eten. Een maand geleden eindelijk te horen gekregen waarom ik niet afval en alleen maar aankom, te traag werkende schildklier. Sinds dan aan de medicatie en is dus echt wel zoeken. Maar geef niet op. Ik heb wel een stokje achter de deur nodig. Dit forum is voor mij toch het beste hoor !! En een challange zoals di is weer extra stokje Lach Lachen

Sterkte. Goed dat je zo positief bent

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 jun 2017 7:58    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   sugarcy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wanneer beginnen we ? Op welke dag gaan jullie wegen ?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 jun 2017 9:33    

Reageer met quote
ik weeg me momenteel elke dag weer, heb gewoon zo'n heerlijke boost weer gekregen en motivatie om voor de laatste kilo's te gaan, en het geeft weer een goede stimulans om het soms iets strakker aan te pakken als het niet goed gaat.. meestal geef ik aan het eind vd week (vrijdag/zaterdag) mijn weeg gegevens door..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 jun 2017 9:58    
Vrouw Weeggegevens   AS1983
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hi allemaal,

Ik voeg mij ook graag toe. Sinds kort eindelijk sinds jaren onder de 80! Nu op naar de 70 (is dus net niet onder de 70, maar dat mag natuurlijk altijd ohhh ).

Ik volg geen bepaald dieet want ik merk dat dat voor mij niet goed werkt. Dat houd ik even vol, dan ben ik het zat en dan komt alles er weer aan. Ik eet nu echt veel gezonder en mijn man werkt mee (hij kookt altijd en hij heeft juist ondergewicht, zelfs met alle extra Nutricia drankjes die iedere dag moet innemen). Dus je kan wel raden hoe dat gaat bij ons met het avondeten. Maar nu eten we samen erg gezond (en de kinderen doen mee) en zij eten dan vaak wat extra. En ik ga gewoon lekker uit eten en eet ook gewoon af en toe taart en patat. Dit werkt prima voor mij. Daarnaast ben ik meer gaan bewegen en als onze sportzolder af is hoop ik ook wat strakker in mijn vel te komen zodat ik na 9 jaar misschien weer eens een bikini aandurf. Momenteel wordt deze verbouwd, we hebben zeer sportieve kinderen (trainen 6 tot 8 uur per week) en daar kan ik dan lekker mee samen trainen of gewoon zelf wanneer zij op bed liggen.

Waarschijnlijk haal ik het streefgewicht niet binnen dit sprintje want ik val ongeveer 300 tot 500 gram per week af. Maar dat maakt niet uit, ik hoop weer een stukje verder te zijn!

Succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 jun 2017 10:01    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   fientjuh

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Ik weeg op woensdag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 jun 2017 11:42    
Vrouw Weeggegevens   Isabel 1991
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Sprintje blijft nog open tot zaterdag,
Dus schrijf je in voor het te laat is 😉

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 jun 2017 5:47    
Vrouw Weeggegevens   Isabel 1991
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Eerste week, veel succes iedereen 😄

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 jun 2017 5:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 2 van 8