Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

6 juli krijg ik mijn bwc

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   mamma28
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
datum is bekend 6 juli krijg ik mijn bwc .nog 2 weekjes en o wat vindt ik het spannend .
ook zie er een beetje tegen op zal het gaan zo als ik het had verwacht enzv Sip zal ik veel pijn hebben kan ik goed rust houden ben nog al een persoon die niet echt stil kan zitten en van een net schoonhuis houd ,en Nee niet te overdreven hoor maar met 3 kids moet je wel Erg blij .
maar manlief neemt vrij en zal al mijn taken over nemen .26 juni gesprek info narcose gezondshieds beoordeling gelijk vragen of zelf broekje enzv moet regelen

Laatst aangepast door mamma28 op vr 22 jun 2012 16:41, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 jun 2012 8:26    
Vrouw Weeggegevens   bruno
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
komt allemaal goed ik heb het ook laten doen in 2004 in België het is mijn 100% mee gevallen ik heb ook 2 kinderen toen 4 en 7 gewoon aan toegeven dat je niets mag valt niet mee, ik ben ook een schoonmaak muts.
Maar je moet echt aan je eigen denken dan gaat de genezing ook sneller.
succes met de operatie
groetjes bruno

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 22 jun 2012 12:10    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
bruna fijn om tehoren .zal wel goed komen daar zorgt me man wel voor .En ik weet dat ik nu wel moet rusten .vooreen sneller genezing .mijn kids zijn 7 6 en 2,5 .
me man neemt 2 weekjes vrij .mijn ma en pa wonen om 15 minuten loop afstand dus helpen ook waar het nodig is .met hoeveel weekjes kon jij weer een beetje huishouden en zo doen

groetjes marijke

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 jun 2012 16:39    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
hoi Marijke

Voor mij is het alweer8 jaar geleden volgens mij mocht ik 6 weken niet tillen ect mijn ouders en man hielpen toen veel of ik ook 6 weken niets gedaan heb weet ik niet meer.
Maar met het resultaat ben ik nog steeds blij mij buik blijf aardig plat alleen als ik dikker wordt zit het op mijn maag helaas.

groetjes miranda

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 22 jun 2012 18:01    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
spannend spannend morgen over een week is het zover helemaal blij maar zo zenuwachtig .en ook er tegen op zien .maar gaat vast goed komen het mocht van mij al wel zover zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 jun 2012 15:34    
Vrouw Weeggegevens   A1968
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Veel sterkte!
laat je even weten hoe het gegaan is??

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 jul 2012 13:54    
Vrouw Weeggegevens   Jess

Dieet: Dr Cohen (Herbalife)

Reageer met quote
Spannend, nog 2 dagen dan ga je onder het mes! Heel veel suc6! ik zit nog in de voorbereidende fase! Zo ver weg nog, ik moet nog op zoek naar de goede chirurg etc. nog nergens geweest...

Voor jouw is het over 2 dagen! suc6 en hoor graag hoe alles gegaan is tzt...

Groetjes Jess

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 jul 2012 18:02    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Spannend! We duimen... sterkte meid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 04 jul 2012 20:04    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
http://www.plastische-chirurgie-wijzer.nl/buikwandcorrectie/ervaringen/zoom.html?zoom=697

sorry dat ik nu pas een reacrie hier neer zet het is goed gegaan zondag mocht ik weer naar huis nu alleen last van veel vocht en dit is niet fijn,
ik loop ook daardoor best krom ,en dit is niet fijn voor mijn rug .
ze hebben 2.2 kilo weg gehaald ook is mijn venus heuvel gelift ..het is me dus erg mee gevallen kwa pijn hier voor en na foot,s de voor foto,s helaas niet duidelijk sorry

op de 3 fotokun je zien dat voor al recht veel vocht zit

http://www.plastische-chirurgie-wijzer.nl/buikwandcorrectie/ervaringen/zoom.html?zoom=709

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 jul 2012 20:42    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
hoi nou het zie er al goed uit zo kort na de operatie het trekt nog heel erg veel bij dat heeft tijd nodig weet ik van mijzelf.
Ik mocht niet rechtop lopen en liggen ook krom ik had ook veel last van mij rug toen maar het gaat snel weer beter hoor veel rusten .
beterschap groetjes bruno Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 12 jul 2012 10:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2