Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

3x scheepsrecht?

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   flappie00
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
hallo

voor de 3e keer gaan we weer een poging wagen of eigelijk 4e keer maar 3e keer met de weegclub.
vorrig jaar ben ik in een jaar 10kilo afgevallen van 72 naar 62 kilo dmv gezond eten en sporten.
langzaam aan slopen de oude gewoontes er weer in.
ik had mijn sport gevonden dacht ik. hardlopen oh wat genoot ik ervan, op de blessures na en was dat zat.
dus hop naar de sportarts daar t slechte nieuws gekrege dat hardlopen niet mijn sport gaat zijn en sinds dien zit ik in een enorme dip en ben ik kwa snoepen weer bij af.
nu wil ik weer fitnissen maar de motivatie ontbreekt nog die hoop ik hier terug te vinden ☺

ondertussen ben ik weer 1 kindje rijker en heb ik nu 3 mooie jongens (6, 3 en bijna 2)
zelf ben ik 30 en woon in noord holland

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 nov 2016 21:50    
Vrouw Weeggegevens   Moniek
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Welkom terug Flappie. Ga je je oude dagboekje weer opstarten?
Je zult vast een andere sport kunnen vinden waar je alles in kwijt kunt. Crosstrainen misschien, of zwemmen? Veel succes in ieder geval!.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 nov 2016 18:38    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Welkom terug Flappie! Ik kan ook niet meer hardlopen helaas. Heb het een goed jaar terug weer geprobeerd en ging prima, maar kreeg steeds meer last van mijn voeten/enkels. Dus ook weer gestopt na advies huisarts. Wat ik wel goed kan is wandelen en dat is ook een prima vorm van lichaamsbeweging, stevig doorstappen dan he. En je bent toch lekker buiten en in beweging. Niets voor jou ook? Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 nov 2016 1:47    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Moniek schreef:
Welkom terug Flappie. Ga je je oude dagboekje weer opstarten?
Je zult vast een andere sport kunnen vinden waar je alles in kwijt kunt. Crosstrainen misschien, of zwemmen? Veel succes in ieder geval!.

ja ik ga weer met mijn oude dagboekje verder. ik wil weer gaan fitnissen maar heb best een druk leven met een kleine kids waarvan 1 wss pdd-nos en adhd heeft. (zijn bezig met het uit te zoeken)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 nov 2016 20:04    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Welkom terug Flappie! Ik kan ook niet meer hardlopen helaas. Heb het een goed jaar terug weer geprobeerd en ging prima, maar kreeg steeds meer last van mijn voeten/enkels. Dus ook weer gestopt na advies huisarts. Wat ik wel goed kan is wandelen en dat is ook een prima vorm van lichaamsbeweging, stevig doorstappen dan he. En je bent toch lekker buiten en in beweging. Niets voor jou ook? Lach

wandelen vind ik niks. bij t hardlopen kon ik mezelf uitdagen bij wandelen niet. wel ga ik op de loopband om op te warmen voor t fitnissen (al moet ik me nog inschrijven)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 nov 2016 20:07    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1