Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

30 + afvallen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Trytobefit
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Lin84 schreef:
Goed zeg dat je de 109 aangetikt heb. Hopelijk zet de dalende lijn nu door.

Hier nog geen dalende lijn. Mijn eigen vanmorgen gewogen en precies hetzelfde gewicht als in het begin van de week. Het eten is niet geweldig gegaan afgelopen dagen Schaam Schaam Eigenlijk al blij dat er niets bij is.

Vandaag maar beginnen met menuutjes maken. Hopelijk werk dat beter.

Idd super dat je op de 109 zit!!

Maar Lin84, Het gaat vast goedkomen!! Het begin is niet altijd makkelijk. We hebben met 4 dames uit deze groep nu ook een groepsapp, ik heb je ook een privebericht gestuurd maar ik heb het idee dat hij niet over is gekomen, aangezien hij bij mij nog in concepten staat... maar als je mij een prive bericht stuurt met je nummer kan ik je toevoegen mocht je daar belang bij hebben. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 aug 2016 9:06    
Vrouw Weeggegevens   nienkew87
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
miranpeet schreef:
hahahha lachen die crosstrainer, wou dat wij er 1 hadden.. mijn lief heeft het er zo vaak over om zo'n ding aan te schaffen maar het komt er maar niet van.. terwijl wij ruimte zat hebben op zolder ed.. ach ja wie weet ooit in de toekomst..

Ik doe nog helemaal niet aan sport tot mijn grote verdriet, het lukt me gewoon niet met mijn knie.. net voor de zomer geprobeerd en ben met een stel moeders mee gaan naar wat hier in dorp een hele hype is.. heb het geweten daarna.. heb helaas een week met een zeer pijnlijke knie gelopen en van mijn huisarts moest ik er a la de minute weer mee stoppen.. baal der gewoon van.. dus vandaar mijn streven ook onder de 100 kg het liefst dus 90/95 kilo.. eerste wat ik dan doe is richting zh en eisen dat ze me aan mijn knie helpen, ha heb ik al achter mij staan inmiddels hiervoor.. ik heb er dan genoeg voor moeten doen en loop er nu inmiddels ruim 9 jaar mee ben het nu goed zat.. ik wil ook gewoon mijn ding weer kunnen doen wat betreft het sporten en ravotten met mijn kids..

Werkt zwemmen voor jou niet dan? Ze zeggen toch dat dat heel goed is als je last heb van gewrichten en spieren? Schijnt ook nog eens heel goed voor de verbranding te zijn..?

Wel balen hoor dat je er zoveel last van hebt!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 aug 2016 9:08    
Vrouw Weeggegevens   miranpeet

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
Zwemmen zou best werken, alleen ben geen zwemfan Schaam Schaam Schaam Schaam Schaam Schaam ... samen met andere zou ik het wel leuk vinden om eens peer week een aantal baantjes te zwemmen, ook vanwege de stok achter de deur, maar niet om alleen te gaan... Schaam Schaam

Dan erbij vind ik de intree duur hier 8 euro geloof ik.. maar goed ws als ik een zwemfanaat was was dat zeker een optie geweest.. ik ben meer van het poedelen namelijk Schaam Schaam Schaam Schaam hahaha..

Heb tijdens mijn vakantie wel heerlijk gezwommen hoor.. ff lekker afkoelen aan het eind van de middag, ik merk dat ik er inmiddels een hele andere zwemtechniek op na heb gehouden hahaha ik zwem alleen met mijn armen merendeels omdat het te pijnlijk is om de gewone slag te maken.. en ws ook de gemakszucht dat het zo ook gaat..

wie weet als ik een zwemmaatje kan vinden dat ik het dan wel leuk gaat vinden hoor.. maar hier in dorp ken ik nog niet zo heel veel mensen en de meeste hebben al een eigen sportgroepje... hardlopen of wat en dat is niks voor mij

maarre iig bedankt voor het meedenken.. ;-)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 aug 2016 10:07    
Vrouw Weeggegevens   Lin84
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Idd super dat je op de 109 zit!!

Maar Lin84, Het gaat vast goedkomen!! Het begin is niet altijd makkelijk. We hebben met 4 dames uit deze groep nu ook een groepsapp, ik heb je ook een privebericht gestuurd maar ik heb het idee dat hij niet over is gekomen, aangezien hij bij mij nog in concepten staat... maar als je mij een prive bericht stuurt met je nummer kan ik je toevoegen mocht je daar belang bij hebben. Erg blij[/quote]

Had er inderdaad geen erg in dat ik een prive bericht had. Maar de groepsapp gaat hem voor mij niet worden met mijn ouderwetse Nokia die alleen maar kan bellen en sms en.

Wat een gedoe zeg een menu in elkaar zetten. Begin helemaal te begrijpen dat mensen aan de shakes gaan... stukken makkelijker. Maar ja, voor vandaag en morgen sta het in ieder geval voor heel de dag op papier. Voor zondag ben ik tot het middagtussendoortje. Straks maar verder kijken. Nu eerst met de hond gaan stappen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 aug 2016 10:33    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Hoi allemaal! Hier het plusje van vorige week weer weg en dus ook mooi een eerste groen vakje. En meteen ook weer aan de gang en streng voor mezelf!

Vorige week heerlijk gesport. Heb meteen maar gevraagd of ze me wilden wegen. Vooral niet de kop in het zand steken, maar meteen confronteren en er wat aan doen. Het viel me gelukkig mee. De resultaten waren vooruit gegaan op de laatste meting ervoor. Maar toch, over een paar maanden gezien had het beter moeten kunnen zijn.. Achja, over een week of 6 weer opnieuw wegen.

Bij mij is mn valkuil voornamelijk mn werk. Ik kan daar zo moeilijk van het eten en het lekkers afblijven! Regelmatig dat ik om een uur of 11 mn brood al op heb en vervolgens de middag niet door kom met wat ik nog heb. (fruit) Zolang ik echt streng ben voor mezelf lukt het wel, maar aangezien ik mn tas met daarin het eten naast me heb staan, is het zo makkelijk gepakt en voor ik het weet heb ik t ook al op Sip Nog eens even denken hoe ik dat nou het beste aan kan pakken...

Veel succes allemaal deze week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 aug 2016 7:50    
Vrouw Weeggegevens   Riekje89

Reageer met quote
Hey allemaal!

Even een berichtje van mij Lach heb even niet bijgelezen, maar ik voel me de laatste tijd niet helemaal fijn in mijn vel en een druk weekend gehad met verjaardagen enzo.
Ik verschijn gewoon af en toe even Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 aug 2016 18:57    

Reageer met quote
Hier is de weegschaal weer flink naar boven uitgeslagen (ruim kilo erbij) Heb vandaag en morgen nog en dan woensdag wegen.

Hoe dat komt? Duidelijk.. Tot vrijdag ging het goed. Toen ging mn zus trouwen en hebben we de hele dag feest gehad. Niet overdreven gegeten, maar wel véél IceTea met af en toe spa blauw tussendoor gedronken (het was ook zó warm). 's Avonds een heerlijke maaltijd, wat dan toch altijd meer is dan dat je thuis klaar zou maken. Maar we hebben een fantastische dag gehad!

Zaterdag hebben we patatjes gegeten. Is eigenlijk redelijk standaard bij ons op de zaterdag. Maarja, toen op zondag onverwacht ineens Chinees eten bij mn schoonmoeder! En dat doen we dan normaal nooit, nadat we een dag patat hebben gehad..

Vandaag dus weer streng in het gareel. Gaat goed tot nu toe. Morgenavond eindelijk weer naar bodypump en dan hopelijk iig geen rood vakje woensdag... Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 aug 2016 12:22    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   miranpeet

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
soms moet dat ook gewoon kunnen.. nu ist weer klaar en gewoon weer verder op de manier waar je mee bezig was.. beetje genieten in en van het leven het is maar zo kort...

ik zit weer heerlijk in mijn afval flow.. na paar dagen (nah ja weken ivm vakantie) behoorlijk aan het schommelen, ben ik afgelopen weonsdag weer begonnen met alles af te wegen en op te schrijven.. ik merk dat het voor mij werkt.. en ik wil gewoon mijn doel voor eind van het jaar halen.. dus we gaan weer vrolijk wegen ed..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 aug 2016 12:49    
Vrouw Weeggegevens   Riekje89

Reageer met quote
Hey mensen!

Na een wat turbulente week waarin ik officieel overspannen ben gediagnosticeerd en een begin heb gemaakt met gesprekken is afvallen niet de hoogste prioriteit. Ik hoop het wel weer op te pakken binnenkort!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 aug 2016 20:06    

Reageer met quote
Riekje, dat is niet fijn! Hopelijk gaan de gesprekken je helpen en kom je er weer bovenop. Doe het maar rustig aan, en neem je tijd! Dat afvallen komt wel weer wanneer je lekkerder in je vel zit.

Deze week een gelijkblijvertje helaas. Toch wel goed natuurlijk, aangezien ik flink omhoog was geschoten na afgelopen weekend, maar dan nog.. Hopelijk volgende week wel een groen vakje!

Gisteravond naar de sportschool geweest. Wilde naar de bodypump les, maar het was zó druk! Kreeg de goede gewichten helaas niet bij elkaar en heb samen met een vriendin besloten dat we maar zouden gaan fitnessen. Dat was wel ff een tegenvaller hoor! Sip Hopelijk volgende week wel weer de kans om mee te doen! Heb weer zo'n zin om bodypump op te pakken na de vakantie..!! We gaan dan iig een andere dag proberen en ook het zomerrooster is dan weer voorbij. Hopelijk scheelt dat nog...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 aug 2016 8:34    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Pagina 5 van 5