Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

2017, just do it !! ( deel 3)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   zoetebek
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Even andere prioriteiten vrees ik, hebben niet zo veel tijd om alles in orde te krijgen. We willen deze zomer alles in orde krijgen, begin september heb ik nog vakantie, dus even tanden bijten ,😁😁

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 jul 2017 8:07    
Vrouw Weeggegevens   Min 10

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Sterkte! Wie weet kom ik je eind september in een nieuw sprintje weer tegen. Dan is alles achter de rug. Wordt het een kerstkindje?
Is dit je eerste kleinkind?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 jul 2017 8:16    
Vrouw Weeggegevens   zoetebek

Reageer met quote
Ik heb 3 stiefkleinkinderen nu. T zal voor eind november, begin december zijn

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 jul 2017 8:18    
Vrouw Weeggegevens   milly24

Reageer met quote
Dat is flink wat werk Zoetebek!! En natuurlijk ook gefeliciteerd!!! Logisch dat je nu geen tijd hebt voor de weegclub. Ik was ook wat afwezig maar jij hebt echt een goede reden haha. Hoop dat alles een beetje verloopt zoals jullie willen. Maar dat komt vast wel goed. Gisteren wel een fijne dag gehad. Eerst met mijn man naar de molen geweest. Ik heb daar in de theeschenkerij nog wat geholpen en beetje in het zonnetje gezeten. Daarna nog even naar een imker geweest. Het was imkerdag of iets en manlief vind dat ook altijd leuk. Vandaag moeten we even iets in Maassluis ophalen en daarna gaan we even bij mijn schoonouders langs. Mijn schoonmoeder heeft maandag een pacemaker gekregen. Dus even buurten en wat kersen van de boer brengen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 jul 2017 8:20    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Min 10

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Spannend, zoetebek! Succes met alles en een fijne zondag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 jul 2017 8:21    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Schilderen en behangen zijn ook oefeningen he?!!
Dikke proficiat met je kleinkindje! Geniet er van Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 jul 2017 8:56    

Reageer met quote
Ik heb het just do it gevoel weer een beetje terug. Maandag van werk naar huis gelopen, goed voor 4,7km. In de avond in Dordrecht naar Pater Moeskroen geweest, van garage naar park en terug ook goed voor 3,2 km. Afgelopen zaterdag hardgelopen, was zwaar na 2 maanden niet hardlopen,maar haalde wel de 3km.
Vandaag weer gaan hardlopen, weer moeizaam van start, maar rustig door blijven lopen en uiteindelijk liep ik 4,1km. Nu weer vol blijven houden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 jul 2017 20:58    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Vandaag eerst gewerkt daarna bij een vriendin langs daar ook gegeten. Vissticks,aardappeltjes en spitskool. Daarna nog gewandeld ondanks mijn pijnlijke voet(wellicht overbelast door hardlopen) en een blaar in ontwikkeling toch iets van 5 km gewandeld. Was wel lekker met dit weertje. Morgen mijn voeten wat rust gunnen. Maar goed deze week aardig wat km's gemaakt. Ik hoop wel dat voetje snel opknapt zou zaterdag weer willen hardlopen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 jul 2017 22:09    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Voor mij zijn de oefeningen voor deze maand: in de tuin werken.
Spierpijn Geschokt Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 jul 2017 8:50    

Reageer met quote
Dat is ook een goede work out, verbrand je heel wat calorieën mee Whis. Vandaag beetje luie dag. Wil straks nog wel gaan hardlopen. Qua eten worden het de restjes van de Indonees van vrijdag, lekker makkelijk. Morgen naar de mondhygiënist ben benieuwd,zal wel veel op of aan te merken hebben denk ik. Moet sowieso mijn voorgeschreven mondwater gaan nemen. Zodat mijn tandvlees weer OK word.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 jul 2017 12:41    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 10 van 15