Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

2017, just do it !! ( deel 3)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Hier ook vocht en dat samen met de maandelijkse ellende. Super als het +30°C is Geschokt
Vandaag auto onverwacht naar de garage en alle afspraken te voet gedaan! Dus onverwacht toch veel gewandeld!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 mei 2017 18:45    
Vrouw Weeggegevens   Min 10

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
2.5 km gezwommen en 7.5 km gelopen.
Morgen beginnen met de push-ups? Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 mei 2017 22:52    

Reageer met quote
En? Al push-ups gedaan? Ik nog niet. Wel gehoepeld, geplankt, 2 uur sportschool en 2 km gezwommen. Dat was voor vandaag meer als genoeg. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 jun 2017 22:30    

Reageer met quote
Hier ook niet. Veel te warm na het werk....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 jun 2017 22:38    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Push- ups.
Even herinnering voor juni. 🤔 voor de push up's:
afhankelijk van wat je zelf aankan kies je welke variant je neemt:
- je doet je push up's rechtop staand, met je handen tegen de
muur
- je doet je push'ups met je knieën op de grond
- of je doet ze op de toppen van je tenen.

5 juni
maand, dinsd, woens:5
donderdag 8/6: vrij
vrijd, zat, zond : 7
maandag 12/6: vrij
dinsd, woensd, donderd : 10
vrijd 16/6 : vrij
zat, zond, maand: 13
dinsdag 20/6: vrij
woe, dond, vrijd: 16
zaterdag 24/6: vrij
zond, maand, dinsd: 18
woensdag 28/6: vrij
dond, vrijd: 20 push up's !!

Ik ga er maandag mee beginnen. Kijken of het mij lukt!
Fijne zondag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 jun 2017 19:31    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb me toch ook weer aangesloten bij jullie. De beweging gaat sinds een week super, ook ik wil vanaf morgen naast de beweging en het planken push ups gaan proberen. Had vorige week al eens geprobeerd maar dat ging niet. Wil ze echt op de grond kunnen. Ik had een instructie filmpje opgezocht en daarin werd gezegd dat je je ellebogen niet naar de zijkant moet buigen maar naar achteren omdat je anders je schouders kunt overbelasten. Zag er heel makkelijk uit maar was voor mij helemaal niet te doen. Dus ik zie wel hoe ik het doe

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 04 jun 2017 6:39    
Vrouw Weeggegevens   milly24

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Zo weer terug van een midweek Zeeland,wateen heerlijk weer hadden wij. Op maandag eerst naar Burg-Haamstede geweest. Daarna richting het bungalow park. Fijn chalet alleen de bedden waren niet top,dus niet geweldig geslapen. Dinsdag eerst naar Middelburg geweest. En in de avond naar onze vrienden aldaar. Die hadden weer een vol avondje gepland. Wat rondgereden met de auto langs diverse molens en mooie plekken. En in Oost-Kapelle pannenkoek gegeten. Ik had een heerlijke met appel,brie,honing en walnoot en spek. Bij hen thuis afgesloten met een bakje koffie met sambucca er in.
Rond half elf terug naar het park,onze vrienden moesten tenslotte de volgende dag gewoon weer werken. Woensdag zijn we naar Zierikzee geweest hier was een jaarmarkt met ook een paarden keuring en ringsteken. We hebben ook nog een molen bezocht. En ik heb mijzelf overtroffen. Ik ben hoger in de molen gegaan dan ik gedacht had. Vind sommige van die trappetjes niet fijn. In de avond bbqen op ons wegwerk bbqtje. Wat filet lapjes een braadworst en hamburgers. Lekker roseeetje erbij. Donderdag naar Veere,blijft ook een mooi plaatsje. Dachtkan sportstracker wel aanzetten maar deed ik pas vrij laat denk dat we die dag zeker een km of 6 gewandeld hebben. In de avond weer lekker buiten gegeten met weer roseetje erbij. Daarna nog naar het strand gelopen. Manlief nam romantisch de rosé en twee glazen mee. Dat was een leuk moment. Vrijdag naar Colijnsplaat en daarna richting huis, eerst bij mijn moeder langs gewipt om de cavia's op te halen. Zodat we gisteren konden uitslapen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 jun 2017 8:42    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Heb het pompen vanmorgen geprobeerd Geschokt
Wil dat dus echt op mijn tenen kunnen he. Kan amper 5 cm door mijn armen zakken Geschokt
Op knieën of tegen de keukenkast gaat probleemloos, maar niet op mijn tenen Help!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 jun 2017 9:06    
Vrouw Weeggegevens   Lin84
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Troost je Whis, je bent niet de enigste. Probeerde het vanmoren ook op mijn tenen, maar kwam ook maar een paar cm omlaag... met moeite Schaam Schaam Op knieen ging soepeler. Tegen keukenkast is eitje.

Doe ze denk maar gewoon alle 3. Aan het eind van de maand kan ik ze misschien ook wel goed op mijn tenen...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 jun 2017 10:02    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik las net ergens een tip, begin met opdrukken op de 4e trede van de trap. Als dat goed gaat een tree lager tot je op de grond bent. Je moet er wel ruimte voor hebben wat hier in huis gaat het niet op de lagere treden, dan sta ik tegen de muur. Als op je knieën goed gaat kun je het wat moeilijker maken door je knieën verder naar achteren te zetten totdat je op je tenen kan!
Morgen eens proberen want op mijn tenen gaat idd maar een paar cm

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 05 jun 2017 9:44    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 4 van 15