Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

2017, just do it !! ( deel 3)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   milly24
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik doe ook weer mee. Eens kijken wat het qua push ups gaat worden. Zo eens wat boodschapjes doen. Ontbeten met een rijstewafel met humus, en eentje met ei en 1 met smeerworst,dit allemaal met een blaadje sla er op. Ga zo ook lekker van de zon genieten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 mei 2017 8:54    
Vrouw Weeggegevens   Karen
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Zo mijn nieuwe streefgewicht is ingegeven. Mijn eerste stap in dit sprintje is gezet Erg blij !

Twee voor mij uitdagende doelen deze maand. Water drinken loopt momenteel weer erg slecht hier - moet dus beter. En pompen lukt me niet meer - ik ga voor de knievariant. Vroeger was ik daar nog zo goed in...

De komende dagen denk ik niet dat ik veel van me zal laten horen. We zijn het verlengde weekend weg met vrienden. Ben er aan toe! En het beloofd mooi weer te worden, laat die zon maar komen! Ben er helemaal klaar voor Cool

- gezond ontbijt: 🌞
- 1 liter water/thee drinken: 🌞

Doel: 40 🌞

///////////////////////////////////////////////////////////
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 mei 2017 4:20    
Vrouw Weeggegevens   zoetebek

Reageer met quote
Hier nog steeds superdrukke dagen, s morgens naar.t werk, daarna rechtstreeks door naar t ziekenhuis om s avonds om half 9 thuis.te.komen, dus , km's zitten er nog niet in. Op dit moment is t vooral,hopen dat we vrijdag op vakantie kunnen vertrekken

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 mei 2017 6:53    

Reageer met quote
ja dat is ook druk Zoetebek ik hoop dat je vrijdag wel vertrekken kan. Wij gaan maandag naar Zeeland ik heb er zo'n zin in. Ben ook blij dat ik deze week vrij ben geniet ook lekker van het zonnetje,ga ik vandaag ook weer doen. Zit ik te ontbijten,hoor ik ineens over een aanslag in Manchester. Wanneer houdt dat soort ellende eens op. Het water drinken gaat wel goed, push ups moet ik nog aan beginnen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 mei 2017 8:52    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
ja dat is ook druk Zoetebek ik hoop dat je vrijdag wel vertrekken kan. Wij gaan maandag naar Zeeland ik heb er zo'n zin in. Ben ook blij dat ik deze week vrij ben geniet ook lekker van het zonnetje,ga ik vandaag ook weer doen. Zit ik te ontbijten,hoor ik ineens over een aanslag in Manchester. Wanneer houdt dat soort ellende eens op. Het water drinken gaat wel goed, push ups moet ik nog aan beginnen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 mei 2017 8:52    
Vrouw Weeggegevens   Stofje
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten met minder koolhydraten

Reageer met quote
Ik doe ook graag mee, leuke doelstellingen. Is fijn om naar toe te werken en moet halbaar zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 mei 2017 22:33    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Vanmorgen geplankt en gesquat!
Als ik zo aan het planken ben, vrees ik al voor die push-ups Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 mei 2017 7:01    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Weet niet of die push-ups wat gaan worden hoor. Het water drinken gaat best goed. Gisteren 1,5 uur in het zonnetje gezeten met liter fles water er naast. Met eten gaat het ook weer aardig, was de afgelopen weken een soort van de weg kwijt, at wat ik niet moest eten, snoepte te veel. Maar gaat nu weer de goede kant op. Gisteravond hamburger met gebakken ui,sla en zoete aardappel uit de oven op. In de avond naar onze vrienfin, zij was jarig,paar borrelnootjes en klein stukje taart op, maar allemaal heel netjes gedoceerd geen grote hoeveelheden. Als het zonnetje een beetje blijft ga ik vandaag weer lekker in de zon.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 mei 2017 7:36    

Reageer met quote
Wat is het stil hier. Donderdag heerlijk gewandeld een wandeling van zo'n 9 km . Gelijk wat kleur op gedaan. Vandaag einde van de middag gaan we naar het Schollenbos daar begint de dag van het park. Dan is er meestal een Middeleeuws thema. Morgen naar Slot Loevestein voor een Schotse dag. En dan maandag naar Zeeland, vandaag alvast wat dingen bij elkaar rapen wat mee kan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 mei 2017 11:48    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Veel te warm om iets te doen Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 mei 2017 12:24    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 12, 13, 14  Volgende
Pagina 2 van 14