Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

12 wk actie met prijs www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 45, 46, 47  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Beste deelnemers,

de vakantie tijd is bijna ten einde en zoals beloofd komt er in september weer een 12 weken actie met prijs .
Lees goed de voorwaarden dat voorkomt teleurstelling.

12 Weken Afvallen Actie
Afvallen is vooral een kwestie van volhouden. Daarom start de Weegclub weer met een actie “12 Weken Afvallen”. Wie tijdens de actieperiode 12 weken aaneengesloten meeweegt en wekelijks een bericht hier post maakt kans op een van de fantastische prijzen die beschikbaar zijn gesteld door onze sponsor:
www.dieetwebshop.nl

Hoe doe je mee?
Om mee te doen, hoef je niets speciaals te doen. Het enige wat je hoeft te doen is tijdens de actieperiode 12 weken aaneengesloten mee te wegen en wekelijks een bericht te posten. Het maakt niet uit hoeveel je afvalt of aankomt, het enige dat telt is of je elke week je gewicht hebt ingestuurd. Om mee te doen met deze actie voer je links je tussenstreefgewicht in en klikt op ik doe mee je ziet dan hierboven je naam en je streefgewicht verschijnen.
Wil je niet de eerste week al eruit gekickt worden voer dan na je aanmelding je gewicht in zoals je altijd hebt gedaan.

Wanneer?
Inschrijven vanaf Zondag 20-8-2017 t/m Zaterdag 9 September erna is het niet meer mogelijk om je in te schrijven
De actie periode loopt 12 weken .
Je kan dus gewoon wegen op de voor jou gebruikelijke weegdag, maar je moet er wel voor zorgen dat je in deze periode dus geen week overslaat om je gewicht of bericht in te voeren.

Wat valt er te winnen:
Met deze actie zijn maar liefst drie prijzen van 40 euro te verdelen prijs . De winnaars ontvangen een elektronische tegoedbon van 40 euro die vrij te besteden is bij www.dieetwebshop.nl. De winnaars zullen onder hun inlognamen in de week na het beeindigen van de actie op de site van de Weegclub bekend gemaakt worden.

De kleine lettertjes:
1 ) De prijs wordt door middel van een digitale tegoedbon per e-mail toegezonden aan de winnaars. De Weegclub heeft dus geen naam of adresgegevens van je nodig.
2 ) De tegoedbon kan alleen besteed worden bij onze sponsor De Dieetwebshop en kan op geen enkele wijze ingeruild worden voor contant geld.
3 ) De tegoedbon kan ook gebruikt worden voor de betaling van de bezorgkosten van de artikelen die gekocht worden met de tegoedbon.
4 ) Indien er na een bestelling nog geld over blijft van de tegoedbon, blijft dit bedrag nog een jaar lang beschikbaar voor gebruik voor een volgende bestelling bij De Dieetwebshop Restbedragen worden niet contant uitgekeerd.
5 ) Over de verdeling van de prijzen kan niet gecorrespondeerd worden.
6 ) Deelnemers die onder meerdere gebruikersnamen meedoen zullen worden uitgesloten. De uitsluitingen worden niet bekend gemaakt en er kan ook niet over gecorrespondeerd worden.
7 ) De actie geldt alleen voor meerderjarige deelnemers uit Nederland of België.
8 ) De voorwaarden van deze actie kunnen zonder voorafgaande waarschuwing gewijzigd worden.
9 ) De voorwaarden voor volgende acties kunnen zonder voorafgaande waarschuwing gewijzigd worden.
10) De Weegclub is op geen enkele wijze verantwoordelijk voor de levering en inhoud van de prijzen.

Laatst aangepast door Ellen op zo 10 sep 2017 2:23, in totaal 4 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 15 aug 2017 13:38    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hey geweldig Ellen. Ik doe zeker weer mee. Erg blij Cool Ik vind het altijd heel gezellig deze sprintje.

Ik denk trouwens dat je 27 - 8 - 2017 bedoelt? Lachen Cool

Vrijdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 15 aug 2017 16:10    
Vrouw Weeggegevens   LiesbethM
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten 8 augustus 2017 Gastric Sleeve operatie

Reageer met quote
Dat wilde ik net zeggen Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 aug 2017 17:29    
Beheerder
Beheerder

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 15 aug 2017 20:33    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote

Vrijdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 15 aug 2017 21:53    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Supergoede timing!! Ik begin op 28/8 terug te werken en heb me voorgenomen om mijn grafiek wat te laten dalen!
(alweer... Schaam Schaam )
Deze sprintjes zijn altijd wel een goeie motivatie geweest! Niet voor de prijs, maar wel omdat ze altijd zo actief zijn, je elke week moet wegen, de vele tips!
Ik doe graag mee Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 aug 2017 12:10    
Vrouw Weeggegevens   Mapet
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Dr Frank ekpw

Reageer met quote
Dit sprintje is voor mij een goede stok achter de deur om de draad weer op te pakken.

Ga me morgen direct aanmelden. Dacht blijf nog even wakker tot na 12 uur. Maar kan me nog niet aanmelden, maar dat komt morgen vast wel goed.

Ik wens iedereen veel succes en plezier.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 aug 2017 0:15    
 Exclusief blond Amsterdam
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Goedemorgen de inschrijving is geopend lees goed de voorwaarden voor deze actie zodat je mee kan dingen om een prijs te winnen belangrijkste regel is: Post iedere week een bericht en voer iedere week je gewicht in .

Wat valt er te winnen:
Met deze actie zijn maar liefst drie prijzen van 40 euro te verdelen prijs . De winnaars ontvangen een elektronische tegoedbon van 40 euro die vrij te besteden is bij www.dieetwebshop.nl. De winnaars zullen onder hun inlognamen in de week na het beeindigen van de actie op de site van de Weegclub bekend gemaakt worden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 20 aug 2017 5:41    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Goeiemorgen!
Ingeschreven.
Nog n weekje vrij en dan ga ik ervoor!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 aug 2017 5:59    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Jaaahhhh, ben erbij!

Afvallen, op gewicht blijven is een dagelijks aandachtspunt.
Mijn denken omtrent eten en mijn gedrag is veranderd maar nog lang geen automatisme😕.

Ik weet dat als ik weer ga eten zoals voor mijn afvallen ik dus ook gewoon weer het gewicht krijg van toen.
En dat wil ik niet!!
Het is een marathon maar sprintjes zijn er een goede training voor.

Fijne zondag allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 aug 2017 6:32    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 45, 46, 47  Volgende
Pagina 1 van 47