Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

12 wk actie met prijs www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 118, 119, 120  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Goedemorgen 24 deelnemers hebben zich al ingeschreven dat er nog veel mogen volgen.
Wanneer?
Inschrijven vanaf Zondag 20-8-2017 t/m Zaterdag 9 September erna is het niet meer mogelijk om je in te schrijven
De actie periode loopt 12 weken .
Je kan dus gewoon wegen op de voor jou gebruikelijke weegdag, maar je moet er wel voor zorgen dat je in deze periode dus geen week overslaat om je gewicht of bericht in te voeren.

Wat valt er te winnen:
Met deze actie zijn maar liefst drie prijzen van 40 euro te verdelen prijs . De winnaars ontvangen een elektronische tegoedbon van 40 euro die vrij te besteden is bij www.dieetwebshop.nl. De winnaars zullen onder hun inlognamen in de week na het beeindigen van de actie op de site van de Weegclub bekend gemaakt worden.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 22 aug 2017 9:38    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Elisabeth, er is nog veel meer dan de ratio alleen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 aug 2017 10:36    
Vrouw Weeggegevens   janna24
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond leven 1500 kcal (40% kh, 30% eiwit, 30% vet

Reageer met quote
Leuk, deze discussie!

Ik sta er hetzelfde in als Elisabeth. Gehersenspoeld vind ik klinken alsof we willoze slachtoffers zijn van fabrikanten, reclame, etc. en zelf niet (meer) kunnen nadenken. Zo voel ik mezelf in ieder geval niet. We hebben inderdaad ook nog ons eigen beoordelingsvermogen.

Tuurlijk proberen fabrikanten je dingen aan te smeren, maar dat is niet alleen in de voedselindustrie het geval. We zien ook reclames over auto's, reizen, shampoo, etc. etc. Al die bedrijven willen gewoon winst maken en doen zich mooier voor dan de werkelijkheid is. Wasmiddel werkt nooit zo goed als op de reclame te zien is, auto's zijn nooit zo zuinig als ze beloven, zo werkt het ook met reclames over eten. Als er staat '30% minder vet' zit er vaak 30% meer suiker in, als er staat 'bevat geen kunstmatige stoffen' zitten er vaak wel genoeg andere goedkope vulstoffen in. Kwestie van zelf opletten en informatie filteren.

Ik denk eerder dat het gewoon lastig is om gewoontes te doorbreken. Je bent iets al langere tijd gewend om op een bepaalde manier te doen en dan kost het moeite om dat te veranderen (of allereerst onder ogen te zien dat verandering nodig is). Dit geldt opnieuw niet alleen voor je eetpatroon maar net zo goed voor andere zaken als je slaapritme aanpassen, etc. Het vergt inzicht, oefening, frustratie, zoals Elisabeth al zegt Lach Niemand zegt dat het makkelijk is, het gaat met vallen en opstaan, maar we hebben het uiteindelijk wel zelf in de hand (tenzij bijv medicijngebruik of een ziekte meespeelt natuurlijk).

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 aug 2017 12:51    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Janna, die beinvloeding gaat veel verder dat we ons met elkaar realiseren.
Totdat iemand je er op wijst.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 aug 2017 15:43    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   ElsJJT
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik doe ook mee! vandaag weer begonnen, dus vanmorgen gewogen, startgewicht 95,4 au Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 aug 2017 19:22    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Even een grappig voorval vertellen.. Mijn baas had vandaag drie zakken fruit meegenomen, omdat hij wil afvallen en gezond wil doen. En hij nodigde me uit om vooral ook een lekker stuk fruit te nemen. Nu had hij pruimen gekocht en ik ben echt gek op pruimen. Dus ik nam er ééntje maar dat ding was echt niet te pruimen; er zat geen smaak en en nog gekker.. Er zat geen pit in.
Dus ik dacht er het mijne van, je hebt immers ook pitloze druiven en vond dit een slechte variant van een doorgekweekte pruim.

Toen hij me nogmaals uitnodigde te nemen pakte ik een appel met de opmerking dat die pruimen echt niet lekker waren.. Hij keek me verbaast aan en zei: "Maar dat zijn geen pruimen maar tomaten!"

Echt waar ze hadden echt de kleur van pruimen en de vorm was ook precies zo.. En nu nog iets grappigs; toen ik eenmaal wist dat het tomaten waren vond ik ze erg lekker

Hoe bijzonder is dit.. Als pruim smaakte die tomaat echt saai, maar als tomaat was die heerlijk. Hoe ons brein werkt hč..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 aug 2017 19:43    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Heel grappig Mam.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 aug 2017 20:29    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Heel leuk, Mamdarijn. En inderdaad wat je gedachten zit, zijn je hersens ook. Waardoor je smaak ook veranderd Lachen Hoe krom is alles!? Lachen

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 22 aug 2017 20:35    
Vrouw Weeggegevens   Lin84
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Grappig, Mamdarijn. Zo zie je maar, eten doe je ook met je ogen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 aug 2017 6:54    
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Wel leuk, een baas die tomaten meebrengt naar het werk!
Bij ons kennen ze alleen maar taart, en taart, en... taart!
Neem ik nooit iets van, zijn ze ondertussen gelukkig ook al wel gewoon Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 aug 2017 7:45    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 118, 119, 120  Volgende
Pagina 7 van 120