Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

12 wk actie met prijs www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 118, 119, 120  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   pmponer
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Gelukkig stomen we hier gewoon door, het wordt al echt druk op het werk en heb dan ook moeten overwerken (met daarbij overwerk eten Geschokt ), maar goed voor de rest me niet laten verleiden en me aan het plan gehouden. Het resultaat mag er weer zijn.

Op naar de volgende week ik ben nu bijna 10 kg kwijt, dus nog ongeveer 30 weken en ik ben waar ik wil zijn.
Deze week ter extra ondersteuning een miband 2 binnen gekregen, ik weet nog niet goed wat ik met die data wil/kan maar dat zoek ik nog wel even uit.

Succes allemaal

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 sep 2017 6:00    
Vrouw Weeggegevens   Lin84
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Klink lekker die stamppot. Van de week ook eens op het menu zetten. Tis nu ook wel weer voor stamppot en snert. Net terug van een wandeling maar tis frisjes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 sep 2017 6:28    
Vrouw Weeggegevens   fientjuh
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
fijne zondag allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 sep 2017 7:45    
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hier genoten van lekker weekje centerparcs laatste dagje vandaag dus op naar de wildwaterbaan 🌊🤗💦

There's no way to happiness, happiness is the way!
Juni challenge voldoende slaap: 🌝
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 17 sep 2017 8:16    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Goedemorgen hieronder volgt het resultaat van de afgelopen week (Wk.37):

Deze deelnemers zijn de afgelopen week het meeste kilo's afgevallen:
Eztur1971 (3.40kg.), pmponer (1.50kg.), ladole (1.30kg.), Mamamarja (1.10kg.) en Mei (1.00kg.)

en deze deelnemers zijn procentueel het meeste afgevallen:
Eztur1971 (3.1%), ladole (1.7%), Mei (1.6%), Mamamarja (1.3%), Min 10 (1.3%), pmponer (1.2%), Saartje007 (1.1%), Mamdarijn (1.0%), fientjuh (0.9%) en Wolkje (0.8%).

De namen van de deelnemers die vergeten zijn hun gewicht door te geven en dus afvallen zijn :
Iedereen heeft zijn of haar gewicht ingevoerd, helaas heeft niet iedereen een bericht gepost we nemen dus afscheid van ladole en Wolkje

De sprint is nu 4 weken bezig.

Deze deelnemers zijn in deze periode het meeste kilo's afgevallen zijn:
ma de lief (6.50kg.), Moonwalk (4.00kg.), Mamamarja (3.70kg.), pmponer (3.60kg.), LiesbethM (3.00kg.), Saartje007 (2.60kg.), Mei (2.30kg.), Wolkje (2.20kg.), Goudhaartje (1.70kg.) en Jessika (1.10kg.)

en deze deelnemers zijn procentueel het meeste afgevallen in de gehele sprintperiode:
ma de lief (6.1%), Moonwalk (5.1%), Mamamarja (4.2%), Mei (3.6%), Saartje007 (3.5%), Wolkje (3.2%), pmponer (2.9%), LiesbethM (2.3%), Goudhaartje (1.6%) en Jessika (1.4%)

Wat valt er te winnen:
Met deze actie zijn maar liefst drie prijzen van 40 euro te verdelen prijs . De winnaars ontvangen een elektronische tegoedbon van 40 euro die vrij te besteden is bij www.dieetwebshop.nl. De winnaars zullen onder hun inlognamen in de week na het beeindigen van de actie op de site van de Weegclub bekend gemaakt worden.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 17 sep 2017 8:28    
Vrouw Weeggegevens   Jessika

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wauw ik sta 2x in het lijstje. Jammer van de afvallers
Nieuwe week nieuwe kansen.
Morgen mijn 1e toets. Spannend

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 sep 2017 8:50    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
zondag,de 1e dag van de nieuwe week op de weegclub dus maar metee een berichtje neerzetten...gewicht vrijdag of zaterdag weer,ik hoop dan wel wat omlaag te zijn want het gaat weer eens knudde

je mag alles maar moet niet alles willen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 17 sep 2017 8:52    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Ik wil volgende week ook nog wel eens iets groens zien. Ben aan het twijfelen om mijn ouderwetse (volgens mij minder gezonde) diëtiste-dieet weer boven te halen...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 sep 2017 9:02    
Vrouw Weeggegevens   MB
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
@Dipinipi: bedankt voor de tip!! Helemaal nog niet aan gedacht om er nieuwe batterijen in te doen. Ga het zo gelijk doen!!

@Ellen: wauw, klinkt goed die stamppot. Heb hem opgeslagen hoor Erg blij Vlees zal ik niet missen, eet ik toch niet iedere dag.

Ga zo ook lekker op de fiets boodschappen doen. Courgettes bij de AH halen (bonus). En wil dan courgetti gaan maken. Maar ik heb van de week mijn spirelli aan mijn collega uitgeleend. Ze wilde eerst kijken of ze het iets vond voordat ze er een kocht. Misschien even vragen of ze hem van de week meeneemt zodat ik alle courgettes tegelijk kan doen op het werk even snel.

Fijne dag iedereen!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 sep 2017 9:28    
Vrouw Weeggegevens   DOEN

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Vandaag mijn haren verven, taart bakken, vanmiddag een flink stuk afleveren bij mijn moeder en mijn zus en daarna lekker een uur of 1,5 wandelen met de hond.
Het ziet er tot nu toe buiten prachtig uit.

Fijne week weer allemaal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 sep 2017 9:30    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 118, 119, 120  Volgende
Pagina 42 van 120