Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

12 wk actie met prijs www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 117, 118, 119  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Daarom hou ik het nu ook bij de kcal tellen. En blijf ik meestal rond de 1500 kcal. Het werkt voor mij het fijnst.

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 20 aug 2017 13:32    
Vrouw Weeggegevens   cneeltje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik doe ook weer mee. Er hoeft niet echt veel meer af, maar gelijk blijven valt ook niet mee. Dus heb een sprintje wel nodig.
veel succes allemaal.
grtjs cneeltje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 aug 2017 15:06    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ik doe ook weer mee.
Nog 1 week vakantie en in oktober een verhuizing, maar ik ben vastberaden om dit keer mijn doel te behalen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 aug 2017 15:08    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Ik doe ook mee, al is het alleen al om elke week te wegen.. ik sla dat stukje controle echt te vaakover merk ik.. leuk dat er al zoveel mensen ingeschreven hebben op deze dag..

Lin succes met je dieetavontuur.. Of het werkt op deze manier? Geen idee. Maar grappig is het zeker.

Ik heb vandaag de docu 'What the health" bekeken en ben erg onder de indruk. Het gaat erover dat voeding de oorzaak is van veel gezondheidsklachten en chronische ziekten. Stiekum wist ik dat al wel eigenlijk. Maar toch blijf ik erover doordenken. Zal ik de stap zetten en proberen wat ze daarin adviseren in praktijk te brengen? Stel je voor dat het echt werkt..

Voor wie de docu niet kent, het gaat vooral in op hoe ongezond vlees is, met name samengesteld vlees (als ham, worst, broodbeleg) maar ook vis, kip, ei en zuivel. En ze laten zien wat voor klachten dit 'gezonde' eten geeft (en het effect en waar in je lijf). Twee weken plantaardig eten geeft al gezondheidsverbetering. In ons gezin zeer de moeite waard, maar ik hou niet van extreem iets niet mogen eten.. moeilijk moeilijk.. aan de andere kant wat is nu twee weken om te testen.. Dat moet toch te doen zijn? Mijn man is nog in shock van dit voorstel, duswe hebben nog even de tijd om te denken, maarik ga wel alvast op zoek naar recepten en ideeen.. Voor het geval dat..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 aug 2017 19:45    
Dagdeal (728x90)
Man Weeggegevens   pmponer
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Laat even weten of je het gaat doen en wat je alternatieven zijn, mij lijkt het ook wel wat maar het moet voor de rest van het gezin ook te doen zijn

hmmm eerste google hit op de naam van de documentaire
https://kloptdatwel.nl/2017/06/20/what-the-health-jammerlijk-misleidende-vegan-propaganda/

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 aug 2017 20:07    
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Voor wie graag eens veggie wil koken, hieronder een toffe website met heel veel info en leuke receptjes:

http://www.evavzw.be/recepten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 aug 2017 21:26    
Vrouw Weeggegevens   janna24
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond leven 1500 kcal (40% kh, 30% eiwit, 30% vet

Reageer met quote
Ik had ook al negatieve dingen over deze docu gehoord. Dat ze aan cherry picking doen (onderzoeken en onderzoekers aanhalen die in het straatje passen van de boodschap die ze willen verkondigen).

Hier nog een review (in het Engels): time.com/vegan-netflix-what-the-health

Bewerkt vlees eten kun je inderdaad beter achterwege laten. Als je man 100% vegan wel erg heftig vindt, kun je ook wat meer plantaardig proberen te eten zonder meteen alle dierlijke producten te schrappen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 aug 2017 21:41    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik doe ook weer heel graag mee en heb hoog ingezet Lachen !
Succes allemaal!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 aug 2017 22:43    
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Klinkt interessant Mamdarijn

Ow ja chocoladedieet heb ik ook nog eens geprobeerd Lin

Leuk Whis ik ga eens kijken

There's no way to happiness, happiness is the way!
Juni challenge voldoende slaap: 🌝
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 20 aug 2017 22:59    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Bedankt voor de achtergrondinfo! Ik vond de docu ook inderdaad eenzijdig, en soms te makkelijk of te enthousiast over de effecten.. maar aan de andere kant is het een eyeopener met inderdaad veel info.. ik heb een tijdje de gewoonte gehad om een tot twee vegetarische dagen per week in te lassen, maar dat is een beetje weggezakt. Misschien goed weer op mijn eetplan te zetten.

Daarnaast voelt het als een goede uitdaging om twee weken plantaardig te eten.. en te ontdekken wat het effect is. Dat heeft de docu voor mij wel bereikt, dat ik er over aan het nadenken gezet ben. En ik vond de receptenlink van Lin en Whis wel echt tof.. Dus wie weet.. ik heb er wel even tijd en voorbereiding voor nodig. Die ga ik even nemen.. Wordt vervolgt zal ik maar zeggen Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 aug 2017 23:03    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 117, 118, 119  Volgende
Pagina 4 van 119