Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

12 wk actie met prijs www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 118, 119, 120  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
@Kleine Kaatje

Zelf ben ik in nov. 2015 echt serieus minder gaan eten.
Eet alles maar minder en kies voor de producten met minder calorien.

Mijn eetdrang, snaaidrang is er wel gewoon nog, ondanks dat ik al ruim een jaar stabiel ben.
Denk dat het een utopie is dat zin in iets lekkers overgaat.
Wel heb ik geleerd door denk en gedragstechnieken toe te passen, Judith Beck, met deze ' honger' om te gaan zodat het niet escaleert.

Maarrrr ik hou je in de gaten😂want ik blijf op zoek naar een makkelijke manier om van die drang af te komen.

Heel veel succes!.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 sep 2017 6:15    
Vrouw Weeggegevens   Kleine Kaatje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Elisabeth is goed hoor.Kijk maar lekker mee haha Lachen Ik zie overigens dat jij al lekker op gewicht bent.ik moet ook zo ongeveer richting de 60 kilo.Judith Beck heb er wel al eens over gehoord.Nou als t je helpt prima toch .ik moet weer gauw Zuigen de patiënten wachten hiHi laterssss
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 sep 2017 7:19    
Vrouw Weeggegevens   coby1948
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Goede morgen lieve allemaal
Ik kom even langs om jullie een hele fijne dag te wensen
succes met onze gezonde eetgewoonten
lieve groetjes Coby
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 sep 2017 7:20    
Vrouw Weeggegevens   Saartje007
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A.

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Ik had gister ook een mooi min, sterker nog volgens mij had ik in het lijstje gehoord met top tien procentueel gezien afgevallen ☺️. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk. Gisteravond ben ik alleen wel gezwicht voor Chinees. Beetje jammer maar erg van genoten.
Ik ga nu door en hoop dat ik einde van de week de traktatie eraf te hebben gewerkt. Succes allemaal en we gaan weer voor een groen vakje.

Groetjes Saartje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 sep 2017 8:29    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Eztur1971
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Ik heb me ook ingeschreven. Aantal jaren geleden ook actief geweest hier op het forum en goed afgevallen. Daarna helaas de weg volledig kwijtgeraakt en nu zwaarder dan ooit. Vandaag start ik weer en deze sprint is dan een mooie stok achter de deur

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 04 sep 2017 8:34    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hier weer een nieuwe start na een fout weekend. Ik wil graag onder de 80 deze week, zal er aan moeten werken! Succes allemaal en een fijne maandag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 04 sep 2017 8:56    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal we starten deze Maandagmorgen met het aantal inschrijvingen van : 45 deelnemers je kan je nog inschrijven tot Zaterdag erna sluiten we de inschrijving .
Let goed op het is nu ernst vergeet niet je gewicht en een bericht achter te laten voor deze actie meer info in het eerste bericht van dit draadje.
Heb je een vraag over deze sprint vraag het hier niet via mail of Pbtje het antwoord kan ook voor andere deelnemers handig zijn.
Klopt je startgewicht niet als die hoger is dan pas ik het aan .

Het zou leuk zijn als je bericht iets meer bevat als HOI dat is echt 3x niks

Succes

Wanneer?
Inschrijven vanaf Zondag 20-8-2017 t/m Zaterdag 9 September erna is het niet meer mogelijk om je in te schrijven
De actie periode loopt 12 weken .
Je kan dus gewoon wegen op de voor jou gebruikelijke weegdag, maar je moet er wel voor zorgen dat je in deze periode dus geen week overslaat om je gewicht of bericht in te voeren.

Wat valt er te winnen:
Met deze actie zijn maar liefst drie prijzen van 40 euro te verdelen prijs . De winnaars ontvangen een elektronische tegoedbon van 40 euro die vrij te besteden is bij www.dieetwebshop.nl. De winnaars zullen onder hun inlognamen in de week na het beeindigen van de actie op de site van de Weegclub bekend gemaakt worden.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 04 sep 2017 9:46    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   lotusbloempje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Eindelijk weer een leuk groen hokje!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 sep 2017 9:48    
Vrouw Weeggegevens   ladole
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Ben benieuwd, morgen is mijn weegdag. De eerste week hoop ik toch echt wat vakantiekilo's kwijt te zijn. Mijn Sonja lijsten liggen op tafel, ik heb er weer zin in! Gisteren ook met de stappenteller begonnen, dat motiveert nog eens extra💪
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 sep 2017 11:22    
Vrouw Weeggegevens   Mamamarja
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Hoi Ellen,
Even een vraagje kan je misschien mijn tussenstreef gewicht aanpassen naar 78? Ik heb het gewicht ingevuld wat ik na een week lijnen wilde wegen Lachen Lachen
Als dat nog kan heel graag..... Alvast bedankt,
Marja

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 sep 2017 12:38    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 118, 119, 120  Volgende
Pagina 21 van 120