Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

12 wk actie met prijs www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 51, 52, 53  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
@pmponer niet helemaal voor niks je weet hoe het moet en je weet nu ook waar het mis kan gaan leermoment voor je
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 31 aug 2017 18:01    
Man Weeggegevens   pmponer
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ellen schreef:
@pmponer niet helemaal voor niks je weet hoe het moet en je weet nu ook waar het mis kan gaan leermoment voor je

Dat is waar, ik kijk wat dat betreft nu ook erg simpel tegen "het proces/de weg" aan, ik weet namelijk wat er voor nodig is om het te bereiken. En ik heb me dusdanig kunnen motiveren om het nog een keer te doen. Het besluit is genomen, dus dat komt wel goed.

Verder voel ik me nu al fitter dan 4 weken geleden, dat motiveert ook altijd enorm, waar ik dus wel een probleem/uitdaging zie is, wat daarna. Hoe hou ik het stabiel, hoe ga ik dat doen.

Ik heb nu werkelijk nog geen idee, maar goed ik heb ook nog dik 40 weken te gaan todat ik ongeveer ben waar ik wil zijn. Maar mocht er iemand tips hebben oid dan hoor ik het natuurlijk graag.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 aug 2017 18:13    
Vrouw Weeggegevens   SweatDreams1986
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik ben hier nieuw sedert vandaag.
Ik ben eigenlijk in December reeds begonnen met een gezondere levensstijl. Het was nodig!!! Ik ben begonnen met mijn levensstijl te wijzigen (meer groenten en fruit, minder chips en chocolade en frietketel) aan een gewicht van 88 kg, ondertussen zijn er dus al 10 kg vanaf. Nu heb ik de steun nodig om niet terug in mijn ongezonde gewoontes te vervallen. Daarom lijkt mij deze website dan ook heel leuk! Bedankt voor het initiatief.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 aug 2017 20:56    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Welkom allemaal we gaan er een fijne 12 weken van maken.
@ pmponer blijf hier actief mee wegen dan hou je de vinger aan de pols als je de fout in gaat

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 31 aug 2017 21:18    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Kreeg geen berichtjes meer... nu hopelijk weer wel. Effe moeten bijlezen!
Mijn knop? Zware jaren achter de rug omwille van gezondheidsproblemen bij ouders. Hopelijk blijven we er nu even van gespaard en kan ik weer wat meer energie steken in mijn eigen gezondheid. Om het nieuwe jaar dan te starten met een gezond bmi?! Zou mooi zijn!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 aug 2017 22:29    
Vrouw Weeggegevens   Moonwalk
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dieet bewust eten

Reageer met quote
Heb afgelopen maandag een zware operatie ondergaan en ben sinds gisteravond weer thuis. Ben nog niet helemaal terug op aarde zal ik maar zeggen. Die 4 kilo gewichtsverlies is te danken aan alleen maar water of beetje yoghurt mogen, niet echt gezond bezig geweest dus.
Fijn weekend allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 sep 2017 8:31    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Beterschap Moonwalk, en een voorspoedig herstel gewenst. Doe kalm aan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 sep 2017 9:23    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Mapet
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Dr Frank ekpw

Reageer met quote
Weer 2 ons eraf, ben ik blij mee. Traag maar gestaag.

Helaas de afgelopen 4 weken 3 crematie gehad. Pff, nu moet het echt stoppen.

Ook onze Hulphond kon opeens niet meer lopen, gelukkig is dat nu weer wat beter.

Zijn ook nog druk met het opruimen en leeghalen van het huis van mijn schoonmoeder. Wat een werk is dat.

Met het eten gaat het gelukkig weer beter.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 sep 2017 10:43    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Mensen zo is het, tevreden zijn met het groene vakje dat je haalt, en je best blijven doen: blijf trouw aan jezelf en aan je eetplan!

Mijn lijf is blijkbaar nog aan het omschakelen, maar ik verwacht vanaf nu ook alleen nog groene vakjes en een slanker lijf.. mijn plannen zijn goed, volhouden.. opgeven is geen optie!

Opgevers vallen niet af..
Afvallers geven niet op!

Fijn weekend allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 sep 2017 11:27    
Vrouw Weeggegevens   hammy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care (gezond eten)

Reageer met quote
Leuk dat er weer een nieuwe sprintactie is begonnen. Ik kan het wel gebruiken want het stagneert weer bij mij. Succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 sep 2017 11:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 51, 52, 53  Volgende
Pagina 16 van 53