Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

12 wk actie met prijs www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 118, 119, 120  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Welkom terug Jessica! Wat zit je haar leuk! Succes met het oppakken van de draad. Waardoor ging jouw knop om?

Misschien wel een leuke vraag voor iedereen in de sprint: Wat is er gebeurd waardoor je besloot dat je af wil vallen? Hoe of waarom ging de knop weer om?

Bij mij is het gebeurd toen ik de docu keek: 'What the health!' Opeens besefte ik dat ik niet zomaar weer zwaarder en dikker was geworden maar dat ik niet meer trouw was aan mijn eetpatroon. Ik voelde me niet echt gezond, was het ook niet echt, en opeens besefte ik dat dit kwam door wat ik in mijn mond stak.
Niet dat ik er vegan door ben gaan eten, maar wel weer terug naar mijn voedingswijzer van EGA

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 aug 2017 19:03    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
ik hoop in dit sprintje toch 3 kilo kwijt te raken....10 weken te gaan...

je mag alles maar moet niet alles willen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 30 aug 2017 19:04    
Vrouw Weeggegevens   Jessika
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Mamdarijn schreef:
Welkom terug Jessica! Wat zit je haar leuk! Succes met het oppakken van de draad. Waardoor ging jouw knop om?

Misschien wel een leuke vraag voor iedereen in de sprint: Wat is er gebeurd waardoor je besloot dat je af wil vallen? Hoe of waarom ging de knop weer om?

Waardoor ging mijn knop om.
Ik heb een rot jaar achter de rug en nu gaat het weer de goede kant op, maar hierdoor ook heel veel dingen in de mond gestopt, het interesseerde me eigenlijk helemaal niet. Ach wat maakt het uit dacht ik en dat telkens weer. totdat mijn kinderen zeiden, mam heb je een baby in de buik en dat is na een aantal keren niet leuk om te horen. Kleding ging strakker zitten en overal stak die buik eruit. Zelf op foto's vond ik mezelf dik. Ben niet echt dik maar wel als ik naar een aantal foto's van vorige keer zag. Van de zomer moest ik een maat groter aan broeken kopen, en dat alles bij elkaar was de knop die omging en dacht zo kan het niet langer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 aug 2017 19:20    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Oh Jessica wat goed dat je ingrijpt! En probeer een zinnetje uit je motivatie van nu te pikken en schrijf die op briefjes om jezelf eraan te herinneren dat je een plan hebt. Het gaat je zeker lukken om de kilo's weer achter je te laten.
Sterkte, ik hoop dat het rotjaar echt achter je ligt!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 aug 2017 19:25    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Jessika

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dank je.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 aug 2017 19:37    
Vrouw Weeggegevens   Saartje007
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A.

Reageer met quote
Succes Jessika! Ga ervoor.

Leuk om nieuwe broeken in kleinere maten te gaan scoren Ingrid. Dat word vast leuk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 aug 2017 9:55    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Voor mij ging de knop in de eerste instantie om om van het gezeur af te zijn. Ik heb de strijd tegen de kilo's al vaker gewinnen en verloren en had de moed eigenlijk opgegeven. Eenmaal bezig realiseerde ik me dat ik eigenlijk een eetprobleem heb wat ik nooit echt heb opgelost. Ik deed het altijd tijdelijk en voelde me dan zo tekort gedaan dat ik uiteindelijk aan een onverzadigbare inhaalslag begon. Met alle schuldgevoelens die daar bij horen.
Omdat ik wel weer merkte hoe fijn het is om weer richting een gezond gewicht te gaan heb ik gesprekken gehad met praktijkondersteuning en de diëtiste en heb veel stappen gemaakt richting een gezonder denkpatroon. Het is niet alles of niets en juist het feit dat je jezelf af en toe iets gunt (iets lekkers of een vrije ochtend of wat dan ook) ervoor zorgt dat het geen afzien is en dus voor lange termijn vol te houden is. Lang verhaal maar dat is het.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 aug 2017 10:06    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gewonnen moet het zijn natuurlijk, stomme spellingscontrole 😆

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 aug 2017 10:08    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Welkom terug en wat een frisse leuke avatar
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 31 aug 2017 10:40    
Man Weeggegevens   pmponer
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Saartje, dat anders denken/voelen hoop ik nog naar toe te kunnen groeien. Ik zit echt in alles of niks modus. Vandaar ook dat het afvallen de vorige keer (en ik had mezelf wijs gemaakt dat het de laatste keer zou zijn) zo goed ging. Alleen om een of andere onduidelijke reden ben ik in 4 jaar weer gegroeid naar mijn begin gewicht. Dus alle moeite voor niks geweest.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 aug 2017 16:56    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 118, 119, 120  Volgende
Pagina 15 van 120