Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

12 weken groen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Buitenbaarmoederlijke zwangerschap ziekenhuis operatie weinig bewegen veel chocolade maar nu weer op de goede weg

There's no way to happiness, happiness is the way!
Juni challenge voldoende slaap: 🌝
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 15 jun 2017 15:19    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
@kaia

Ai, dat is allemaal minder. Zag in Judith s sprintje dat je weer gaat doen.
Vaak lijkt afvallen, op gewicht blijven niet belangrijk maar door zwaarder te worden verandert de andere sores ook niet.
Goed dat je weer voor gezond gewicht gaat dan voel je je iig fitter en fijner in je lijf.

Spreek je in het andere sprintje nog😊niet opgeven maar elke dag een stapje naar een gezonde leefstijl

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 jun 2017 6:10    
Vrouw Weeggegevens   Nanadu
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@kaai, wat naar meid... Veel sterkte en hopelijk spoedig een gezonde zwangerschap.

Hier en klein groen vakje vorig week onverwacht veel afgevallen en meestal is dan de week erna wat zuinig. Ik begin te twijfelen of ik moet zakken tot 65 of dat ik dit gewicht moet houden.... Ach we zullen de komende weken zien hoe het loopt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 jun 2017 6:14    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
@nanadu

Hangt ervan af hoe je je voelt? Voel je je zo ok en is het op de lange termijn voll te houden dan gewoon gaan stabiliseren.
Want hoe kleiner je lijf des te minder je kunt eten en dat moet je er dus voorover hebben.

Zelf werk ik met een bovengrens, 60, probeer daar wat onder te komen zitten zodat ik ontspannen blijf als er een etentje, bijzondere gelegenheid aankomt. Dan kan ik wat extraas nemen zonder dat ik gelijk aan mijn weegschaal denk.

Dus alleen jij kunt beslissen of het gewicht zo goed is en hou er rekening mee dat het echte werk dan pas gaat beginnen😂
Afvallen ging mij makkelijker af dan stabiel blijven, had toen zo n geweldig gevoel door het dalen van de weeg😊.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 jun 2017 6:23    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   nikilauda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Hier groen, weliswaar heel miniem maar toch groen. Tijd v d maand komt er weer aan, meer snoepgoesting ( niet a toegegeven ! ) en houd dan meer vocht vast, paar daagjes volhouden en dan is dit weer over ... Had toch goeie week : gezond gegeten, frietjes laten passeren, elke dag flink gewandeld ! Ben tevreden.

A Kaia : wens je veel sterkte, zal moeilijk zijn. Duim dat het goed komt.

Fijn weekend iedereen

Gr
Niki

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 17 jun 2017 7:05    
Vrouw Weeggegevens   Livingstone
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
@Kaia, wat verdrietig, sterkte!

Hier een klein groen vakje (-0,5 kg). Mijn laatst ingevulde weging stond op 101. Afgelopen maandag ben ik opnieuw gestart met een gezonder eetpatroon en meer bewegen, toen stond ik op 102. Dus toch 1,5 kg kwijt na 5 dagen. Fijn!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 jun 2017 8:28    
Vrouw Weeggegevens   Nanadu
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Elisabeth01 schreef:
@nanadu

Hangt ervan af hoe je je voelt? Voel je je zo ok en is het op de lange termijn voll te houden dan gewoon gaan stabiliseren.
Want hoe kleiner je lijf des te minder je kunt eten en dat moet je er dus voorover hebben.

Zelf werk ik met een bovengrens, 60, probeer daar wat onder te komen zitten zodat ik ontspannen blijf als er een etentje, bijzondere gelegenheid aankomt. Dan kan ik wat extraas nemen zonder dat ik gelijk aan mijn weegschaal denk.

Dus alleen jij kunt beslissen of het gewicht zo goed is en hou er rekening mee dat het echte werk dan pas gaat beginnen😂
Afvallen ging mij makkelijker af dan stabiel blijven, had toen zo n geweldig gevoel door het dalen van de weeg😊.

Bedankt voor je advies! Ik heb inderdaad nog nooit succesvol gestabiliseerd. 1 keer lang geleden afgevallen tot 70kg maar toen nieuwe relatie veel etentjes en niet op gewicht gelet. Vorig jaar tot 69 afgevallen maar zwanger dus niet kunnen stabiliseren en 23kg erbij. Nu terug op 68 met en gezond bmi maar vind mijn lijf best mager worden.

Ik heb een zandloper figuur mijn ribben en heup botten beginnen echt een beetje uit te steken. Terwijl mijn billen en bovenbenen niet "mager" ogen. Ik draag ook nog veel gewicht in mijn borsten ivm de borstvoeding. In mijn hoofd wil ik tussen de 65 en 68 kg uitkomen. (1.72m) maar denk bij nader inzien dat 68 en mooi gewicht is. Als ik zo tussen de 65 en 70 kan blijven hou ik en gezond gewicht. Ik heb nu al min kleding in maat 36 of een S zelfs mijn broeken! Nooit gedragen in mijn volwassen leven.

Ik hak de knoop door dit is mijn ideale gewicht en ik ga stabiliseren.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 jun 2017 10:28    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   LiesbethM
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten 8 augustus 2017 Gastric Sleeve operatie

Reageer met quote
Ik doe graag nog met jullie mee.
Tussen wk 28-34 krijg ik een gastric sleeve.
Tot die tijd moet ik nog zoveel mogelijk afvallen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 jun 2017 11:23    
Vrouw Weeggegevens   LiesbethM

Dieet: Gezond eten 8 augustus 2017 Gastric Sleeve operatie

Reageer met quote
@Kaia, wat verdrietig en zwaar voor je. Ik hoop dat het snel beter met je gaat.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 jun 2017 11:24    
Vrouw Weeggegevens   Isabel 1991
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het sprintje is gesloten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 jun 2017 4:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 3 van 5