Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (Inschrijving gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Sponsor Links

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Aanbieding

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

12 Weken Afvallen Actie en de uitslag

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 204, 205, 206  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens  Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Low carb met Kcal tellen

Reageer met quote
12 Weken Afvallen Actie
Afvallen is vooral een kwestie van volhouden en daarom start de Weegclub binnenkort weer de actie "12 Weken Afvallen". Wie tijdens de actie 12 weken aaneengesloten meeweegt maakt kans op een van de fantastische prijzen die beschikbaar zijn gesteld door onze sponsor:
www.dieetwebshop.nl

Hoe doe je mee?
Je doet mee met deze actie door in dit forumdraadje een berichtje te posten. Ook moet je in je profiel even je onderschrift aanpassen zodat deze begint met de volgende tekst (deze tekst moet dus boven het ticker plaatje komen):

Quote:
Mijn streefgewicht voor de 12 weken actie is...

Op deze manier kan iedereen zien dat je meedoet met de 12 weken afvallen actie. Het is verder de bedoeling dat je in dit forum draadje elke week post hoe je week is verlopen. Op de actie kan je op de pagina
12 Weken Afvallen Actie kan je zien wie er allemaal meedoen.

Wanneer?
Deze actie start in Weegclub week 01 (vanaf zondag 3 januari 2010) en loopt tot en met Weegclub week 12 (tot en met zaterdag 27 maart 2010). Je kan gewoon wegen op de voor jou gebruikelijke weegdag, maar je moet er wel voor zorgen dat je in deze periode dus geen week overslaat.

Is dit eenmalig?
De Dieetwebshop heeft beloofd om voor nog 3 verschillende acties prijzen ter beschikking te stellen. Houd dus goed de Weegclub site in de gaten, want hierop zullen te zijner tijd de startdata van de volgende acties bekend gemaakt worden.

Wat valt er te winnen:
Met deze actie zijn maar liefst drie prijzen van 40 euro te verdelen. De winnaars ontvangen een elektronische tegoedbon van 40 euro die vrij te besteden is bij www.dieetwebshop.nl. De winnaars zullen onder hun inlognamen in de week na het beeindigen van de actie op de site van de Weegclub bekend gemaakt worden.

Uitslag
De uitslag zal hier in dit forum draadje bekend worden gemaakt.

De kleine lettertjes:
1 ) De prijs wordt door middel van een digitale tegoedbon per e-mail toegezonden aan de winnaars. De Weegclub heeft dus geen naam of adresgegevens van je nodig.
2 ) De tegoedbon kan alleen besteed worden bij onze sponsor De Dieetwebshop en kan op geen enkele wijze ingeruild worden voor contant geld.
3 ) De tegoedbon kan ook gebruikt worden voor de betaling van de bezorgkosten van de artikelen die gekocht worden met de tegoedbon.
4 ) Indien er na een bestelling nog geld over blijft van de tegoedbon, blijft dit bedrag nog een jaar lang beschikbaar voor gebruik voor een volgende bestelling bij De Dieetwebshop Restbedragen worden niet contant uitgekeerd.
5 ) Over de verdeling van de prijzen kan niet gecorrespondeerd worden.
6 ) Deelnemers die onder meerdere gebruikersnamen meedoen zullen worden uitgesloten. De uitsluitingen worden niet bekend gemaakt en er kan ook niet over gecorrespondeerd worden.
7 ) De actie geldt alleen voor meerderjarige deelnemers uit Nederland of België.
8 ) De voorwaarden van deze actie kunnen zonder voorafgaande waarschuwing gewijzigd worden.
9 ) De voorwaarden voor volgende acties kunnen zonder voorafgaande waarschuwing gewijzigd worden.
10) De Weegclub is op geen enkele wijze verantwoordelijk voor de levering en inhoud van de prijzen.

Laatst aangepast door Ellen op do 08 apr 2010 9:46, in totaal 44 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 13 dec 2009 10:20    
Sponsor
Vrouw Weeggegevens  nienkew87
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers FlexiPoints

Reageer met quote
Hier zat ik op te wachten! Wil graag meedoen!
Ik zal uitkijken naar meer informatie over inschrijven enzo Erg blij

Mijn dagboekje -10kg op 16-01-2010

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 dec 2009 10:34    
Vrouw Weeggegevens  Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Low carb met Kcal tellen

Reageer met quote
nienkew87 schreef:
Hier zat ik op te wachten! Wil graag meedoen!
Ik zal uitkijken naar meer informatie over inschrijven enzo Erg blij

Inschrijven en posten is in dit draadje dus je zit al goed
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 13 dec 2009 11:58    
Vrouw Weeggegevens  rakkertje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: ww-online

Reageer met quote
Doe graag mee Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 dec 2009 20:02    
Vrouw Weeggegevens  MaMol
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: EGA

Reageer met quote
JA!! Ik wil ook graag meedoen, wacht verdere info af.

groetjes Miranda

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 14 dec 2009 12:37    
Vrouw Weeggegevens  antoniav
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: low carb

Reageer met quote
Hallo Ellen, het lijkt mij leuk om ook mee te doen Erg blij

Groetjes Antonia,

.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 14 dec 2009 20:15    
Vrouw Weeggegevens  mar-50
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: weg met de weegschaal

Reageer met quote
Ook ik zou graag mee willen doen Uitlachen met het sprintje,ben me al aan het orriënteren hoe ik het eens goed zal aanpakken!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 dec 2009 10:00    
Onbekend Weeggegevens  Charlot
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Klinkt goed! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 dec 2009 20:40    
Vrouw Weeggegevens  Underdog
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
ik zou ook graag mee willen doen aan dit sprintje,leuk!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 dec 2009 9:01    
Vrouw Weeggegevens  Odette
Moderator WmdW

Dieet: Puur en KH-bewust, diabeteservaringsdeskundige

Reageer met quote
Tuurlijk doe ik mee!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 dec 2009 10:41    
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 204, 205, 206  Volgende
Pagina 1 van 206