| Auteur |
Bericht |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 20118 Dieet: Low carb met Kcal tellen Woonplaats: Amersfoort
|
|
12 Weken Afvallen Actie
Afvallen is vooral een kwestie van volhouden en daarom start de Weegclub binnenkort weer de actie "12 Weken Afvallen". Wie tijdens de actie 12 weken aaneengesloten meeweegt maakt kans op een van de fantastische prijzen die beschikbaar zijn gesteld door onze sponsor:
www.dieetwebshop.nl
Hoe doe je mee?
Je doet mee met deze actie door in dit forumdraadje een berichtje te posten. Ook moet je in je profiel even je onderschrift aanpassen zodat deze begint met de volgende tekst (deze tekst moet dus boven het ticker plaatje komen):
| Quote: | | Mijn streefgewicht voor de 12 weken actie is... |
Op deze manier kan iedereen zien dat je meedoet met de 12 weken afvallen actie. Het is verder de bedoeling dat je in dit forum draadje elke week post hoe je week is verlopen. Op de actie kan je op de pagina
12 Weken Afvallen Actie kan je zien wie er allemaal meedoen.
Wanneer?
Deze actie start in Weegclub week 01 (vanaf zondag 3 januari 2010) en loopt tot en met Weegclub week 12 (tot en met zaterdag 27 maart 2010). Je kan gewoon wegen op de voor jou gebruikelijke weegdag, maar je moet er wel voor zorgen dat je in deze periode dus geen week overslaat.
Is dit eenmalig?
De Dieetwebshop heeft beloofd om voor nog 3 verschillende acties prijzen ter beschikking te stellen. Houd dus goed de Weegclub site in de gaten, want hierop zullen te zijner tijd de startdata van de volgende acties bekend gemaakt worden.
Wat valt er te winnen:
Met deze actie zijn maar liefst drie prijzen van 40 euro te verdelen. De winnaars ontvangen een elektronische tegoedbon van 40 euro die vrij te besteden is bij www.dieetwebshop.nl. De winnaars zullen onder hun inlognamen in de week na het beeindigen van de actie op de site van de Weegclub bekend gemaakt worden.
Uitslag
De uitslag zal hier in dit forum draadje bekend worden gemaakt.
De kleine lettertjes:
1 ) De prijs wordt door middel van een digitale tegoedbon per e-mail toegezonden aan de winnaars. De Weegclub heeft dus geen naam of adresgegevens van je nodig.
2 ) De tegoedbon kan alleen besteed worden bij onze sponsor De Dieetwebshop en kan op geen enkele wijze ingeruild worden voor contant geld.
3 ) De tegoedbon kan ook gebruikt worden voor de betaling van de bezorgkosten van de artikelen die gekocht worden met de tegoedbon.
4 ) Indien er na een bestelling nog geld over blijft van de tegoedbon, blijft dit bedrag nog een jaar lang beschikbaar voor gebruik voor een volgende bestelling bij De Dieetwebshop Restbedragen worden niet contant uitgekeerd.
5 ) Over de verdeling van de prijzen kan niet gecorrespondeerd worden.
6 ) Deelnemers die onder meerdere gebruikersnamen meedoen zullen worden uitgesloten. De uitsluitingen worden niet bekend gemaakt en er kan ook niet over gecorrespondeerd worden.
7 ) De actie geldt alleen voor meerderjarige deelnemers uit Nederland of België.
8 ) De voorwaarden van deze actie kunnen zonder voorafgaande waarschuwing gewijzigd worden.
9 ) De voorwaarden voor volgende acties kunnen zonder voorafgaande waarschuwing gewijzigd worden.
10) De Weegclub is op geen enkele wijze verantwoordelijk voor de levering en inhoud van de prijzen.
Laatst aangepast door Ellen op do 08 apr 2010 9:46, in totaal 44 keer bewerkt |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: zo 13 dec 2009 10:20 |
|
 |
Sponsor
|
|
 |
nienkew87 Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 22-11-2009 Berichten: 1895 Dieet: Weight Watchers FlexiPoints Woonplaats: Achterhoek
|
|
Hier zat ik op te wachten! Wil graag meedoen!
Ik zal uitkijken naar meer informatie over inschrijven enzo  |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: zo 13 dec 2009 10:34 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 20118 Dieet: Low carb met Kcal tellen Woonplaats: Amersfoort
|
|
| nienkew87 schreef: | Hier zat ik op te wachten! Wil graag meedoen!
Ik zal uitkijken naar meer informatie over inschrijven enzo  |
Inschrijven en posten is in dit draadje dus je zit al goed |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: zo 13 dec 2009 11:58 |
|
 |
rakkertje Vaste Weegclubfan

|
|
Doe graag mee  _________________ Mijn streefgewicht voor de 12 weken actie is 105 kilo
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: zo 13 dec 2009 20:02 |
|
 |
MaMol Vaste Weegclubfan

|
|
JA!! Ik wil ook graag meedoen, wacht verdere info af.
groetjes Miranda_________________ Mijn streefgewicht voor de 12 weken actie is 90kg
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: ma 14 dec 2009 12:37 |
|
 |
antoniav Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 8-12-2009 Berichten: 843 Dieet: low carb Woonplaats: Drenthe
|
|
Hallo Ellen, het lijkt mij leuk om ook mee te doen
Groetjes Antonia,_________________ Gezond voedsel maakt je sterk,vrolijk,energiek en fit.
. |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: ma 14 dec 2009 20:15 |
|
 |
mar-50 Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Geregistreerd op: 1-9-2009 Berichten: 22 Dieet: weg met de weegschaal
|
|
Ook ik zou graag mee willen doen met het sprintje,ben me al aan het orriënteren hoe ik het eens goed zal aanpakken!_________________ Mijn streefgewicht voor de 12 weken actie is 105
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: di 15 dec 2009 10:00 |
|
 |
Charlot Vaste Weegclubfan

|
|
Klinkt goed!  |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: di 15 dec 2009 20:40 |
|
 |
Underdog Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 11-1-2009 Berichten: 902 Dieet: Gezond eten Woonplaats: utrecht
|
|
ik zou ook graag mee willen doen aan dit sprintje,leuk!_________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 16 dec 2009 9:01 |
|
 |
Odette Moderator WmdW

Geregistreerd op: 24-9-2007 Berichten: 10188 Dieet: Puur en KH-bewust, diabeteservaringsdeskundige Woonplaats: 't Gooi
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 16 dec 2009 10:41 |
|
 |
|
|
|