| Auteur |
Bericht |
nathaaltje Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 2-1-2010 Berichten: 220 Dieet: gezond eten Woonplaats: kalmthout
|
|
Marianne,
Veel ken ik er niet van, maar volgens mij moet je deze week je gewicht nog doorgeven. Kan dat kloppen? Ik denk dus dat je nog wel meedoet. Hopelijk kan er snel iemand duidelijkheid brengen.
Bij mij gaat het heel moeilijk op dit moment. Heel de dag zag ik chipskes voorbijvliegen. En chocolade. Dat is nu al meer dan een week dat die zin echt groot is, en dat is niet leuk. Hopelijk kan ik de schade beperken. Hebben jullie tips om die zin in zoetigheid/snoep over te laten gaan??? (ik probeer zo weinig mogelijk koolhydraten te eten)
Nog een fijne avond!
Nathalie._________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: di 09 mrt 2010 20:58 |
|
 |
Sponsor
|
|
 |
Fonne Vaste Weegclubfan

|
|
| nathaaltje schreef: | Marianne,
Veel ken ik er niet van, maar volgens mij moet je deze week je gewicht nog doorgeven. Kan dat kloppen? Ik denk dus dat je nog wel meedoet. Hopelijk kan er snel iemand duidelijkheid brengen.
Bij mij gaat het heel moeilijk op dit moment. Heel de dag zag ik chipskes voorbijvliegen. En chocolade. Dat is nu al meer dan een week dat die zin echt groot is, en dat is niet leuk. Hopelijk kan ik de schade beperken. Hebben jullie tips om die zin in zoetigheid/snoep over te laten gaan??? (ik probeer zo weinig mogelijk koolhydraten te eten)
Nog een fijne avond!
Nathalie. |
Hoi Nathalie,
Ikzelf kan mijn snaaigedrag in de hand houden zolang ik maar géén honger cq. trek heb/krijg. Geen zoet gaan eten, maar wel minstens 1300-1400 calorieën eten/drinken met producten met weinig calorieën (= grote hoeveelheden = geen trek krijgen want volle maag) en in jouw geval koolhydraten.
Wat schuif ik zelf zoal naar binnen? Veel magere yoghurt en magere kwark met lijnzaad en cacaopoeder (geen suiker/zoetstof), komkommer, tomaat, rauwe worteltjes, sla, overige groenten (niet al teveel zetmeelrijke), 20+ kaas, kalkoen- en kipfilet, tonijn, makreel, sojamelk, enkel keertje wat mayo (bijv. bij tonijn, yummie), noten (zonder zout), water, koffie, fruit.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Groetjes,
Fonne_________________ ** Mijn startgewicht voor de 12 weken actie is 67,2 kilo en mijn streefgewicht is 60 kilo **
http://www.weegclub.nl/forum/fonne-s-eetdagboek-gezond-eten-zonder-suiker-t18273-80.html
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: di 09 mrt 2010 21:31 |
|
 |
M41 Weegclubfan voor het leven

|
|
Voor mij +0,3 deze week helaas. Maar ik ga er weer tegenaan en hoop volgende week dan echt die 70 te zien.
Dit sprintje haal ik ook echt niet meer of ik moet heel streng voor mezelf zijn en of ik dat kan......
Succes de komende 2 weken allemaal! |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 10 mrt 2010 8:45 |
|
 |
Siobhan Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 16-12-2009 Berichten: 497 Dieet: Herbalife Woonplaats: Gent (Be)
|
|
Veel mensen gaan dit sprintje niet halen, geen paniek... We zijn samen al aardig wat kilo's kwijt...
Ik was normaal gisteren van plan de samenvatting online te zetten, maar mijn kat was ziek... Het beestje zat met koorts en moest continu niezen - ik denk echter niet dat het niesziekte is, want hij heeft geen korstjes aan de neus en geen loopogen... Zijn neusje doet echter enorm veel pijn, want hij zit er continu op te aaien...
Vanavond toch maar eens naar de dokter Ik heb vannacht dan maar in de zetel geslapen, dus ben niet zo fris mens (Chagrijnig!!!)_________________ Mijn startgewicht voor de 12 weken actie is 116.2 en mijn streefgewicht is 108kg
 |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 10 mrt 2010 9:22 |
|
 |
mmke Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 1-11-2009 Berichten: 454 Dieet: "cal. en kh tellen"
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 10 mrt 2010 9:28 |
|
 |
M41 Weegclubfan voor het leven

|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 10 mrt 2010 10:45 |
|
 |
Duffy Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 28-5-2009 Berichten: 5031 Dieet: Gezond eten Kcal tellen, sporten Woonplaats: Gelderland
|
|
| Siobhan schreef: | Veel mensen gaan dit sprintje niet halen, geen paniek... We zijn samen al aardig wat kilo's kwijt...
Ik was normaal gisteren van plan de samenvatting online te zetten, maar mijn kat was ziek... Het beestje zat met koorts en moest continu niezen - ik denk echter niet dat het niesziekte is, want hij heeft geen korstjes aan de neus en geen loopogen... Zijn neusje doet echter enorm veel pijn, want hij zit er continu op te aaien... |
Even in het bekkie kijken Siobhan: zie je blaren of ziet het geheelte of de tong rood, in plaats van zalmroze, dan heeft hij wel degelijk niesziekte. De gewone antibiotica zal dan waarschijnlijk ook niet helpen, want die variant is vrij hevig!
Normaal is de woensdag mijn weegdag, maar omdat ik op het moment 4 nachten op het werk slaap en pas thuiskom als ik al ontbijt en een halve liter water achter de kiezen heb, schuift hij voor een keer op naar vrijdag.
Verder ben ik vandaag begonnen met een eigen variant van low-carb, om mijn weeg weer even een zetje te gaan geven. Ik heb er helemaal zin in!  _________________ * Wat een lekker ding, jammer dat hij niet in mijn dieet past... Loesje * Mijn boekje
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 10 mrt 2010 12:52 |
|
 |
Ingrid K Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 9-12-2008 Berichten: 1014 Dieet: gezond eten Woonplaats: essen
|
|
*** Bij mij was er 4 ons vanaf. Het is nog 2 weken dit sprintje, niet? Die 8 ons moet dus wel haalbaar zijn, hopelijk haal ik die 2e streef dan ook nog!
Groetjes van Ingrid._________________  |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 10 mrt 2010 14:38 |
|
 |
Pieterke Weegclubfan voor het leven

|
|
Krijg opeens geen berichten meer van de weegclub.
Siobhan beterschap met je kat. Ik weet niet wat niesziekte is bij een kat maar het klinkt wel heftig. |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 10 mrt 2010 16:53 |
|
 |
Griet Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 9-6-2009 Berichten: 1160 Dieet: 100% Cohen Woonplaats: gelderland
|
|
| Siobhan schreef: | Veel mensen gaan dit sprintje niet halen, geen paniek... We zijn samen al aardig wat kilo's kwijt...
Ik was normaal gisteren van plan de samenvatting online te zetten, maar mijn kat was ziek... Het beestje zat met koorts en moest continu niezen - ik denk echter niet dat het niesziekte is, want hij heeft geen korstjes aan de neus en geen loopogen... Zijn neusje doet echter enorm veel pijn, want hij zit er continu op te aaien...
Vanavond toch maar eens naar de dokter Ik heb vannacht dan maar in de zetel geslapen, dus ben niet zo fris mens (Chagrijnig!!!) |
heel veel beterschap met het arme beesje
is het al wat beter vandaag??
liefs Grietje |
|
| Naar boven |
 |
Geplaatst: wo 10 mrt 2010 16:59 |
|
 |
|
|
|