| Auteur |
Bericht |
Siobhan Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 16-12-2009 Berichten: 497 Dieet: Herbalife Woonplaats: Gent (Be)
|
|
Ik pas het aan Woulina!
Ook bij mij is er 400 gram af!  _________________ Mijn startgewicht voor de 12 weken actie is 116.2 en mijn streefgewicht is 108kg
 |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: di 09 feb 2010 10:54 |
|
 |
Sponsor
|
|
 |
woulina Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 26-1-2009 Berichten: 57 Dieet: WW Woonplaats: Emmen
|
|
dank je wel._________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: di 09 feb 2010 10:59 |
|
 |
Anneke2 Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 4-1-2010 Berichten: 405 Dieet: Kcal tellen, gezond eten, sporten
|
|
| Ingrid K schreef: | *** Yes, ik ben deze week 1 kg. afgevallen Vorige week viel het resultaat wat tegen, maar deze week maakt het weer goed
Ik zat net op mijn grafiekje te kijken, en in de rechtse tabel staat allemaal 72 kg., ik ben dus (bijna) gehalveerd  |
Zo hé, halve Ingrid , een kilo eraf!! En dat in de tijd dat voor jou de kilo's er steeds langzamer afgaan, daar heb je afgelopen week een flinke lap op gegeven of niet ? ik vind het knap! Nog 0,8 kilo en dan ben je op je streef...hoe ga je dat vieren??
Nou, bij mij is er weer 0,5 kilo af. Het gaat gestaag maar het gaat nog altijd naar beneden.
Voor iedereen weer veel succes deze week!_________________ In 9 maanden -20 kilo dus 81,6 op 1 okt.! |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: di 09 feb 2010 11:12 |
|
 |
Pieterke Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 13-3-2009 Berichten: 2258 Dieet: Dr Cohen-Lowcarb Woonplaats: Drenthe
|
|
| Weer een mooi overzicht Siobhan. We blijven het goed doen met elkaar. |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: di 09 feb 2010 12:42 |
|
 |
Siobhan Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 16-12-2009 Berichten: 497 Dieet: Herbalife Woonplaats: Gent (Be)
|
|
Dankjulliewel allemaal trouwens, voor de onwijs vele complimentjes, het is leuk om te horen dat jullie er iets aan hebben
Nogmaals aan iedereen die zich voor dit sprintje inzet: PROFICIAT: wij zijn goed bezig!  _________________ Mijn startgewicht voor de 12 weken actie is 116.2 en mijn streefgewicht is 108kg
 |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: di 09 feb 2010 12:58 |
|
 |
Ingrid K Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 9-12-2008 Berichten: 1020 Dieet: gezond eten Woonplaats: essen
|
|
***@Anneke2, ik heb mezelf van t weekend verwent met een heel ander kapsel. Ben naar de kapper geweest in een sjieke salon, met hoofdhuidmassage, kleurtjes (donkerbruin en caramel highlights) en een volumeus kort kapsel. 25 febr. heb ik een afspraak met een plastisch chirurg om te kijken wat allemaal mogelijk is (buikwandcorrectie, borstlift evt. arm en dijbeen..) wat de vergoedingen zijn, kosten etc. Dus dat doe ik mezelf cadeau als ik helemaal op streef ben, maar dat is rond de 68 kilo, en een hele tijd stabiel.
Groetjes van Ingrid._________________  |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: di 09 feb 2010 13:10 |
|
 |
Chiva MUSKETIERKE

Geregistreerd op: 5-5-2009 Berichten: 3902 Dieet: dr.Cohen Woonplaats: Gelderland
|
|
Ik ben deze week 2,1 kilo afgevallen!
Ik ben er erg blij mee!
@ Siobhan,
Fijn dat je alles weer zo netjes hebt bijgehouden!
haha leuk om jezelf op de eerste plaats te zien staan
Iedereen van harte gefeliciteerd met de behaalde resultaten,
we doen het samen hartstikke goed!!
Succes aankomende week, Liefs, Chiva |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: di 09 feb 2010 13:56 |
|
 |
samheidi Vaste Weegclubfan

|
|
Deze week ben ik 1 kilo lichter en wat is het fijn om die 95 in de buurt te zien, jippie daar wor ik toch blij van!!!!
Shioban wat fijn dat je het allemaal voor ons bijhoudt!
Voor iedereen weer suc6 de aankomende week!_________________ Mijn streefgewicht voor de 12 weken actie is 88 kilo, |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: di 09 feb 2010 14:15 |
|
 |
Mirre Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 5-2-2008 Berichten: 6775 Dieet: gezond eten op mijn manier Woonplaats: De Ronde Venen
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: di 09 feb 2010 14:48 |
|
 |
Dipinipi Moderator

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 11134 Dieet: COHEN (Ervaringsdeskundige Weight- Watchers) Woonplaats: Giessen
|
|
| mirre dan is er volgende week extra af hoor! |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: di 09 feb 2010 14:57 |
|
 |
|
|
|