Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Sponsor Links

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Sponsor

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

12 weken actie samen van 2011 naar 2012(groep1)

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 144, 145, 146  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder kh

Reageer met quote
12 Weken afvallen actie met 3 groepen (max 50 deelnemers per groep )

Wie tijdens de actie 12 weken aaneengesloten meeweegt en wekelijks een bericht post maakt kans op een van de fantastische prijzen die beschikbaar zijn gesteld door onze sponsor: www.dieetwebshop.nl

Hoe doe je mee?
Je doet mee met deze actie door links boven je streefgewicht voor deze actie in te voeren. Op deze manier kan iedereen zien dat je meedoet met de 12 weken afvallen actie.
Het is verder de bedoeling dat je minstens 1x per week in dit forum draadje post hoe je week is verlopen.
In het overzicht hierboven kan je zien wie er allemaal meedoen, en of ze hun gewicht hebben doorgegeven. Het is niet toegestaan om je bij meerdere groepen aan te melden.
Geen bericht of gewicht dan is het einde 12 weken actie voor jou,hierover is geen correspondentie mogelijk.

Wanneer?
Inschrijven doe je door een bericht te posten hier in dit draadje.
LET OP INSCHRIJVEN BETEKEND NIET AUTOMATICH DAT JE DEELNEMER VAN DE ACTIE BENT.
Dat ben je pas nadat de actie is gestart en je streefgewicht is ingevoerd zodat je te zien bent in het overzicht hierboven

De weken er na kan je zoals altijd gewoon je gewicht insturen op de voor jou gebruikelijke weegdag. Dit gewicht komt dan automatisch in het sprint overzicht te staan. Maar je moet er wel voor zorgen dat je in de actie periode dus geen enkele week overslaat !

Wat valt er te winnen:
Met deze actie zijn maar liefst drie prijzen van 40 euro te verdelen. De winnaars ontvangen een elektronische tegoedbon van 40 euro die vrij te besteden is bij www.dieetwebshop.nl.
Nu we met 3 groepen gaan werken worden de 3 prijzen gelijk over de groepen verdeeld, 1 prijs per groep dus.

Uitslag
De inlognamen van de winnaars zullen in de week na het beëindigen van de actie in dit forum draadje bekend gemaakt worden.
Na het accepteren van de prijs en een goed werkend e-mail adres kan de prijs in ontvangst genomen worden.
Erg leuk is als je erna laat horen wat je hebt besteld, net als de laatste winnaars hebben gedaan.

Vragen en opmerkingen mogen in dit draadje gepost worden

De kleine lettertjes:
1 ) De prijs wordt door middel van een digitale tegoedbon per e-mail toegezonden aan de winnaars. De Weegclub heeft dus geen naam of adresgegevens van je nodig.
2 ) De tegoedbon kan alleen besteed worden bij onze sponsor De Dieetwebshop en kan op geen enkele wijze ingeruild worden voor contant geld.
3 ) De tegoedbon kan ook gebruikt worden voor de betaling van de bezorgkosten van de artikelen die gekocht worden met de tegoedbon.
4 ) Indien er na een bestelling nog geld over blijft van de tegoedbon, blijft dit bedrag nog een jaar lang beschikbaar voor gebruik voor een volgende bestelling bij De Dieetwebshop Restbedragen worden niet contant uitgekeerd.
5 ) Over de verdeling van de prijzen kan niet gecorrespondeerd worden.
6 ) Deelnemers die onder meerdere gebruikersnamen meedoen zullen worden uitgesloten. De uitsluitingen worden niet bekend gemaakt en er kan ook niet over gecorrespondeerd worden.
7 ) De actie geldt alleen voor meerderjarige deelnemers uit Nederland of België.
8 ) De voorwaarden van deze actie kunnen zonder voorafgaande waarschuwing gewijzigd worden.
9 ) De voorwaarden voor volgende acties kunnen zonder voorafgaande waarschuwing gewijzigd worden.
10) De Weegclub is op geen enkele wijze verantwoordelijk voor de levering en inhoud van de prijzen.

Laatst aangepast door Ellen op za 25 feb 2012 0:33, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 19 nov 2011 13:37    
Sponsor
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder kh

Reageer met quote
Inschrijven, bericht en streefgewicht invoeren mogelijk vanaf morgen 20-11-2011 t/m 26-11-2011 .

De winnaars van de vorige actie zijn:
Surprise (Nederlands=Verassing)
WINNAAR VAN GROEP 1: Cob1948
WINNAAR VAN GROEP 2: Yvonne-the-lady
WINNAAR VAN GROEP 3: Tirsa

Laatst aangepast door Ellen op di 22 nov 2011 11:10, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 19 nov 2011 13:47    
Vrouw Weeggegevens   yvonne2658
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: WW flexpoints

Reageer met quote
Yeaaaaaaaaahhhhhhhhh. dan moet ik niet vergeten om morgenochtend in te schrijven dus. Ik heb er zin in!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: za 19 nov 2011 22:03    
Vrouw Weeggegevens   Clau
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Sleeve / GoK

Reageer met quote
Jippie, ik doe ook mee...
Morgen dus maar ff inschrijven...

Streef 1 = 99 kg; 1-4-'11; 2e = 80 kg 2-12-'11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 nov 2011 23:01    
Vrouw Weeggegevens   neeltje43
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Dukan

Reageer met quote
Ik ook dus......

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 nov 2011 23:28    
Vrouw Weeggegevens   Sofie40
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ikke ook, proberen wat betere resultaten te behalen dan de vorige sprint! Cool
Fijne avond allemaal en weltrusten,

Groetjes Sofie Erg blij

Eetdagboekje Sofie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 nov 2011 0:54    
Vrouw Weeggegevens   Nicole85
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Nou, ik wil ook wel weer mee doen Lach
Kijken of we richting de 80 kunnen komen nu!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 nov 2011 1:07    
Vrouw Weeggegevens   Kim1975
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
ja ja ik vlieg er weer mee in ..... soms heb ik niet veel tijd om hier te komen lezen maar ik vond bij jullie al veel steun als het weer eens wat moeilijk ging. Ik ga er weer voor de komende 12 weken !!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 nov 2011 7:57    
Vrouw Weeggegevens   as112
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Ik heb me aangemeld en ga er maar eens 12 weken voor uittrekken om 4 ons af te vallen. Iedereen weer veel succes. Astrid.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 20 nov 2011 8:01    
Man Weeggegevens   shashen
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond Eten

Reageer met quote
ja ik doe weer mee ....

http://www.weegclub.nl/forum/shashen-s-fotodagboek-t29454.html
Ben van Zuid-Afrikaanse afkomst,,,dus sorry voor de Afrivlaams.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 nov 2011 8:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 144, 145, 146  Volgende
Pagina 1 van 146