Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

12 weken actie met prijs www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 215, 216, 217  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Beste deelnemers, 4 September start er weer een 12 weken actie met 3 prijzen van onze sponsor .
Inschrijven is mogelijk vanaf de 4e en zal in het verleden worden gestart.

Wat valt er te winnen:
Met deze actie zijn maar liefst drie prijzen van 40 euro te verdelen. De winnaars ontvangen een elektronische tegoedbon van 40 euro die vrij te besteden is bij www.dieetwebshop.nl. De winnaars zullen onder hun inlognamen in de week na het beëindigen van de actie op de site van de Weegclub bekend gemaakt worden.

Binnenkort open ik de mogelijkheid om je in te schrijven. Voor de deelnemers die nog nooit hebben meegedaan: er gelden strenge regels in dit sprintje, reden is dat er prijzen aan verbonden zijn.

1) iedere week een bericht posten

2) iedere week je gewicht invoeren

3) doe je 1 van deze 2 dingen niet dan word je verwijderd en is deze actie voor jou voorbij.

Info:
12 Weken Afvallen Actie
Afvallen is vooral een kwestie van volhouden. Daarom start de Weegclub weer met een actie “12 Weken Afvallen”. Wie tijdens de actieperiode 12 weken aaneengesloten meeweegt en wekelijks een bericht hier post maakt kans op een van de fantastische prijzen die beschikbaar zijn gesteld door onze sponsor:
www.dieetwebshop.nl

Hoe doe je mee?
Om mee te doen, hoef je niets speciaals te doen. Het enige wat je hoeft te doen is tijdens de actieperiode 12 weken aaneengesloten mee te wegen en wekelijks een bericht te posten. Het maakt niet uit hoeveel je afvalt of aankomt, het enige dat telt is of je elke week je gewicht hebt ingestuurd.
Om mee te doen met deze actie voer je links je tussenstreefgewicht in en klikt op 'ik doe mee'; je ziet dan hierboven je naam en je streefgewicht verschijnen.
Wil je niet de eerste week al eruit gekickt worden voer dan na je aanmelding je gewicht in zoals je altijd hebt gedaan.

De kleine lettertjes:
1 ) De prijs wordt door middel van een digitale tegoedbon per e-mail toegezonden aan de winnaars. De Weegclub heeft dus geen naam of adresgegevens van je nodig.
2 ) De tegoedbon kan alleen besteed worden bij onze sponsor De Dieetwebshop en kan op geen enkele wijze ingeruild worden voor contant geld.
3 ) De tegoedbon kan ook gebruikt worden voor de betaling van de bezorgkosten van de artikelen die gekocht worden met de tegoedbon.
4 ) Indien er na een bestelling nog geld over blijft van de tegoedbon, blijft dit bedrag nog een jaar lang beschikbaar voor gebruik voor een volgende bestelling bij De Dieetwebshop. Restbedragen worden niet contant uitgekeerd.
5 ) Over de verdeling van de prijzen kan niet gecorrespondeerd worden.
6 ) Deelnemers die onder meerdere gebruikersnamen meedoen zullen worden uitgesloten. De uitsluitingen worden niet bekend gemaakt en er kan ook niet over gecorrespondeerd worden.
7 ) De actie geldt alleen voor meerderjarige deelnemers uit Nederland en België.
8 ) De voorwaarden van deze actie kunnen zonder voorafgaande waarschuwing gewijzigd worden.
9 ) De voorwaarden voor volgende acties kunnen zonder voorafgaande waarschuwing gewijzigd worden.
10) De Weegclub is op geen enkele wijze verantwoordelijk voor de levering en inhoud van de prijzen.

Laatst aangepast door Ellen op za 21 jan 2017 21:39, in totaal 12 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 27 aug 2016 12:20    
Vrouw Weeggegevens   Ingrid1986
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker (gezond eten)

Reageer met quote
Super leuk ga mij zeker opgeven nu ik de smaak te pakken heb Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 27 aug 2016 19:37    
Vrouw Weeggegevens   DOEN
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Yep!

Present.

Wat een timing weer.....vreselijk nodig Huil huil
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 aug 2016 20:50    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Leuk meiden we gaan er weer 12 wk voor
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 27 aug 2016 20:52    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
cheerleader
ja dat is echt wel weer een goeie stimulans

pluk de dag maar laat nog wat hangen voor morgen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 27 aug 2016 20:58    
Vrouw Weeggegevens   Ingrid2509

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Is wel weer een goede stimulans om het weer serieus aan te pakken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 27 aug 2016 22:05    
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Calorieën tellen

Reageer met quote
Ha leuk! I'm in!

There's no way to happiness, happiness is the way!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 27 aug 2016 22:08    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik doe ook weer mee! Heel goed om na de vakantie weer in een normaal ritme te komen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 28 aug 2016 8:23    
Vrouw Weeggegevens   Astrid26

Dieet: 'Koolhydraatbeperkt naar eigen inzicht'...

Reageer met quote
Hé dat lijkt me leuk om hier een keer aan mee te doen!
Effe in de gaten houden dus voor inschrijven Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 aug 2016 8:34    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Geweldig, ik ben ook weer van de partij. Het is zo leuk om te doen en het geeft een geweldige stimulans. Erg blij Cool

Vrijdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 28 aug 2016 11:25    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 215, 216, 217  Volgende
Pagina 1 van 217