Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

12 weken actie met 3 prijzen van www.Be-Slank.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 287, 288, 289  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   BmW
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Invriezen, he...dat opent perspectieven. Goed idee, Ellen.

Net de witchoc kokos weer opgesmikkeld met rietje. Als je weet wat je verwachten kunt, smaakt t op de een of andere manier amders, vertrouwder. De kokos vezeltjes stimuleren, denk ik, ook de darmen weer net als de nootjes in de praliné-smaak. Daar is over nagedacht! Het is daardoor geen zoete blub maar geeft ook meer voldoening, zo ervaar ik het t.o.v. de kruidvatshakes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 apr 2014 8:07    
Vrouw Weeggegevens   BmW

Reageer met quote
De choc sinasappelreep was erg lekker. Stevig van smaak en fris door de sinasappel. Ruikt ook lekker, jammer dat de chocolade dun is en iets wit uitgeslagen is. Maar verder een prima reep als tussendoortje. Vult goed.

Ga ik zeker vaker bestellen! Mmmmmmmmm....!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 apr 2014 15:09    
Vrouw Weeggegevens   niedicipline
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Idelet schreef:

ja ik haal dit topic gewoon elke keer weer naar boven als ik iets nieuws getest heb Erg blij

Leuk!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 apr 2014 21:08    
Vrouw Weeggegevens   niedicipline
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ellen schreef:
Leuk dat jullie zo positief aan het proberen zijn, ik hoop dat http://www.be-slank.nl/ nog eens een 12 weken actie sponsoren.

Maar eerst komt er voor een 12 deelnemers de mogelijkheid om een week een startpakket te testen, dit gaan we doen met 3 deelnemers per week in totaal dus 4 weken
http://www.be-slank.nl/

Dit wordt in ons testforum gedaan hou dus in de gaten wanneer er een mededeling hierover komt.

Ik ga dat zeker in de gaten houden!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 apr 2014 21:11    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   BmW

Reageer met quote
ja het is erg leuk om de producten te kunnen testen. Het motiveert ook erg om af te vallen. Steuntje in de rug hoor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 apr 2014 8:06    
Vrouw Weeggegevens   Idelet
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
Witte chocolade-kokos vandaag aangebroken en geprobeerd met sojamelk.
Vond het eerlijk gezegd niet erg lekker. Best zoet (en ben wel een zoetekauw) en vreemd om het koud te drinken. Heb in verleden best vaak warme witte chocolademelk gemaakt, van die poederzakjes van Xenos. Die vind ik echt heerlijk.
Maar ik denk dat ik die shakes niet warm kan maken of wel? Zouden de eiwitten dan kapot gaan?

Misschien moet ik eens een mailtje wagen aan Be-Slank, of zij het weten. Heb nl. wel eens ergens gelezen over warme shakes....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 apr 2014 19:30    
Vrouw Weeggegevens   BmW

Reageer met quote
Lijkt me ook wel lekkerder, wwarm. Ben benieuwd naar t antwoord van be-slank!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 apr 2014 21:33    
 Exclusief blond Amsterdam
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Zal es een mailtje sturen

edit: Deze is trouwens wel warm te gebruiken maar weet niet of het speciaal spul is: http://www.kineslim.com/?CategoryID=866)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 apr 2014 9:40    
Vrouw Weeggegevens   BmW

Reageer met quote
Mmmmmm...lijkt me wel wat voor 's winters. Ga ff koken... Vanmorgen mijn buitensportbroek weer es aangeteokken. Hij zakt van mijn kont als ik het touwtje niet aansoer. Zooooo leuk,

Tussen de middag wel een shake genomen, gisteren hele dag visite (doosje gekregen kersenbonbons met zijn 6en opgesmikkld).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 apr 2014 17:00    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Antwoord terug:

De shake kan je ook klaarmaken met warme melk (ca 60 graden) en hierin de poeder oplossen. Ik kan me ook voorstellen dat de combinatie van sojamelk en witte chocolade niet helemaal geweldig is, maar smaken verschillen natuurlijk altijd

Ik maak hem met sojamelk omdat die bijna geen kh bevatten maar zal binnenkort ook es kijken naar ongezoete amandelmelk ofzo (jumbo schijnt dat te hebben van alpro)
Maar volgens mij ligt het niet aan de sojamelk.

60 graden: Dat is van de kook af? Heb ergens gelezen dat melk tussen 80-100 graden kookt. Geen flauw idee hoe warm 60 graden is haha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 apr 2014 9:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 287, 288, 289  Volgende
Pagina 288 van 289