Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

10 kilo eraf in 12 weken

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   hei-de
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gewoon gezond eten

Reageer met quote
ja veel ik weet maar we hebben nog veel mnd

Laatst aangepast door hei-de op vr 07 jul 2017 20:48, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 jul 2017 20:45    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 jul 2017 20:48    
Vrouw Weeggegevens   YT
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Weinig eten en sporten

Reageer met quote
hmmm als ik elke week gezond 1 kg afval vanaf nu, dan haal ik de 10 kg en zit ik op 61kg, 3kg van mn streefgewicht. spannend Cool
sprintje om de eer Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 jul 2017 22:30    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Lachen hopen dat ons dat lukt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 jul 2017 9:27    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   silmar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cambridge 500 (gezond eten)

Reageer met quote
Hoge inzet zeker zo in de zomervakantie thuis met mijn 3 dochters. Lachen we gaan er voor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 jul 2017 9:56    
Vrouw Weeggegevens   silmar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cambridge 500 (gezond eten)

Reageer met quote
Ik doe gezond eten met de richtlijnen van Sonja bakker.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 jul 2017 9:58    
Vrouw Weeggegevens   scholliebollie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Het is wel heel veel, maar ik heb wel even een stok achter de deur nodig Lachen .
Elke kilo is er 1 denk ik dan maar.
Ik heb in week 38 mijn diploma uitreiking en het zou dan leuk zijn om wat kilo's kwijt te zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 25 jul 2017 19:51    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
iedere ons is weer wat minder Lach Al hoop ik op iedere week een kg minder ,
Trainen jullie ook en wat ?
Morgen weegmoment en als ik het nu zo zie is er weer 1.2 kg vanaf. Ik heb bewust gekozen voor donderdag weegdag zijn weer 4 dgn na het weekend..... In het weekend gaat het soms iets fout met mij
bmi 32.7 nu zal me benieuwen morgen, we doen het voor onze gezondheid toch ?
Ik heb van de week dit ding gezien hoe iemand ermee trainde met zijn benen en was er meteen stapel op en besteld.MAAR voor ik met mijn gewicht ga leunen op die handvaten [ de deuren vertrouw ik niet hier hihi ] wil ik toch zeker weten dat dat haakje blijft zitten boven in die balk ha ha ha Dus eerst wachten tot mijn man weer thuis is daarmee . https://sportbay.nl/nl/pr/Suspension-trainer/678?gclid=EAIaIQobChMI6Zm6vc6c1QIV6L3tCh1McwOsEAQYASABEgLS8fD_BwE

https://youtu.be/gkzU_SdFt_0

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 jul 2017 5:41    
Vrouw Weeggegevens   scholliebollie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik ben deze week weer begonnen met wandelen, elke dag een uur sowieso. Ik loop nu ongeveer 6 kilometer in 1uur 15 best netjes dacht ik.
Nu ben ik alweer een kilo kwijt binnen 3 dagen, ben heel anders aan het eten dan de afgelopen twee jaar.behoorlijk druk gehad door het volgen van een opleiding en werkte er ook nog bij.

We zien we waar het schip strand Lachen .

Wat doe jij verder aan sport Hei-de? Gaat het goed verder met afvallen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 26 jul 2017 20:44    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja het afvallen deze week gaat goed al hoe wel wat ik gegeten heb [eigenlijk NIET gegeten heb ] valt het me een beetje tegen dat het niet meer is.Ik hoopte op 3 kg ging dat afvallen wat sneller ha ha dromen mag !!
Ik heb monitor op mijn mobiel en ik zit daar in de grafiek op de rode stippellijn en als ik dat blijf volhouden moet ik ca eind jan. volgend jaar op 70 kg zitten OWWWW ik hoop het.Anders augustus volgend jaar als ik op de groene stippellijn kom .Nee moeten we niet willen ...
Nee sport zoals paardrijden ,handbal etc kan ik doen al mis ik het paardrijden wel.Elk gewricht van mijn lichaam is zwaar versleten tot mijn nekwervels aan toe .Helaas zit het in de familie maar is allemaal ook wat sneller gegaan omdat ik zwaar werk heb gedaan
ja weet alles maar van te voren had ik nog niet geluisterd denk ik omdat ik stront eigenwijs ben . Mijn nekwervels wil de dokter me niet aan opereren omdat de kans groot is dat het fout gaat en ik daardoor vanaf mijn hoofd verlamd ben . Lach dat moet je niet willen word ik nog dikker ha ha Dus het wazig zien evenwicht verliezen koppijn etc etc soms nemen we voor lief .Ik heb mijn lichaam tijdens mijn werk periode gewoon geweldig in een wrak doen veranderen met soms werk uren van 20 uur per dag [2 banen ] .En ik was nog doorgaan maar mijn lichaam ging staken. Mijn schildklier gaf het ook nog eens op en zo kwam ik in de ziekteproces en ben nu afgekeurd voor 80-100% en na jaren in de put te zitten heb ik nu [vorig jaar ] een punt gezet. Lachen ik wil weer herstellen. Ze zeggen het lichaam maakt zich zelf weer gezond eens in de 7 jaar daar ben ik nu dus mee bezig.Mijn lichaam gaat mijn botten aanpakken ik mijn gewicht Lachen we hebben een deal gesloten ha ha.We zien wel waar het schip strand. Volgens de dokter assistente kwam ik nooit meer van de schildklier pillen [traag ] af Kent ze mij nog niet ...Toen ik wrak was heb ik me verdiept in de schildklier met name in hoe te genezen ... Vorig jaar moest ik opeens andere pillen slikken en kreeg er nog meer lichamelijke klachten bij daardoor tot hartkloppingen aan toe .Toen had ik het punt bereikt om ze aan de kant te gooien en heb ik gedaan Over gegaan op homeopaat in het begin en nu doe ik het dmv vitamine pillen Nee dokter weet nog van niks wil in oktober een bloedonderzoek doen en dan hoop ik dat IK gelijk had ... en dan vertel ik het wel.aan de dokter.

Qua sport ;
Ik probeer 2 x 30 minuten op een dag te lopen op een loopband .Zie ik weer eens wazig etc kan ik me daaraan vast houden maar mijn linker heup protesteert ook wel eens. En voor de rest heb ik hier een scala aan fitness apparatuur in de jaren verzameld van fiets, etc etc Mijn doel is nu spieren om mijn gewrichten te krijgen maar dat kost tijd en gaat denk ik des te meer ik afval des te beter

Maar ik ben deze week begongen aan een cursus via nti een cursus nederlands .... Ik wil kijken of ik iets in mijn koppie krijg en dan moet je simpel begingen zeggen ze Al hoe wel simpel... 7 werkboeken ; Taalwijzer,grammatica,spelling,lezen,tekstinzicht,taalinzicht,spreken
Vraag me af of ik dit ga halen en hoop dat mijn ogen willen mee werken .

Lachen zo je hebt leesvoer sorry dat het zo een verhaal is geworden.Ik wilde toch even uitleggen waarom ik niet veel doe qua sport .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 jul 2017 5:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 1 van 6