Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

0,5 kg per week afvallen vervolg

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 23, 24, 25  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Audrey de Vries
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
van welke dag tot welke dag loopt een week? (ik weeg normaal op zaterdag) en als ik bij mijn profiel het gewicht invoer, komt ie dan automatisch ook hier?

alvast bedankt, grtjs, Audrey

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 19 apr 2017 16:38    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
de week loopt van zondag t/m zaterdag en ja je ticker gaat mee evenals je gewicht in de sprint

je mag alles maar moet niet alles willen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 19 apr 2017 17:09    
Vrouw Weeggegevens   Angelique31
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
yvonne-the-lady schreef:
lieke prins schreef:

Ik ben zo jaloers op mensen die na 1 stukje of eitje kunnen stoppen.

Ik ben jaloers op de mensen die gewoon 10 eitjes kunnen eten en dan geen gram aankomen. Mijn man eet een zak wijngums in de week op. Soms twee. Daarnaast eet hij ook nog eens iedere koek die hem onder weg wordt aangeboden bij zijn koffie. Broodje bal of wat dan ook. Hij hoeft daar niet over na te denken. Standaard eet hij 8 sneeën brood en een vol bord avond eten en moet dan nog opletten dat hij niet afvalt. Zeker nu hij van baan verandert is en hij meer fysiek aan het werk is. Nu is mijn werk niet zo zwaar als dat van hem maar zelfs al zou ik de helft eten dan kom ik nog aan. Hij snapt dan ook niet waar ik het over heb als ik zeg dat ik iets niet pak omdat ik dan aankom. In een restaurant zit ik de kaart af te speuren naar wat ik het beste kan pakken en vraag ik of sausjes apart kunnen. Hij hoeft nergens over na te denken en pakt gewoon wat hij op dat moment het lekkerst vindt. Pakt gewoon zijn biertje erbij ipv water. Tja het leven is niet altijd eerlijk. De stop moeten wij zelf creëren en het zal altijd nadenken blijven over wat we in onze mond stoppen. Bewuste keuzes maken.

Daar kan ik ook wel over mee praten haha.
Mijn vriend die eet ook alles wat los en vast zit en komt geen grammetje aan. Hij valt zelf af en we moeten hem nog meer voeden pff...
Maar nu met dit koolhydraatarm dieet lijkt het soms alsof ik meer eet dan hij haha.. en ik val af Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 19 apr 2017 17:52    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EGA

Reageer met quote
Als ik me aan mijn eetpatroon hou dan val ik ook af. Maar soms wil ik gewoon even niet over eten hoeven na denken, Tja dan gaat het dus mis. Val ik of niets af of ik kom zelfs aan. Dan toch maar weer terug naar mijn eetpatroon want er moet nog zoveel af.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 19 apr 2017 20:41    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   eliza10
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen .
Mijn man kan ook veel eten en komt bijna niks aan .
gisteren had ik iets op en dat kwam er in 4 uur met krampen goed uit .
Vanmorgen verwachte ik toch een minnetje op die weegschaal .
1onsje tjonge had veel meer verwacht .

Vandaag een hele koude ochtend .

We gaan eten blinde vink en andijvie en aardappels .

fijn dag en succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 apr 2017 6:35    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Reageer met quote
Goede morgen allemaal,

hier weer een paar onsjes minder, het gaat nog steeds de goede kant op, Zondag sluit ik het sprintje dan gaan we starten met dit sprintje,
hoop dat iedereen toch wat gewicht kwijt kan raken de komende 12 weken, Ook dat iedereen regelmatig wat schrijft iig 1x per week wat laten horen dat is wel zo leuk en een steun voor de medesprinters.

succes iedereen

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 20 apr 2017 10:51    
Vrouw Weeggegevens   eliza10
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
prima janniek om te sluiten de groep is meer dan groot genoeg om bij te houden .

ik heb helaas weer teveel gesnaait chips hopelijk morgen weer pas op de plaats .
fijne avond

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 apr 2017 19:35    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Moonwalk
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dieet bewust eten

Reageer met quote
Heb net m’n weeggegevens doorgeven en kwam in het vorige deel van dit Sprintje precies uit op de 100%. Hierdoor staat nu in dit vervolgsprintje m’n streefgewicht op slecht 2 kilo.
Ik ga ervoor om dit te gaan halen – jullie ook?

Wisten jullie dat het morgen (22 april) Dag van de Aarde (Earth Day) is, met als doelstelling iedereen te laten nadenken over het eigen consumentengedrag en de invloed hiervan op de onze aarde.
Fijn Groen Weekend Allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 apr 2017 7:35    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
ik ben weer wat afgevallen...na een hele tijd stilstand en heen en weer hobbelen tussen de 86 en 87 nu eindelijk weer wat schot in de zaak

je mag alles maar moet niet alles willen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 21 apr 2017 7:48    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Reageer met quote
Ik heb inmiddels het sprintje gesloten.

@moonwalk netjes gedaan hoop dat dit sprintje je weer helpt om toch weer wat kwijt te raken. En de dag van de aarde daar had ik nog nooit van gehoord.
@dipinipi fijn dat het weer de goede kant op gaat

Succes en een fijne dag.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 21 apr 2017 8:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 23, 24, 25  Volgende
Pagina 6 van 25