Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

0,5 kg per week afvallen vervolg

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 23, 24, 25  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   janniek
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Gezellig alle nieuwe medesprinters welkom, en succes .

dit sprintje sluit ik denk volgende week, wil het niet te groot laten worden, en als je een paar weken niets meer invult dan verwijder ik degene.

heb gisteren gewerkt, samen met mn man 's avonds de grillplaat op tafel gezet en lekker wat vlees gegrild, met een paar aardappel kroketjes ( uit de AF) en was vandaag vrij, 2 van de 3 kinderen kwamen brunchen, de derde was een weekend weg. Had vanmorgen een oerbrood gebakken ( van koopmans) erg lekker brood, zelf gemaakte eiersalade, roerei, en wat vleeswaren, niet te veel zoet ivm zwangere dochter.
Kleindochter zat heerlijk mee te smikkelen en de kleine man van 5 weken lag te slapen, vanavond de restjes van het brood opgemaakt.

Morgen weer gewoon aan t werk, en weer op gaan letten

succes iedereen en een fijne avond.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 17 apr 2017 18:08    
Vrouw Weeggegevens   jessie uit amersfoort
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezonder eten

Reageer met quote
Beste medeafvallers, ik ben jes en ik ben nieuw. Dit lijkt me zo leuk om te doen. Sprintjes, de lat ligt niet hoog zodat ik me niet moet uithongeren. In 25 jaar 30 kilo bijgekomen, wil ik het teniet doen in 2 jaar.ik wil dit bereiken door op mijn voeding te letten en niet te snacken. Wat ik overigens niet meer doet, als ik ergens zin in heb. Dat heb ik nu cherry tomaatjes en snack komkommertjes in de koelkast. En mijn fitbit staat op de lader, dus de 10000 stappen per dag ga ik ook doen. Succes dit gaat ons lukken. Jes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 apr 2017 22:57    
Vrouw Weeggegevens   jessie uit amersfoort

Dieet: gezonder eten

Reageer met quote
mijn ticker komt er niet onder? Groetjes jes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 apr 2017 23:05    
Vrouw Weeggegevens   lieke prins
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: dr cohen

Reageer met quote
Bedankt voor het vervolg sprintje
De paasdagen waren te lekker ben 1.5 kilo aangekomen
Oude sprintje in het rood afgesloten maar nu weer opnieuw in het geel begonnen.
Ik heb als streef 6 kilo eraf in 12 weken gedaan precies zoals het sprintje.
Toch blijft het lijnen lastig de paas eitjes kon ik niet weerstaan.
Ik ben zo jaloers op mensen die na 1 stukje of eitje kunnen stoppen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 18 apr 2017 5:21    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
welkom Jesse uit A

Tickerlink moet je in je profiel plakken
http://www.weegclub.nl/forum/zelf-je-ticker-plaatsen-vragen-en-antwoorden-t5665.html

je mag alles maar moet niet alles willen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 18 apr 2017 7:23    
Vrouw Weeggegevens   eliza10
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal

Yvonne ik ben nu 58 en als ik zou willen werken paar uur ,is weinig te
vinden heb jaren in winkels gewerkt en nu zou ik moeten gaan poetsen en dat doe ik al thuis al genoeg .

Achteraf had ik een goed vak moeten leren want afhankelijk zijn is niet altijd leuk .

paaseitje enz ik geef niks om chocola en gebak en slagroom maar wel koeken en alles soorten chips .

alles is op ,dus straks weer voor paar dagen eten halen .

Ik had er weer iets bij dus vandaag weer opletten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 apr 2017 7:48    
Vrouw Weeggegevens   Angelique31
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Ik doe met deze ook mee, de laatste 4 weken al aardig wat verloren en hoop de komende tijd in ieder geval tot 70 kilo te komen, liever nog minder maar 70 is toch wel mijn minimale doel.

Succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 18 apr 2017 15:39    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   angelique38
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik doe met jullie mee, vandaag weer begonnen en hoop dat het me nu eindelijk eens gaat lukken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 apr 2017 15:56    
Vrouw Weeggegevens   eliza10
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik was zo goed bezig gisterenavond was de zak chips weer mijn valkuil.
en meteen veel erbij ,Vandaag weer opletten want op de weegdag moet er iets af zij n .
IK ga zo lopend naar het dorp even boodschappen halen en vanmiddag weer hondje uitlaten ben ik in iedergeval goed bezig.

fijn dag en succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 apr 2017 8:17    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: EGA

Reageer met quote
lieke prins schreef:

Ik ben zo jaloers op mensen die na 1 stukje of eitje kunnen stoppen.

Ik ben jaloers op de mensen die gewoon 10 eitjes kunnen eten en dan geen gram aankomen. Mijn man eet een zak wijngums in de week op. Soms twee. Daarnaast eet hij ook nog eens iedere koek die hem onder weg wordt aangeboden bij zijn koffie. Broodje bal of wat dan ook. Hij hoeft daar niet over na te denken. Standaard eet hij 8 sneeën brood en een vol bord avond eten en moet dan nog opletten dat hij niet afvalt. Zeker nu hij van baan verandert is en hij meer fysiek aan het werk is. Nu is mijn werk niet zo zwaar als dat van hem maar zelfs al zou ik de helft eten dan kom ik nog aan. Hij snapt dan ook niet waar ik het over heb als ik zeg dat ik iets niet pak omdat ik dan aankom. In een restaurant zit ik de kaart af te speuren naar wat ik het beste kan pakken en vraag ik of sausjes apart kunnen. Hij hoeft nergens over na te denken en pakt gewoon wat hij op dat moment het lekkerst vindt. Pakt gewoon zijn biertje erbij ipv water. Tja het leven is niet altijd eerlijk. De stop moeten wij zelf creëren en het zal altijd nadenken blijven over wat we in onze mond stoppen. Bewuste keuzes maken.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 19 apr 2017 15:41    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 23, 24, 25  Volgende
Pagina 5 van 25