Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

0,5 kg per week afvallen vervolg

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 23, 24, 25  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   eliza10
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Goedemorgen .

hier gaat het goed tot nu toe met netjes eten.
Moet ook wel want eind juni vakantie en ik moet weer in de zomerkleding passen .

Ik wilde de tuin helaas kletsnat .

blijft dit sprintje open ????

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 apr 2017 8:04    
Vrouw Weeggegevens   Nienke60
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Ha Wiz4rd,
Da's inderdaad voor mij ook wel een tip; minder alcohol. Bij ons is 't zo'n gewoonte om het avondeten te beginnen met een borreltje/wijntje vooraf. Heb dat al eens eerder vervangen door een glas verdunde appelazijn. Die ga ik weer oppakken!!!

GOKken is geWELlen ipv geNIETen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 apr 2017 9:07    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Ga weer aan de slag met het geheim van slanke mensen, dit past het beste bij me wat afvallen betreft. Eerder al veel mee afgevallen, eerst begonnen met Beck en daarna HGVSM. Helaas laten versloeren toen ik eenmaal op gewicht was en niet tevreden, wat ik nu zou geven om weer in de 7 te zitten!

Mijn vakantiedagen zitten er weer op, komende weken behoorlijk druk. Veel succes allemaal!

Enjoy the little things..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 apr 2017 9:25    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: EGA

Reageer met quote
Wiz4rd schreef:
Ik doe mee. Ik ga over 7 weken op vakantie en wil dan 5 kilo kwijt zijn. Dat zijn 0,7 kilo per week. Ik verlies nu met lowcarb(light) 0,5 kilo per week. Ik ga XLS-medical proberen (weet ik nog niet 100% zeker) en ga de alcohol doordeweeks schrappen. Ik drink graag een glas wijn bij het eten en soms wel 2. Dat ga ik beperken tot vrijdag en zaterdag. Verder probeer ik minimaal 1 keer per week te fietsen en twee keer per week te wandelen. Dat laatste lukt me al aardig. Op 3 juni wil ik 87 kilo wegen.

Mocht je XLS-medical gaan proberen dan ben ik erg benieuwd naar je resultaten. De wijn laten staan zal ook al extra gewicht verlies opleveren dus daar moet je dan wel rekening mee houden als je daar samen mee gaat starten.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 17 apr 2017 10:33    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Audrey de Vries
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
ik ga meedoen! hopelijk is dit een goede motivatie voor mij.
ik weet het, je doet het voor jezelf, maar je wilt ook weer niet onder doen voor n ander Erg blij
succes voor allemaal!

grtjs, Audrey

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 17 apr 2017 10:54    

Reageer met quote
Eerste paasdag was ik vrij. Samen met mijn man naar een gepland evenement geweest maar door het slechte weer in de ochtend waren er veel mensen niet komen opdagen. Jammer maar daardoor waren we wel vroeger thuis dan gedacht. Wel een mooie jas gescoord. Ik had geen eten voorbereidt omdat we dat eigenlijk daar zouden doen. Gelukkig konden we nog reserveren voor één van onze favoriete restaurants en ik heb dan ook heerlijk gegeten. Niet opgelet op wat wel en niet mag maar gewoon genoten. Al het vlees en groenten worden daar zo wie zo op de Josper bereidt. Dat is een BBQ en de frietjes komen uit de oven. Dus qua bereiding zit het daar altijd goed. Lach Maar goed dame blanche was daarna dus een lekkere keuze en geen gezonde keuze.

Vandaag ben ik aan het werk. Vanavond wel lekker samen eten. Ook voor vandaag gekozen voor wat ik lekker vind en niet zo zeer gekeken of het in mijn eetpatroon past. Als ik me aan de hoeveelheden hou dan past het wel. Buiten het toetje dan.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 17 apr 2017 10:55    

Reageer met quote
Succes Audrey

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 17 apr 2017 10:57    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   eliza10
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Succes Audrey

vlinder succes weer de komende week als je moet gaan werken.

ik ben 5 jaar huisvrouw en dat is nu prima ,mijn man heeft drukke baan en ik maak niet veel op .
ik geniet van wandelen[hondje] ,koken ,met vriendinnen koffie drinken waar dan ook .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 apr 2017 13:05    

Reageer met quote
Dat lijkt me nu zo heerlijk om niet meer te moeten werken. Ik werk 3 dagen in de week en ondanks dat ik het altijd leuk werk heb gevonden, vind ik het nu zo'n moeten worden. Ik ben vorig jaar verplicht naar een ander bedrijf over gegaan en nu komt er zoveel rompslomp om mijn werk heen dat ik het niet meer leuk vindt. Helaas is stoppen nog geen optie. Ik ben wel rond aan het kijken voor iets anders maar nu heb ik een vaste baan en begin ik bij een ander dan heb ik dik kans dat ik met een tijdelijk contract kom te zitten. Ik ben bijna 50 en dat is dan ook niet zo handig. Veel plaatsen ben ik te duur.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 17 apr 2017 14:23    
Vrouw Weeggegevens   Loet
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Mag ik ook meedoen?
Ik ben nu sinds een maand weer bewust bezig met eten en meer bewegen. Ik heb me opgegeven voor een project voor mensen met overgewicht en met dat clubje gaan we trainen om over een krap half jaar een stukje van een marathon te gaan lopen.
helaas nu (al) knieklachten waardoor dat hardlopen even niet lukt (was toch al meer sjokken en wandelen tussendoor Lachen )
Maar ik probeer iedere dag een stuk te wandelen. Vandaag verjaardag en er lopend heen gegaan (met omweg) en zo toch een 3,5 km wandelen gekomen.
Qua eten is het gezond verstand, niet te neurotisch doen, maar wel bewuste keuzes maken.
Het gewicht gaat niet heel hard omlaag, maar ik heb het er ook niet in een paar maand aangegeten..........

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 apr 2017 17:11    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 23, 24, 25  Volgende
Pagina 4 van 25