Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

0,5 kg per week afvallen vervolg

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 23, 24, 25  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Loet
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
We gaan ervoor!
Ik had wel een groen vakje. Maar heb me dit weekend wat laten gaan...... Schaam Schaam
verjaardag en filmmiddag (met lekkers) met de kids. Dus teveel zoetigheid en chips. En dan is het moeilijk om weer terug te gaan naar het patroon met goed en gezond eten.
Ik wilde de hele tijd iets eten, terwijl ik niet echt honger heb.
straks werken, en daar ligt ook altijd teveel koekjes ed. Dus mijn tas volgemikt met verantwoorde tussendoortjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 mei 2017 8:35    
Vrouw Weeggegevens   eliza10
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hier ook dagen van nergens naar kijken en maar lekker eten .
morgen uiteten en zo blijven we teveel genieten .

ik zal er alles aan doen om gelijk teblijven op zondag .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 mei 2017 8:28    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
hier een beetje hoger dan zou moeten maar ik merk aan m'n kleding en in de spiegel dat ik vet kwijt raak...de weegschaal zegt niet alles Erg blij

je mag alles maar moet niet alles willen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 10 mei 2017 9:34    
Vrouw Weeggegevens   nikilauda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
@ dipinipi : idd, bij mij was er na 1ste week ook niet veel af in kilo's maar wel zo'n 4% van vet naar spiermassa verhuisd, dus best tevreden.
Heb intss nieuwe app ontdekt : lifesum, hier kan je ingeven wat je allemaal eet op een dag, calorieën worden automatisch uitgerekend, ook nog eens opgesplitst in proteďne, vetten, koolhydraten. Je beweging kan je ook ingeven. Ik mag in totaal 1625 calorieën op dit moment. Van maandag begonnen. Benieuwd wat dit geeft na een week. Nadeel is dat ik op einde v dag zie hoeveel calorieën ik nog over heb en dan geneigd ben nog koekje of zo te eten voor deze calorieën. Je krijgt wel ook smiley na elk ingegeven item, heel goed groen, goed blauw, slecht paars ... Zo weet je toch na een dag wat beter kan ...
Ben goed bezig, nu volhouden 😉
Groetjes
Niki

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 10 mei 2017 14:09    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
ik zal hem eens opzoeken
ik gebruik eigenlijk altijd de eetmeter hoewel die me rood geeft omdat ik niet volgens de norm eet Rollende ogen Lachen

je mag alles maar moet niet alles willen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 10 mei 2017 14:29    
Vrouw Weeggegevens   Audrey de Vries
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
hallo Zwaaien
door drukte -vooral op t werk- niet toegekomen aan lezen/schrijven. maar ik doe nog steeds mee hoor.
gaat het goed met iedereen?
met mij wel en t het "lijnen" redelijk.
na vrijdag 4 dagen vrij (yeah!! cheerleader ) en dan kom ik weer even vaker langs hoor

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 10 mei 2017 14:37    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Ik hoop dat ik deze week toch iets van af kan krijgen. Ik wordt nu Oma en dan wil je er toch wel iets van af hebben om straks met de kleine te kunnen spelen. Lachen Erg blij

Vrijdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 10 mei 2017 16:36    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: EGA

Reageer met quote
Hier is het gewicht een rollercoaster. Vorige week nog 2,8 erbij en nu stond de weegschaal vanochtend op 106,6. Dat is bijna 4 kilo er af. Ben benieuwd of ik zo blijf schommelen deze week.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 10 mei 2017 19:34    
Vrouw Weeggegevens   Loet
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
yvonne-the-lady schreef:
Hier is het gewicht een rollercoaster. Vorige week nog 2,8 erbij en nu stond de weegschaal vanochtend op 106,6. Dat is bijna 4 kilo er af. Ben benieuwd of ik zo blijf schommelen deze week.

Dat zijn wel fikse schommelingen zeg!
Ik was gister een pond lichter dan vandaag.......... Ik snap er soms ook niks van. Eigenlijk beter om niet iedere dag te wegen. Maar jah

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 mei 2017 11:53    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: EGA

Reageer met quote
Ik weeg bewust iedere dag omdat ik mijn lichaam beter wil leren kennen. Of er een patroon in zit waarom ik soms zo gigantisch schommel. Of er dingen in mijn eet patroon zijn die meer aanzetten of waar ik juist beter van afval. Nu op het ogenblik lijken het vooral mijn hormonen te zijn die voor grote schommelingen zorgen.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 12 mei 2017 23:11    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 23, 24, 25  Volgende
Pagina 15 van 25